Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: c180 starteri/ käivitus probleemid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,probleem algas sellest, et alati kui autot kävitades tundus nagu aku oleks tühi. KUni ühe hommikuni --süüdet keerates oli vaikus, teisel -kolmandal keeramisel starter võttis järgi( ei olnud trateri urinat, et pendiks vigane vms). Sai paigaldatud uus starter mille võtsin E 280 W 210 2,8 mootori pealt ( starter ainult paar kuud vana) . Juhtmed kinni, poldid kinni starterit proovide kostus ainult vaikus. Bensiinipump töötas, kuid mitte starter.Starteri peal olevad kaitset vaadates tundus olevat terve.Milles võib olla probleem? Kas viga võib olla kaitsmetes? Kus täpsemalt asuvad? Või ikkagi ei sobi see 96aasta E 280 mootori starter ( mähised liiga suured), esiotsa mõõdud klapivad täpselt, nii et peaks suht sama olema. Jään ootama lahendusi -- tänud ette.
Mitte kusagil pole inffi, et aku ei võikski tühi olla.

(s.o. oled proovinud teise akuga; teise auto/käivitusfunktsiooniga laadija pealt käivitusjuhtmetega vms....)
Tere. proovitud ka täiesti uue optima akuga. kõik sama, bensiinipump töötab nii nagu peab, kõik tuled armatuuris olemas nagu ikka. pakuti ka et probleeb võib olla kaitsereziimis. Kui siis poleks olnud vana starteriga sellist jama et alguses ei miskit ja siis korra käima, ning pärast jälle ei midagi.
(15-11-2011, 12:07 PM)skorpion3 Kirjutas: [ -> ]proovitud ka täiesti uue optima akuga. kõik sama, bensiinipump töötab nii nagu peab jne

Taaskord ei ole kindlust, et aku on laetud. Uus aku ei võrdu laetud aku (võib vabalt kottis olla) ja bensupump, kes on väiketarbija (starteriga võrreldes), töötab ka tühja akuga.

Aga hea küll, oletame, et pinge on olemas.
Starter on väidetavalt korras.
Siis on järelikult juhtmete viga. Muud enam pole ju. Alustak esimesena sellest pisikesest massijuhtmest, mis kere ja mootorit ühendab.

Muretse tester, sellest palju abi ka edaspidiste elektri probleemide lahendamisel.
Noo nii, kirjutan paari päeva sündmustest. Sai ostetud täiesti uus originaal starter. Kõik korralikult paigaldatud proovisin käivitada. Käis õrn klõpsakas ( justkui pendiks) siis enam mitte midagi. Keerasin süüte sisse ja panin starterilt otse, vedas mootorit nagu vurr ringi, kuid käima ei läinud. võtsin aku klemmi maha, ootasin minuti ja proovisin uuesti. Läks tööle nii nagu peab, siis proovisin järjest 4-5 korda-- OK. Õhtul tuli ette poodi minek, hääled sisse ja poodi. Parklas uuesti käivitades ei miskit jälle, võti läheb põhja kuid starterit järgi ei võtnud ( kusjuures ükski tuli ei kustunud või ei läinud hägusemaks). võtsin klemmi maha, ootasin sutsu ja käis jälle nagu kell. Järelikult viga peab olema elektroonikas, mis plokeerib käivitumist-- minu järeldus sellest kammajaaast Big Grin
Oleks testri ostnud, oleksid uue starteri raha kokku hoidnud. Tester maksab umbes 10€ ning ise remontides ilma selleta on raske viga kindlaks teha. Ei loe ka välja mis aasta auto sul on? Tehase immo juhtplokk peaks kontrollima üht releed, mis kas annab või ei voolu süütelukule->tõmbereleele, ilmselt kusagil seal on ka viga.
Pole ka välistatud et keegi on paigaldanud autole mõne nn. pätivastase süsteemi mis nüüd kalab.
Tere, auto on 2001 aasta MB w203 kere ja on see kirutud digitaalne võti vms. Külmaga pidi näkku panema nagu kuulda on. Autol on tehase kesklukk/alarm.