Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 1992a 3,0d 81kw mure arvatavasti vaakumiga?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vana hea lõõts hakkas jälle vigurdama nimelt kui autot käivitada siis umbes iga kolmas kord jääb piduripedaal kõvaks ja kui mootor saab umbes 15 sek töödata läheb pedaal jälle normaalseks ja sama aeg ei sure mootor võtmest välja ka ?
kas võib ka sõidu ajal juhtuda et piduri pedaal jäigaks läheb ?
Kuidas seda vaakumi porobleemi lahedada ja millest alustada.?

Ette tänades vana-lõõts.
Kui välja ei sure ja pedaal on kõva (korras autol käima pannes piduripedaal muutub pehmemaks), siis järelikult vaakumit pole.

Pardavaakumi port on suht peenike, see võib ka niisama umbe minna, aga kui pidurivõimu ots juba pumbast vaakumit ei saa, on pump otsas. Ehk siis labad lõpuni ära kulunud.
Raviks vaid pumba vahetus. 601, 602 või 603, kõigil ilmselt sama.
[quote='stihl' pid='166277' dateline='1319975899']
Kui välja ei sure ja pedaal on kõva (korras autol käima pannes piduripedaal muutub pehmemaks), siis järelikult vaakumit pole.

Pardavaakumi port on suht peenike, see võib ka niisama umbe minna, aga kui pidurivõimu ots juba pumbast vaakumit ei saa, on pump otsas. Ehk siis labad lõpuni ära kulunud.
Raviks vaid pumba vahetus. 601, 602 või 603, kõigil ilmselt sama.

Huvitav on see igakord ei ole pedaal kõva?kuhu kanti see vaakumpump jääda võib ja kuidas see vahetus välja näeb ?

Ok.Kuidas vaakumpumpa vahetada ja kus kandis ta auto küljes asub?
Kas on ka oht et piduripedaal võib sõiduajal ka jäigastuda?
(30-10-2011, 09:00 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]Ok.Kuidas vaakumpumpa vahetada ja kus kandis ta auto küljes asub?
Kas on ka oht et piduripedaal võib sõiduajal ka jäigastuda?

Pidurivõimendist läheb paari cm. läbimõõduga plastik toru mootori ette otsa, vaakumpumba külge.
Vahetuseks keera enamus polte välja, kuid jäta vastakuti paar tükki sisse, neid hakka ühtlaselt välja keerama. Kui see jätta tegemata võib pumba vedru viimase kõrva ära murda.
Kaval on keerata mootor sellisesse asendisse kus pinge vaakumpumbalt kaob.
(30-10-2011, 09:32 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]
(30-10-2011, 09:00 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]Ok.Kuidas vaakumpumpa vahetada ja kus kandis ta auto küljes asub?
Kas on ka oht et piduripedaal võib sõiduajal ka jäigastuda?

Pidurivõimendist läheb paari cm. läbimõõduga plastik toru mootori ette otsa, vaakumpumba külge.
Vahetuseks keera enamus polte välja, kuid jäta vastakuti paar tükki sisse, neid hakka ühtlaselt välja keerama. Kui see jätta tegemata võib pumba vedru viimase kõrva ära murda.
Kaval on keerata mootor sellisesse asendisse kus pinge vaakumpumbalt kaob.

Aitüma hommikul läheb tööksSmile