Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 E200 ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, ehk oskab keegi aidata, autoks E200 Elegance 1997 aasta, automaat kastiga ja mootor 2.0 100 kw.

Probleem ise sellinne, et ajasin täna auto garaasi, et talve velgi alla hakkata panema, see mul läbi ei läind, kuna lühikesed poldid olid kadunud, panin velje alla tagasi, hakkasin autot välja ajama ja auto enam ei käivitu, ei luba ka mitte. Vaatasin kõik kaitsmed üle, kütet on autos, aku juhtme võtsin natukeseks ajaks maha, ei aidanud see ka. Ehk oskab keegi aidata, oleks väga tänulik, endal mõistus otsas Confused
(13-11-2011, 04:57 PM)suurjalg Kirjutas: [ -> ]Tere, ehk oskab keegi aidata, autoks E200 Elegance 1997 aasta, automaat kastiga ja mootor 2.0 100 kw.

Probleem ise sellinne, et ajasin täna auto garaasi, et talve velgi alla hakkata panema, see mul läbi ei läind, kuna lühikesed poldid olid kadunud, panin velje alla tagasi, hakkasin autot välja ajama ja auto enam ei käivitu, ei luba ka mitte. Vaatasin kõik kaitsmed üle, kütet on autos, aku juhtme võtsin natukeseks ajaks maha, ei aidanud see ka. Ehk oskab keegi aidata, oleks väga tänulik, endal mõistus otsas Confused

Kas armatuuris ikka tuled süttivad? Vbl immo peale läinud, proovi uksed lukku ja lahti uuesti puldist ning siis käivitada uuesti. Minu omal läheb ka immo peale millegipärast siis, kui võti ees on.

(13-11-2011, 06:16 PM)punnissilm Kirjutas: [ -> ]
(13-11-2011, 04:57 PM)suurjalg Kirjutas: [ -> ]Tere, ehk oskab keegi aidata, autoks E200 Elegance 1997 aasta, automaat kastiga ja mootor 2.0 100 kw.

Probleem ise sellinne, et ajasin täna auto garaasi, et talve velgi alla hakkata panema, see mul läbi ei läind, kuna lühikesed poldid olid kadunud, panin velje alla tagasi, hakkasin autot välja ajama ja auto enam ei käivitu, ei luba ka mitte. Vaatasin kõik kaitsmed üle, kütet on autos, aku juhtme võtsin natukeseks ajaks maha, ei aidanud see ka. Ehk oskab keegi aidata, oleks väga tänulik, endal mõistus otsas Confused

Kas armatuuris ikka tuled süttivad? Vbl immo peale läinud, proovi uksed lukku ja lahti uuesti puldist ning siis käivitada uuesti. Minu omal läheb ka immo peale millegipärast siis, kui võti ees on.

Kõik tuled süttivad armatuuris, kõik täpselt nii nagu peab. Proovisin seda, lasin aknad üles, kõik uksed kinni, lukku, uuesti lahti, ikka ei midagi. Täielik hämming, proovisin ka teise võtmega, sama teema.
(13-11-2011, 04:57 PM)suurjalg Kirjutas: [ -> ]ei luba ka mitte...

Siis järelikult starter ikka töötab?
(ehk lihtsalt säde või kütus kadunud...)

(13-11-2011, 06:40 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(13-11-2011, 04:57 PM)suurjalg Kirjutas: [ -> ]ei luba ka mitte...

Siis järelikult starter ikka töötab?
(ehk lihtsalt säde või kütus kadunud...)

Starter veab edukalt ringi mootorit, selle välistan.
Ilmselt tulebki siis hakkata süüte ja kütte poole vaatama hakkata, kuigi väga kahtlane, et nii järsku, hetk tagasi töötas auto ja siis enam ei tööta.
Kas sellel autol on kuskil bensupumba relee ka ?
Kui keerad süüte sisse, kas küttepump piniseb korraks?
Kontrolli kõikide küünalde säde, mootori juhtploki "aju" probleemid on sagedased.
(13-11-2011, 07:41 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Kui keerad süüte sisse, kas küttepump piniseb korraks?
Kontrolli kõikide küünalde säde, mootori juhtploki "aju" probleemid on sagedased.

Ma alles mõned päevad sõidan sellega ja pininad on kõik samad, mis alguseski olid, igatahes tundub küll, et pump lööb, küsin igaksjuhuks, et kuidas ma pumbale ligi saan, kas on väline või paagisisene ?
Seda tean veel öelda ka, et eelmisest nädalast on diagnostika paber ka, mille peal on 0 viga.

Kas äkki võib ikka immo olla, kuna ratta vahetuse ajal jätsin võtme ette küll, kas saab kuidagi immole restarti teha või saab üldse temaga midagi teha, koduste vahenditega ?
(13-11-2011, 07:14 PM)suurjalg Kirjutas: [ -> ]tulebki siis hakkata süüte ja kütte poole vaatama hakkata,


Miks sa ei vaata siis...?
Süüde: näpp küünlapiipu ja kas saad käiamise ajal särtsu või mitte. (Osavamad kasutavad ka mõnda küünalt või rauatükki....)

Küte: käiamise ajal päästa mõni toru kütuse trassist kusagil lahti, kui nägu saab bensuseks, on kõik korras. (osavamad lisavad kütuserõhu mõõtja)
Kaitseprillid pane ette, ilma on valus. Ja suits kustuta enne ära.

P.S. Kui mina immot paigaldaks, teeks nii starteri kui kütusekatkestuse. Sul ju starter töötab.

