Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W 210 2001a. 270 CDI probleem käivitumisega.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem järgmine: Auto käivitub külmalt enam vähem normaalselt(kuigi võiks paremini), aga soojalt tuleb VÄGA pikalt kedrata, et käima läheks. Kevadel vahetati ära üks pihusti, remoditi pihusteid ja vahetati kõrgsurvepump. Lisaks sureb auto välja, kui kiirendad(suur koormus, näiteks käru järgi). Arvuti viga ei näita.
(14-10-2011, 08:55 PM)jaanusjesmin Kirjutas: [ -> ]...
Arvuti viga ei näita.

Kõigepealt vaheta "diagnostikut" - see auto ei sure niimoodi, et arvutisse märki ei jää. Iseasi, kas igaüks seda märki otsida mõistab...
Sama viga,pea-aegu sama auto,pihusti ei sule tagasivoolu,k-surve pump ei jõua survet hoida,vaata natsa allpool MB 270 2002.seiskab mootori sõidupealt.Icon_razz
Minu 270cdi oli sama jama. Arvasin ka, et kütuse surve andur. Juba olin valmis 2500 eeku välja käima. Aga Imre arvas, et ennustamine on tänamatu töö, panime arvuti taha ja selgus, et hoopis nukkvõlli andur. 600 eeguga massin korras. Oli ka jutuks, et kui soojalt ei käivitu siis nuka andur ja kui sõidu pealt ära kooleb siis väntvõlli asendi andur. Nii, et raha kokkuhoiu mõttes mine ikka õige diagnostiku juurde ja asi saab korda.
(19-10-2011, 09:18 AM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Minu 270cdi oli sama jama. Arvasin ka, et kütuse surve andur. Juba olin valmis 2500 eeku välja käima. Aga Imre arvas, et ennustamine on tänamatu töö, panime arvuti taha ja selgus, et hoopis nukkvõlli andur. 600 eeguga massin korras. Oli ka jutuks, et kui soojalt ei käivitu siis nuka andur ja kui sõidu pealt ära kooleb siis väntvõlli asendi andur. Nii, et raha kokkuhoiu mõttes mine ikka õige diagnostiku juurde ja asi saab korda.
Tere taas, kus see Imre tegutseb?
Lesven OÜ, Suur-Sõjamäe 30 hoovis.