Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W140 6,0 juhtmestik.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Plaanis juhtmestik vahetada.Sellega seoses küsin asjaga kursis olevatelt-kui vahetasite,kas eemaldasite kogu juhtmestiku mootori pealt ja tegite uue valmis,või tuleb juhtmeid ükshaaval vahetada.Ja kas mõni juhe jookseb ka sellisesse kohta,et pääseb juurde ainult altpoolt.
V12 kohta konkreetselt ei tea, aga kui vähegi võimalik, võta juhtmestik maha, too "tuppa" ja tee uus. Pistikuid minuteada Silberist eraldi uusi ei saa, aga vanadelt pistikutelt saab klemmid kenasti kätte, kuhu uus juhe järgi joota (enne muidugi vana juhe küljest joota).

Mul lähiajal vaja ka paaril R6 M104 mootoril juhtmestikud uueks teha, siiamaani neid poolesaja kanti teinud, hakkab rutiinseks muutuma Icon_biggrin

Kasuta korralikke materjale! Ei ole otseselt silikoonkaablit vaja, rüüz ja termokahanev võiksid head olla. Ära teipi või isoleerpaela kasuta, see on porno.

Edu!
(17-10-2011, 09:26 AM)ALFFAA Kirjutas: [ -> ]Plaanis juhtmestik vahetada.Sellega seoses küsin asjaga kursis olevatelt-kui vahetasite,kas eemaldasite kogu juhtmestiku mootori pealt ja tegite uue valmis,või tuleb juhtmeid ükshaaval vahetada.Ja kas mõni juhe jookseb ka sellisesse kohta,et pääseb juurde ainult altpoolt.

Komplekt juhtmeid ei maksa tänapäeval enam mingit hingehinda, milleks jamada?
Juhtmete vahetuseks tuleb sisselaskekollektor mootori küljest eemaldada ja veel terve hulk vidinaid ja pärast kogu see jama õiges järjekorras kokku panna.
V12 tuleks küünlajuhtmete vahetuseks viia teenindusse.
Kuidas kellelegi, isegi M104 juhtmestik maksis mõni aeg tagasi üle 30k krooni.

Jutud käisid V12 mootori puhul suurusjärgu jagu suuremast summast, võin ka eksida.
(21-10-2011, 09:12 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Kuidas kellelegi, isegi M104 juhtmestik maksis mõni aeg tagasi üle 30k krooni.

Jutud käisid V12 mootori puhul suurusjärgu jagu suuremast summast, võin ka eksida.


Ladu24-s maksavad ca 300€. Aga, kui just ilmtingimta peab olema originaal või siis Mercedes-Benz embleemiga Beru või Bosch, võid maksta ka rohkem
Ma usun, et sa oled teemast valesti aru saanud, või olen seda mina.

Jutt käis eeldatavasti mootori juhtmestest, mitte süütejuhtmetest.

Elik need juhtmed, millede isolatsioon kipub murenema. Küünlajuhtmed on kukepea.
Jutt ikka mootori juhtmetest.Nagu räägiti,pidid need kõik ühte pistikusse kokku jooksma.Rolleyes
Jutt käib siis sissepritse juhtmetest. See ämblik tuleb tõesti mootori keskele kokku, siirdub mootorikohalt kaablikanalist paremalepoole ja lõppeb pistikuga parema amordikannu juures. See on aga üks osa probleemide kuhjastt. Teine valupunkt on DROSSELKLAPI juhtmestik. Kolmas on esiakna äärest jooksev kaablikimp ja neljas kõige hullem on Juhtplokkide karbist salongi jooksev kaablikimp.
Hents 99-kuidas nendelt pistikutelt juhtmed küljest ja külge joota,lahti need ju ei käi.Rolleyes
paljud pistikud käivad lahti, mis lahti ei käi tuleb lahti lõigata ja hiljem kokku liimida. Pihusti pistikud saab jätkata pistiku lõpust.
Paljud käivad lahti, et saada klemmid kätte. Osa tüüpi pistikuid (pöördeandurid nt) ei käi lahti, on liimitud. Nende tagant lõika lihtsalt siis kaabel läbi, jäta mingi 3-4mm alles, et uue juhtme otsa saaks joota, termokahanev peale, et "haljad" kohad ära kataks.

Pihusti pistikuid saab osta (kasvõi minult, mul mõnisada alles ehk veel). Vana pole mõtet lappida, kui on uut saada.
[Pilt: 32772-pistik_001.JPG] kas selliseid.
[Pilt: 78952-pistik_003.JPG]
Mul veidi teise disainiga, aga istub otsa kenasti.