Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 õhk jahutussärgis?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Seekord, siis selline mure, et peale radika vahetust ei puhu salongi sooja, kui auto tühikäigul töötab, kui pöördeid tõsta hakkab sooja ka tulema. Kas on võimalik, et õhk on süsteemis? Või hakkab veepump lõppema?
Küsiks veel lisaks, et kuidas Mersudel see õhutamine käib, ühtegi niplit pole kust õhk välja lasta?
Autoks w124 2,0d 88a manuaal.
Õhk tuleb ise välja kui töötava mootoriga tosoolitaseme normi viid.
Sinu juhul paisab et ei tööta tsirkulatsioonipump. Vast on töö käigus tema juhtmed viga saanud või lahti tulnud.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...sioonipump
Tänud viite eest V@hh.
Leidsin aega auto kallal nokitseda. Ilmselt pump töötab, sest kõrvalistujale tuleb ka tühikäigul töötava mootoriga sooja. Võtsin selle klappide süsteemi ka lahti, kus need koonuselised klapid on, need olid ilusad puhtad, tihendid terved. Solenoidi mähistesse jooted tundusid ka korras olevat. Ise kahtlustan, et see temp. rull/nupp jamab. On kellegil kogemusi äkki?
Ei välista ka seda, et juhipoolne solenoidklapp ei tööta, katsun õhtul tolle takistuse ära mõõta.
(07-12-2011, 11:13 AM)Rauntz77 Kirjutas: [ -> ]Leidsin aega auto kallal nokitseda. Ilmselt pump töötab, sest kõrvalistujale tuleb ka tühikäigul töötava mootoriga sooja. Võtsin selle klappide süsteemi ka lahti, kus need koonuselised klapid on, need olid ilusad puhtad, tihendid terved. Solenoidi mähistesse jooted tundusid ka korras olevat. Ise kahtlustan, et see temp. rull/nupp jamab. On kellegil kogemusi äkki?
Ei välista ka seda, et juhipoolne solenoidklapp ei tööta, katsun õhtul tolle takistuse ära mõõta.

Aga kas selle mähise sees olev pulk liigub vabalt käega katsudes?
(07-12-2011, 11:13 AM)Rauntz77 Kirjutas: [ -> ]Leidsin aega auto kallal nokitseda. Ilmselt pump töötab, sest kõrvalistujale tuleb ka tühikäigul töötava mootoriga sooja. Võtsin selle klappide süsteemi ka lahti, kus need koonuselised klapid on, need olid ilusad puhtad, tihendid terved. Solenoidi mähistesse jooted tundusid ka korras olevat. Ise kahtlustan, et see temp. rull/nupp jamab. On kellegil kogemusi äkki?
Ei välista ka seda, et juhipoolne solenoidklapp ei tööta, katsun õhtul tolle takistuse ära mõõta.

Omajagu on seda teemat juba lahatud, kui klapid vabalt liiguvad, siis ilma vooluta on nad avatud ja voolu saades sulguvad. Ühesõnaga eemaldades klappidelt pistiku peaks mõlemad olema täielikult avatud.
Tere.
Minul sama probleem vabakäigul sooja tuleb väha ja kui natuke tuure peal hoida siis tuleb normaalselt.
Siiani teatsin küll et vist tsirkulatsjooni pump on õhtal aga pole veel kontrollinud ja puhur ka nagu hakkab kiiremini käima kui tuuri hoida.
Allgul arvasin ka et nagu oleks veepump õhtal.
Ex nende mersudega ongi selline müstika tavaline asi.
w124 3,0d 92a
(07-12-2011, 08:03 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]Siiani teatsin küll et vist tsirkulatsjooni pump on õhtal aga pole veel kontrollinud
No oleks kontrollind ja ära vahetand, siis korras oleks olnud...
(07-12-2011, 08:03 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]..............
Ex nende mersudega ongi selline müstika tavaline asi.
w124 3,0d 92a

Mis müstika? Et üle 20a vanusel autol mõni vidin vajab juba vahetust? Eusa_wall
Väga huvitav, klapid liikusid väga ilusti, aga pole mingit vahet, võtsin pistiku järelt ära, kunde poolt tuleb sooja, juhi poolt ei tule. Confused
(08-12-2011, 12:44 AM)Rauntz77 Kirjutas: [ -> ]Väga huvitav, klapid liikusid väga ilusti, aga pole mingit vahet, võtsin pistiku järelt ära, kunde poolt tuleb sooja, juhi poolt ei tule. Confused

Aga kas oled kindel, et juhipoolsest radikast vesi läbi käib?
(08-12-2011, 11:18 AM)punnissilm Kirjutas: [ -> ]
(08-12-2011, 12:44 AM)Rauntz77 Kirjutas: [ -> ]Väga huvitav, klapid liikusid väga ilusti, aga pole mingit vahet, võtsin pistiku järelt ära, kunde poolt tuleb sooja, juhi poolt ei tule. Confused

Aga kas oled kindel, et juhipoolsest radikast vesi läbi käib?

Kui pöörete kasvades hakkab sooja tulema, siis peaks nagu käima. Oskad soovitada, kuidas seda kontrollida? Ma väga loodan, et probleem pole radikas, sest selle maha võtmine on üks paras ettevõtmine.
(08-12-2011, 12:44 PM)Rauntz77 Kirjutas: [ -> ]
(08-12-2011, 11:18 AM)punnissilm Kirjutas: [ -> ]
(08-12-2011, 12:44 AM)Rauntz77 Kirjutas: [ -> ]Väga huvitav, klapid liikusid väga ilusti, aga pole mingit vahet, võtsin pistiku järelt ära, kunde poolt tuleb sooja, juhi poolt ei tule. Confused

Aga kas oled kindel, et juhipoolsest radikast vesi läbi käib?

Kui pöörete kasvades hakkab sooja tulema, siis peaks nagu käima. Oskad soovitada, kuidas seda kontrollida? Ma väga loodan, et probleem pole radikas, sest selle maha võtmine on üks paras ettevõtmine.

Küsiks siis nii, kas tühikäigul klappidest väljuvad voolikud on mõlemad ühe temperatuuriga kui käega katsud? Ma eeldan, et nüüd juhipoolsesse radikasse ei lähe nii palju vett peale kui peaks, pöörete suurenedes surutakse vesi vägisi ka sinna.
(08-12-2011, 12:44 PM)Rauntz77 Kirjutas: [ -> ]Kui pöörete kasvades hakkab sooja tulema, siis peaks nagu käima.
...

Ringluspump ei toimi ja veepumba tootlikkus on langenud. Tühikäigul ei suruta vett mõlemasse radikasse, pööretel aga küll.

Klapid on ees radikast väljavoolul.