Probleem järgmine:
Keerasin maja ees autot ümber, tagurdasin ja kui D peale panin ja kaasi andsin siis ei liikund sentigi, proovisin teisi asendeid ja tagurpidi käiku-midagi pole! Mõõtsin siis õli taset ja avastasin et õlitase on u. tpoelt norm, ehk siis õli üleüldse ringi ei aja.....mis krdi kala nüüd siis on:question:
Õlitaset mõõtsid ikka töötava mootoriga?
Töötavaga ikka. Egas ma selle kasti koha pealt nii tume ka ole
Sai ju kastil kevadel ise kettad ka ära vahetatud.....töötas laitmatult kuni tänaseni
Kuna kasutaja rolz on üsna kindel, et mul tegemist juhtploki veaga, siis äkki on kellelgi juhtplokki või oskab õelda kust seda otsida ja kui suur peaks olema orjenteeruv rahapaki suurus, et seda soetada
mile:
Krt, neid võiks koolenud kastidest lademetes järgi olla ju, kui pole metallipähe maha müüdud...
Rolz Kirjutas:Krt, neid võiks koolenud kastidest lademetes järgi olla ju, kui pole metallipähe maha müüdud...
jajah ja kuna kõik koolenud kastid minu kätte on jõudnud, siis võin neid abivajajatele vabalt jagada
Niinii sai siis täna kadaka romulast võetud teine juhtplokk ja oh imet käigud olemas. Aga mitte kõik!
Ei vaheta käiku miskipärast ei ülesse ega ka alla.D-ga läheb teisega kohalt ja nii ta jääbki teise peale.2-ga läheb esimesega ära ja kui sõidu pealt 3 või D lükata siis ei vaheta ära.
Tagurpidi käik on olemas.
Tundub, et juhtplokk pole päris korras või mis arvate??
ei tea, mis ajastu ning kastiga tegu. Kuid minu A170cdile sai juhtplokk uus tellitud ning väidetavalt programeeritakse see tehases vastavalt kerenumbrile. See ei ole nii lihtne, et lähed ja ostad suvalise juhtploki.
meie Kirjutas:ei tea, mis ajastu ning kastiga tegu. Kuid minu A170cdile sai juhtplokk uus tellitud ning väidetavalt programeeritakse see tehases vastavalt kerenumbrile. See ei ole nii lihtne, et lähed ja ostad suvalise juhtploki.
Nujahh...aga mul nii "ürgaegne" auto, sellel ple miskid progeda seal kastil.
Ja ega neoid silberi vennikeste juttu ei tasu ka puhta kullna võtta...kuidagi on vaja ära selgitada miks see 5-kohalise numbri maksab....
Rolz'il oli jällegi õigus....viga oli juhtplokis
mile:
Proovin lähiajal juhtploki ää vahetada....äkki on neil seal veel neid plokke mis mulle sobivad.
Ja kus need lademetes juhtplokid asuvad juhuks kui romulast otsas?
Rolz Kirjutas:Ja ega neoid silberi vennikeste juttu ei tasu ka puhta kullna võtta...kuidagi on vaja ära selgitada miks see 5-kohalise numbri maksab....
maksab jah 5 kohalise summa ning hakkab 2-ga. Samas võib isegi tõetera sees olla. Otsisin juppi ka saksa romulatest aga ei midagi, kõigilt üks vastus, et ei saa. Ainutke mis ma leidsin oli terve kast (väidetavalt 100000km aõitnud) 1300euri+transa nii 2500eeku. Aga ei julgenud seda teed minna, kuna mine sa tea millal jälle see jama pihta hakkab. Selleks otsustasin uue ploki kasuks, seda enam, et A-Osas sai lastud ka mehaaniline osa üle vaadatud.
kait Kirjutas:Rolz'il oli jällegi õigus....viga oli juhtplokismile:
Proovin lähiajal juhtploki ää vahetada....äkki on neil seal veel neid plokke mis mulle sobivad.
Ja kus need lademetes juhtplokid asuvad juhuks kui romulast otsas?
minu käest saab ämbriga
To MAV: Ega pole kasti korpust nn."suur kast" 300TE?
kui minev kraam see on? peaks ehk ka MAVi ämbrist ühe tagavaraks võtma?
Ei ole vist TE-le, ma ei tea Rolzi käest sain need. Ja annan ära neile kellele vaja.
Peaks kõik olema ikka w126 kastid.
niisiis juhtplokil kirjas sellised numbrid:
põhja peal: 124 277 06 01
12512 4 F15
mustalt trükitud: 124 270 52 07(see vist kõigil kastidel erinev)
pealpool kanali põhjas: 126 277 85 01
Äkki klapib midagi???
Niinii...sai siis proovitud teist juhtplokki aga käike ikka ei vaheta
...võtsin jälle kasti maha.
Oskab keegi soovitada, kust viga otsida??