Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 124 eelsüüte jama
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Keiss siis selline: sõitsin 500km soome ja peale seda s6itu ei anna enam eelsyytekyynlaid sooja mootoriga. Korraks ainult vilksatab ja siis kustub ära.

Ta nagu oleks selles reshiimis , mis on nagu peale väljasuretamist kui kohe käivitada. Siis ju ka kyynlad vilksatavad korraks.

Hommikul täna viskas kyynlaid m6neks sekundiks. Aga 6nneks läks ilsuti käima.

Milles v6ib viga olla? Ennem andis kylmalt näiteks mingi 15 sekundit kyynlaid.

V6i see siis peabki nii olema? Kuidas teistel on?

Ise arvasin , et see v6ib temp anduri viga olla , proovik sv6tsin sellelt juhtme tagant ära , aga ei muutust. V6i milline see eelsyyte relee andur on ja kus see asub?


Ehk keegi oskab mulle saabuvateks kylmadeks mingi lahenduse m6elda? Kuidas saaks selle siin kasv6i ajutise lahendusena tööle. Väga remontida ei saa , kuna pole ei v6imaluist ega ka varuosi.

Kui muidu ei saa , siis peab viimases hädas mingi lyliti aretama.
Kui nüüd oma peopesa pildi kah paneksid, saaks vähemalt hiromantiaga tegeleda.
Ja mootori marki ennustada...Eusa_dance


Minu 603el pole väljaspool eelsüüte releed mingit andurit.
Skeemi vaadates selgub, et temperatuuri andur on küll releekarbis sees, aga kui tööriistu käepärast pole, on seda suht raske vaadata või külmjoodet parandada.

Seega, ainuke variant: hangi mõni teine relee.
Niikaua võid vanale hommikuti puutiku vahele torgata...
Neid karpe on erinevaid, uuemad kasutavad mootoriküljes olevat andurit.
Ma arvan , et mul on see vaenem karp kuna mootor on 53kw ja aastaks on 87.
Vanemal karbil pole mingit andurit. On ainult juhe mis läheb starteri tõmbereleele. Niiet kui starterit annad lükkab küünlad tagant ära.
Mis tulesse puutub siis see kustub alati ennem ära kui küünlad tagant ära lähevad.
Kui su auto ilusti käima läheb on kõik OK.
Kui mootor on korras, peab käivituma soojalt ka ilma eelsüüteta.
Minu autol on eelsüüde üldse nupu alt ja kui temp on juba üle 40 käivitub matsust üldse ilma küünlaid andmata.
Aga kas sel on see afterglow ka(voin eksida terminiga), st et peale k2ivitumist kylmalt hoiab kyynlaid veel veidi taga.

Bmwl näiteks on selline funtsioon ja miks ma sellest räägin , sest bmwl on väliselt vaadates sarnane plokk. Proovisin ka igaks juhuks aga Mercedes-Benz peal tööle ei hakanud , ju on pinout teine.
(22-11-2011, 06:03 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]Aga kas sel on see afterglow ka(voin eksida terminiga), st et peale k2ivitumist kylmalt hoiab kyynlaid veel veidi taga.

Bmwl näiteks on selline funtsioon ja miks ma sellest räägin , sest bmwl on väliselt vaadates sarnane plokk. Proovisin ka igaks juhuks aga Mercedes-Benz peal tööle ei hakanud , ju on pinout teine.

`87 aasta auto ei "hoia taga" peale käivitamist. Nagu ütlesin, niipea kui starterit annad lähevad küünlad tagant ära. Peal hoiab nats uuemad masinad, tunneb ära sellest et neil on plokikaanes 2 temperatuuriandurit

mul jällegi käivitades ei võta järgi ja kui mootor töötab juba siis mõne aja pärast võtab järgi küünlad ja hoiab 7sec siis jälle kustub tuli.
Mul vahetatud kuuest küünlast 5 kuna kuuendale ei saanud ligi eelmine omanikSmile
3,0d 81kw
(24-11-2011, 12:31 AM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]mul jällegi käivitades ei võta järgi ja kui mootor töötab juba siis mõne aja pärast võtab järgi küünlad ja hoiab 7sec siis jälle kustub tuli.
Mul vahetatud kuuest küünlast 5 kuna kuuendale ei saanud ligi eelmine omanikSmile
3,0d 81kw
Vaheta kõik küünlad, küünalde üleüldine kogutakistus ei vasta normile.