Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 400SE W140 "92 iiv6l
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hakkan teist natuke putitama ja heade soovituste ootuses riputan ka teema siia üles. Auto ise on suhteliselt imelik, Fritz on oma maitsemeelega päris lahe sell olnud. Üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. Auto on seisnud viimased neli aastat enamjaolt, paar aastat tagasi sõitsin ca 2000km suvel.
[Pilt: dsc0119ei.jpg]
[Pilt: dsc0122fn.jpg]
[Pilt: dsc0132go.jpg]
[Pilt: dsc0130oc.jpg]
selline rõngas on puudu parkimisandurilt
[Pilt: dsc0131mv.jpg]
[Pilt: dsc0127se.jpg]
seda stereo ümber olevad puiduosa oleks vaja kuna sellel tükk ära ja on praguline
[Pilt: dsc0126mm.jpg]
käetoe nahk on kortsus natuke
[Pilt: dsc0125ifc.jpg]
tagumine iste on veel rohkem kortsus

Autol tekkinud seistes mingisuguseid anomaaliaid veel, ei avane kaassõitja poolne tagumine uks, ei seest ega väljast.
Praeguse seisuga muutused eelnevaga:
-uus termosudur
-"parkimisanduritel" uued kroomrõngad
- uus aknapesuvedeliku "andur" eelmine murenes ära termosiduri vahetamise käigus.
-tagumine uks käib lahti ilusti
-soetatud mb riidepuu mis peatoe külge kinnitub

Hetkel on mure veel juhipoolse tagumise aknaga, aparatuur mis hoiab akna siinidel on puruks ja ei ole suutnud uut leida, trossid on terved. Millalgi proovin pilte teha kui auto tagasi kodus. Uurisin natukene auto pabereid ja nendest selgub, et auto on veetnud aega Inglismaal. 17.05.1999 on hooldusraamatus sissekanne hooldusest kui ls oli 143980km, teostatud Mercedes-Benz Car & Truck Center 403 Edgware Road, London NW9 0HX, United Kingdom, poolt. Viimane sissekanne hooldusraamatusse on 16.10.2009 OÜ LESVENIS kui ls oli 171600km, siis oli auto juba minu nimel. Ennem mind oli auto paar aastat Eestis, eelmisel omanikul seisis talved garaazis ja sai jutu järgi ainult pühapäevasõitu. Uploadisin pildid mis tegin hooldusraamatust ja muudest paberitest mis autoga kaasas tulid. Pagasnikus on samasugune valuvelg nagu piltidel auto all. Talvel oleks selle autoga päris huvitav sõita, 205kw ilma libisemise ja veojõukontrollideta ning sellele lisaks veel üherattavedu.

Pildid autost
Pildid paberitest
Sai siis autole talverehvid alla vahetatud esimest korda Eestis, vahetamise käigus selgus, et autol olid all 9a vanad rehvid. Kuna tagavararatas on samuti 9a vana ja veel nende värviliste triipudega siis on põhjust oletada, et neid rehve pole kordagi auto alt eemaldatud. Valuvelg on samuti nagu uus, ilma ühegi defektita. [Pilt: 25986942.jpg]
E65 kõrval tundub nagu normaalset mõõtu auto olevat, paks naine peab endast paksemad sõbrannad leidma, et ennast kõhnemana tunda.