Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz 300CE 24V, 1990, w124 - Lahekas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Vaakumileke ilmselt.
Nii. Vaakumileke ilmselt ta oli. Nimelt õhukulumõõtja all olev suur kumm ei olnud korralikult paigas. Sai selle paikka panna ning siis uuesti proovima. Ikka ei käivitu - kuid juba lubas. Natuke bensiini sisselaskesse... ja ta elab. Kuid... viie pütiga. Tundub, et teine pütt ei tööta. Ning tühikäik puudub. Leidsin, et nö tühikäigumootori küljes olev üks lohv ka katki.

Käisin täna MB lammutuses, ostsin uue lohvi ning konsulteerisin Andresega. Ta pakkus, et kui see uus lohv nüüd asja ei paranda (nimelt selle süül ta ise käima ei pidavat minema), siis on seal teises pütis kompressioon kehva ning see ei ole hea uudis Retard...

Aga sai ka proovitud viie pütiga sõita, et "ehk veab ka selle puuduoleva käima", kuid ei aidanud. Ja ka proovisõit lõppes poole tee peal Unibrow..
Nimelt oli kuskil mootori vahel peidus mingine lahtine väikene polt, noh niisama vedelemas kuskil avarustes. See aga otsustas sõidu ajal sealt ära minna ning otse ventika taga oleva rihmaratta vahele. Tulemuseks väike kolks, põhja alt läbi lendav polt ning mõned kilomeetrid eemal sirin kapoti alt ning hetkega välja surnud mootor. Kapoti üles tõstes polnudki enam rihma Eusa_clap. Rihmaratas ventika taga aga nii lömmis ja kõver, ning üks väiksem rihmarullik täiesti ära söödud. Ühesõnaga, ühest probleemist sai kaks. Nüüd auto jälle laiali võetud.

Ostsin täna uued rihmarattad ning rihma ja homme jälle tööd tegema. Eusa_wall
Krt, saab enne suve lõppu veel sõitma või mitte Eusa_pray..
Lehti: 1 2 3 4 5