Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB E230 W210 1996 Avantgarde-jama süütepooliga?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.Minust kui igipõlisest Volkswageni austajast on saanud nüüd Mercedese omanik.Kahjuks pole ma ise suurem asi autoteadlane kuigi kergemate rikete kõrvaldamisega saan ise hakkama.Nüüd asja juurde.Ostsin oma norrakast paarimehe käest auto millel päris palju roostet ja mõned muud vead.Põhiline probleem on et vahetevahel hakkab mootor veidralt plödisema nagu üks või kaks silindrit oleks tagant ära(tegu siis 4 silindrilise reasmootoriga).Paarimees ise ütles et tema arvates tuleks vahetada süütepoolid(mida on sel mootoril2).Aga huvi pärast tahaksin kontrollida kas viga on ikka süütepoolides.Siit ka küsimus-kuidas kontrollida süütepoolide korrasolekut?Samuti on ära kukkunud summuti viimase püti lõpuots,kas see võib ka palju rolli mängida mootori ebaühtlases töös?.Tänan kõiki abi eest.
Üks võimalus kontrollida süütepooli korrasolekut on selline- osta poest või romulast uus/korras süütepool ja vaheta ära. Kuula kõrvaga, kas mootori töö paranes. Kui jah, siis oli ost põhjendatud. Kui mootori töös midagi ei muutunud, siis on viga kuskil mujal. Seda nimetatakse ka vanaks heaks katse-eksituse meetodiks.
Tee kindlaks missugune silinder ei tööta ja vaheta süütepoolid omavahel. Kui sama silinder ei tööta siis pole vast süütepooli viga.