Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 200d 94a atm ei lähe käima!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere alustan siis teemat algusest, sõitsin tlnst-paide mis kestis ca 3h, iga 15km tagant suri auto välja(vahest rohkem, vahest vähem), pikalt starterit käiiates sain jälle käima ja nii palju kordi kuni lõpuks koju jõutsin.Järgmine päev siis sai kütuse filter ära vahetatud mis vahetusel paistis olevat pool tyhi, et ei saa kütust piisavalt kätte vms aga peale seda ka sama jama jätkus(tundus et auto käis kuni kütet oli piisavalt).Järgnevalt kütuse torude läbi puhumine ja siis peale seda filter oli täis koguaeg aga auto enam käima ei lähe, eetri vms korraks läheb aga sureb välja, pihustid siis umbes ehk või õhk vahel?
Algul arvasin et pump läbi aga pudelist kütet imeb ilusti!
Kõik oletused ja arvamused oodatud!
Vaata üle kütusetrass ja paagisisene sõel. Kui pudelist imeb ja paagist mitte, peaks loogika järgi ka sealt viga otsima.

Pihustitest saab õhu välja starteriga, kui enne lõdvendada survetoru mutrit.

Otsing --> "õhutamine", "õhutustamine"
nüüdseks küte vohab peale ilusti ja ka proovitud üks pihusti ots lahti võtta ja õhku välja lasta aga ikka ei võta lutti suhu!

Kui filter pooltühi oli siis täitsid ikka ära ka? Kui filter maha sai võetud pannud siis uus juba.

Lekkeid ei ole avastanud torustikust? Õhku on kergem sisse imeda kuskilt pisikesest ebatihedusest kui diislit (näiteks läbi umbes paagisõela).

Kui võimalik siis ürita teise auto abil käiamisel lisavool peal hoida. Starter jaksab siis mõne pöörde võrra kiiremini lüüa.

ja mis siis muud kui KETRA, KETRA, KETRA!....
Filter sai koheselt vahetatud uue vastu ja ääreni täis valatud ngu kord ja kohusSmile
Paagi sõelani pole veel jõudnud aga eks tuleb see üles leida ja puhastada tundub üsna loogiline.
Tänud võimalike variantide eest kuna ise pole kõige teravam pliiats karbis siis kõik variandid oodatudBig Grin..hoiian olukorraga kursis!