Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 käivitub raskelt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus siis selles,et auto käivitub väga raskelt.Peal on küll 70Ah aku,aga käima pannes tükk aega väntab enne kui tööle hakkab.
Kas viga võib olla akus või on veel miskeid tegureid mis võiksid seda käivitumist takistada?
Ise olen kuulnud ka mingist starteri õlitamisest,teab keegi mainida midagi selle kohta?Kuidas seda protsessi läbi viia jne?
(17-11-2011, 07:38 PM)DieForADequila Kirjutas: [ -> ]Küsimus siis selles,et auto käivitub väga raskelt.Peal on küll 70Ah aku,aga käima pannes tükk aega väntab enne kui tööle hakkab.
Kas viga võib olla akus või on veel miskeid tegureid mis võiksid seda käivitumist takistada?
Ise olen kuulnud ka mingist starteri õlitamisest,teab keegi mainida midagi selle kohta?Kuidas seda protsessi läbi viia jne?

Ma väga ei tea, et keegi foorumis selgeltnägemisega tegeleb?Retard
Ehk võiks lisada ka mis mootor autol peal on.
Mootor, kubatuur, kilovatid, aasta, petrool või diisel.....?

Edit: Cane jõudis ette juba
Lisaks starterile võiks ära õlitada ka väntvõlli ning nukkvõlli, siis on starteril kergem mootorit ringi ajada. Selleks läheb vaja aga spets õlikannu, kas sul on selline olemas Dequila?
(17-11-2011, 10:13 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Lisaks starterile võiks ära õlitada ka väntvõlli ning nukkvõlli, siis on starteril kergem mootorit ringi ajada. Selleks läheb vaja aga spets õlikannu, kas sul on selline olemas Dequila?
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
külmkäivitus läheb käima kui lõpuks käima saad?
Sorry,sai kiiresti see teema tehtud.Ilmselgelt infi on ka vaja ju Smile
Tegemist peaks olema 88 aasta 2.0 diisliga 53 kw.
Seoses selle vändaga meenus mulle kohe,et sealt otsast natukese immitseb õli välja,äkki see on mingi otsustav tegur?
Külmkäivitusest ei oska sulle öelda kuna see esimene auto mul ning ei tea suurt tuhkagi sellest.Eraldi toore kangi mul ei ole igatahes.

Ja seda spetsiaalset õli valamis potsikut mul ka pole Smile

lisaks veel,et iseenesest mootor ei suitse,isegi mitte külmast peast ja siiani vististi teada olevad vead mis on võib olla ka hüdrotõukur mis võib olla õhtal omadega.Eelsüüte küünaldega nagu ikka,lähevad kaua soojaks,seega nemad võib vist välistada.Õli surve mootori tühi pööretel igal ajal põhjas.Ma ei tea mis veel? Eks küsige siis Smile
(18-11-2011, 01:58 PM)DieForADequila Kirjutas: [ -> ]Sorry,sai kiiresti see teema tehtud.Ilmselgelt infi on ka vaja ju Smile
Tegemist peaks olema 88 aasta 2.0 diisliga 53 kw.
Seoses selle vändaga meenus mulle kohe,et sealt otsast natukese immitseb õli välja,äkki see on mingi otsustav tegur?
Külmkäivitusest ei oska sulle öelda kuna see esimene auto mul ning ei tea suurt tuhkagi sellest.Eraldi toore kangi mul ei ole igatahes.

Ja seda spetsiaalset õli valamis potsikut mul ka pole Smile

lisaks veel,et iseenesest mootor ei suitse,isegi mitte külmast peast ja siiani vististi teada olevad vead mis on võib olla ka hüdrotõukur mis võib olla õhtal omadega.Eelsüüte küünaldega nagu ikka,lähevad kaua soojaks,seega nemad võib vist välistada.Õli surve mootori tühi pööretel igal ajal põhjas.Ma ei tea mis veel? Eks küsige siis Smile

Lugedes Sinu postitusi saan ma aru et sa pole oma eelneva elu just garaaziz tehnikaga käsikäes veetnud.
Soovitaksin pöörduda mõnda remonditöökotta.
Lesven.ee näiteks alustuseks.
Ma ei taha küll jäme olla,aga remonditöökoda küsib raha ja seda mitte vähe.
Mercedes-Benz sai omandat esimeseks autoks ning loomulikult asja õpin alles,selleks ju foorum ongi kust abi küsida?
Õpilase kohta arvan,et on täiesti õigustatud raske majanduslik seis ning ka selle kohaselt võrdselt abi küsida...
Õpilane võtab ette otsingu ja loeb hakatuseks läbi, mida annavad sõnad "hõõgküünal", "küünalde relee", "filtrivahetus"... Soovitan Otsing B1-hte kasutadaUnibrow

Ning seejärel mõtleb natuke järele ning teeb mõned mõõtmised saadud info alusel. Ning siis saame edasi arutada.Doubt

Ma olen korduvalt kirjutanud veaotsingust lihtsa diiselmootori puhul. Ausõna, enam ei viitsi. Nagu ilmselt ka teised...Eusa_snooty

Minu kristallpall näitab hooldamata mootorit, mis ei peagi korralikult käivituma.Eusa_doh
Just.Ja enne külma ja pakase tulekut võiks vahetada hõõgküünlad kui naad päris uued sul peal pole ja kütusefilter need ei ole kallid asjad ja mööda küllge maha ei jookse.