Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E270cdi 2002a.sisselaskekoletori siibrid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere taas,küsimus järgmine,koletori siibrite paraleelvarda ja juht vardal suured lõtkud,kohati pääseb mõni siibri ots vabaks,siibrid ise on mingis asendis allapoole tulevad,üldiselt segane värk,kas tuleks ja saaks vana kolektorit renoveerida või uus muretseda,kellel on kogemust?
Eusa_wall
Kollektori poolitus on CDI mootoritel kasutusel sellepärast,et väändemomenti 1000-1500 rpm juures suuremaks saada. See on see ala, kus turbo efektiivsus veel väike hetigaaside kiiruse ja koguse pärast.
Tollel hetkel tehaksegi kollektori kanalid 50% väiksemaks et õhu liikumis kiirus silindri suunas suureneks ja silinder täituks paremini.
Minu soovitus on:
Võtke need siibrid ültse ära ja järelejäänud võlliavad muutke pimedaks. Oluline on ,et kollektori poolitaja mootor käima jääks.
CDI systeem ei kontrolli ja ei saa aru, kas kollektorit tegelikult ka poolitatakse ning kas õhukiirus ja silindri täitmine oli eelnõutust halvem.
Kontrollitakse ainult sammotori 0-100% ulatuses töövõimet. Kui tema liikumist miski ei sega ja saab ennast pöörata alasse, mida CDI juhtplokk tellis, siis eeldatakse, et kollektori poolitusfunktsioon toimib ja ei lülitata mootorit avariireziimi.