(14-11-2011, 09:36 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(13-11-2011, 07:14 PM)suurjalg Kirjutas: [ -> ]tulebki siis hakkata süüte ja kütte poole vaatama hakkata,


Miks sa ei vaata siis...?
Süüde: näpp küünlapiipu ja kas saad käiamise ajal särtsu või mitte. (Osavamad kasutavad ka mõnda küünalt või rauatükki....)

Küte: käiamise ajal päästa mõni toru kütuse trassist kusagil lahti, kui nägu saab bensuseks, on kõik korras. (osavamad lisavad kütuserõhu mõõtja)
Kaitseprillid pane ette, ilma on valus. Ja suits kustuta enne ära.

P.S. Kui mina immot paigaldaks, teeks nii starteri kui kütusekatkestuse. Sul ju starter töötab.

Okei, aga oskad sa mulle öelda, kus selle autol küttepump asetseb ?
No aga roni auto alla ja vaata, kui põhja all pole siis on paagis. Sama hästi võiks küsida kus asuvad esitulepirnid Doubt Sellised asjad peaks ikka ise üles leidma, kui ei leia siis ise seda autot sa korda küll ei tee ning targem pöörduda spetsialisti poole.
Miks nii ründavalt? Ma olen viimasel ajal Inglise foorumites väga palju tuuseldanud ja selliseid "offensive" vastuseid küll leidnud pole - esiteks pole sellest abi ja kas Teile sellised vastused Üldse midagi annaksid?? Mul on sarnaseid juhte olnud ja tõepoolest.. kui auto on käes olnud vähe, siis raske kõike seda teada.

Inglise keelest on enamjaolt kasu ka: http://www.benzworld.org/forums/general-...-w210.html - siinse väite põhjal võiks öelda, et asub ta ikka väljaspool paaki, tagaosas kuskil all ja/või ääres.
Siin on DIY link, kuidas filtrit vahetada e. annab aimu kus ta täpsemalt võiks asuda: http://www.benzworld.org/forums/w210-e-c...hange.html

Vast oli abiks Smile)
(14-11-2011, 12:47 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ]Miks nii ründavalt? Ma olen viimasel ajal Inglise foorumites väga palju tuuseldanud ja selliseid "offensive" vastuseid küll leidnud pole - esiteks pole sellest abi ja kas Teile sellised vastused Üldse midagi annaksid?? Mul on sarnaseid juhte olnud ja tõepoolest.. kui auto on käes olnud vähe, siis raske kõike seda teada.

Inglise keelest on enamjaolt kasu ka: http://www.benzworld.org/forums/general-...-w210.html - siinse väite põhjal võiks öelda, et asub ta ikka väljaspool paaki, tagaosas kuskil all ja/või ääres.
Siin on DIY link, kuidas filtrit vahetada e. annab aimu kus ta täpsemalt võiks asuda: http://www.benzworld.org/forums/w210-e-c...hange.html

Vast oli abiks Smile)

Tänud, meeldiv, et siin foorumis on ka kasutajaid, kes tõesti üritavad aidata.
Selline vastus sellepärast, et inimesed kes ise autot remondivad ei ei esita nii lihtlabaseid küsimusi. Enamusel vanematel põhjaall ja uuematel paagis.
Olles korra autoall käinud siis ei saa ka pump märkamata jääda ja kui enne väideti, et pininat on kuulda, siis vähegi oskaja leiab sellejärgi pumba.

Hannes_s´iga täiesti nõus, kui ei suuda bensiini pumpa leida iseseisvalt, siis tekkib tahtmatult tunne, et kui ka pump kätte näidata siis edasi ei osata sellega ikka midagi teha.
Never say never.Thumbsup
Jah, pisut terav kommentaar tõesti. Samas, kuniks auto omanik ei suuda kindlaks teha kas säde on, kas küünlad märjad, siis võibki jääda pakkuma erinevadi põhjuseid miks üks mootor ei käivitu. Probleeme võib ju olla sadu, neist suure osa välistamiseks piisab küünlavõtmset ja vist 5mm kuuskandist.
(14-11-2011, 10:12 AM)suurjalg Kirjutas: [ -> ]Okei, aga oskad sa mulle öelda, kus selle autol küttepump asetseb ?

Muidugi oskan, sest kahe hiireklõpsu peale pakub suvaline netipood sinu mersule sellist pumpa....

[Pilt: 505-722156600.jpg]


....mis on tüüpiline paagiväline pump. Ehk siis asub trassil paak-pihustid tavaliselt paagipoolses otsas.

Aga mis sa selle avastusega peale hakkad, aru ma ei saa...
Kütuserõhu olemasolu ja sädeme olemasolu pidid ju kontrollima ja seda saada pihustite juurest samuti teha, ei pea kuhugi roomama hakkama....
Kui bensiin näkku ei karga, siis, jah, võiks hakata pumpa kontrollima. Noh, et kas saab üldse voolu ja kas töötab jne.

Ma pole kordagi väitnud, et ma ei leia seda pumpa üles, kuna auto asub minust eemal, siis enda aja kokkuhoiu huvides, tegin uuringut. Pump üles leitud ja ei tööta. Koputades pumbale hakkab urisema, muidu ei tee midagi, sain ka auto tööle, aga kui välja suretada, siis enam ei lähe.

Ehk teab keegi öelda, palju see pump survet peab lööma ?

Teab keegi öelda veel seda, et kas mõne teise seeria pump sobib ka sellele, või siis näiteks sama seeria aga 3.2 bensuka pealt ? Sest survet peaks ju reguleerima regulaator ja üleliigne bensiin voolab tagasivoolust tagasi ?! Et kui kuju ja ehituse poolest sobib, siis võiks proovida ?
Probleem lahendatud, pump sobis, auto töötab. Tänud kaasa mõtlemast.
Raputage tuhka pähe nüüd, kritiseerijad...