Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 ei käivitu!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, plaan teha väike hooldus 230E 1993a mersule, automaat kastiga. Tahan vahetada mootoriõli, kütusefiltri ja automaatkasti õli filtritega.
1) Mootoriõli vahetatud, kastiõli vahetan lähiajal.
2)Auto suri välja peale mootoriõli vahetust ja ei käivitu enam. Allpool täpsemalt.
Tänud, kes aidata viitsivad.Icon_smile
Käisin korra auto all uurimas. Vaatasin asjad üle:
Algul lasen õli sellest korgist välja: (punasega märgitud)
http://www.upload.ee/image/1733301/aut._...e_koht.jpg
Siis lasen õli sealt hüdrotrahvost välja: (kui ma õigesti aru sain siis seal peaks asuma kork, ainult kuidas ma mootorit ringi ajan, et kork sinna õigesse vahekohta saada?
http://www.upload.ee/image/1733302/hudro.jpg
E: Krt, vaatan, et ei ole sama asi mis ülevaalpool lingil on, kuskohas see hüdrotrahvo täpsemalt asub, selle sama kaane all, kus muu aut. õli on?
Hüdrotrahvo asub hooratta küljes. Mootorit keerad eest rihmaseibi poldist.
Selge, aga siis veel, et kas tuleb karterikaitse eemaldada mootoriõli vahetuseks? Vaatasin, et karterikaitsmel on auk sees.
Panen pildi, et kas sealt lastakse välja mootori õli? Ja polt ei ole suunaga alla vaid kõrvale, et see on õige polt?

http://www.upload.ee/image/1733940/mootorioli_punn1.PNG
http://www.upload.ee/image/1733953/olipunn1.PNG
Miks õppida autoremonti enda auto peal?
(16-10-2011, 07:00 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Miks õppida autoremonti enda auto peal?

See on mu esimene auto ja kuskilt peab siiski alustama ju. Enne minu kätte jõudmist jõudis see auto vedeleda väljas 2 aastat. Seisma jäi elektrivea tõttu- võttis akust pidevalt voolu ära. Enne seda olen tegelenud lihtsamate 2t ja 4t rolleritega. Plaan auto nüüd kokku panna ja arvele võtta, et taas selle autoga liigelda tohiks. Õlid sees üsna-üsna vanad, tuleb lihtsalt ära vahetada, nende õlidega ei julge rohkem sõita kuna käigud lähevad juba raskelt sisse ja mootoriõli ka ajast ja arust vahetamata.
Lähiajal keevitame papsiga uued stange äärmised kinnitused, siis saab auto esiosa kokku laduda.
Auto ise selline:
http://www.upload.ee/image/1736528/mb_kuljelt1.PNG

Aga pilt hetkelisest seisust:
http://www.upload.ee/image/1736542/P1010024.JPG
(16-10-2011, 07:00 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Miks õppida autoremonti enda auto peal?

Kui huvi on siis miks mitte!
Ega võõraste autode peal pole mõistlikum katsetada Badgrin
Õli on üldiselt soovitatav vahetada mitte harvem kui kord aastas, kuna juba töötanud õli omadused hakkavad ajapikku halvenema. Ja koos sellega käib muidugi kilometraaž.
(Ehk siis kui sõidaksid näiteks aastas 4 tuhat kilomeetrit siis ei vaheta 10 000km intervalli puhul 2.5 aasta tagant vaid kord aastas. Kui sõidad 20 000 aastas, siis 2x aastas vahetad)
Nonii, sain mootoriõli vahetatud. Kuid nüüd on uus probleem, auto ei lähe käima. Enne õli vahetamist läks auto normaalselt käima(aku oli tühjavõitu). Pärast õlivahetust panin auto käima, kuid hetke pärast suri välja. Mõtlesin, et kütus sai otsa, lisasin paaki viimased 2l bensiini ja proovisin käivitada laadija stardiabiga kuid ainult veidi lubas ja käima ei läinud. Mainiks ära, et autol on kuskil ka mingi lühis, sest pluss klemmi akule ühendades tuleb korra särtsu. Auto jäi üldse seepärast seisma, et auto võttis seistes alati akult voolu ära(ema ostis omalu uue auto) Ise võtsin alati peale mootorikäivitust +klemmi maha ja hiljem mõõtsin testriga kaitsmed üle ja 2 kaitset tarbisid voolu. Need eemaldasin: Pildil teine rida 2 vasakpoolsemat. http://www.upload.ee/image/1776321/P1010067.JPG
Kuid praeguseks tarbib jälle mingi asi voolu, kuna kui jätan klemmi peale läheb aja mõõdudes siiski aku tühjemaks/tühjaks.
Praegu tundub mulle et autol on mingi elektrijama, mille tõttu ei käivitu.

Ja veel, kas keegi oskab õelda mis on siin pildil. Asub see asi juhipoolse esitule all. Tundub nagu ära oksüdeerunud.
http://www.upload.ee/image/1776330/P1010062.JPG
(31-10-2011, 08:06 PM)in4r3k Kirjutas: [ -> ]mis on siin pildil.

See on süütepooli eeltakisti. Kui see jamab, siis starteri asendis küll kima läheb, aga võtit tagasi lastes sureb kohe välja.

Aitab klemmide puhastus või takisti enda vahetus, kui täitsa läbi.

Loodan, et selles ongi jama. Võite pakkuda antud takistit.
Tänud!