Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Auto Prantsusmaalt (mobile.de)?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mobile.de-d sirvides silma jäänud et Prantsusmaa autod kahtlaselt odavad-nt 2005 G400CDI 26.400.- (Saksa omad ca 10.000eur kallimad):

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1

Kas seal oluliselt väiksemad automaksud või lihtsalt üksikjuhtumid? On kellelgi kogemusi Prantsusmaalt auto toomisega?
Ma leidsin mobile.de-st mõni aeg tagasi ka Itaalia kuulutusi, mis olid absurdselt odavad (2006 a. W164 11000 EUR jne). Müüjal oli lausa koduleht, itaaliakeelne, kus teisedki autod väga odavad. Saatsin e-maili, uurisin maakuulamiseks, et kas autoga proovisõitu saab teha jne., ja nagu arvata oli hakkas tulema mingit taoline jutt - front payment 10% and we ship the car to you for free. Ja et võin proovida autot 2 nädalat ja kui ei meeldi, saadan tagasi.
Käisime ise mõned aastad tagasi W164 ostmas Saksamaalt ja mobile.de kaudu nii mõnegi müüja e-mail oli sama sisuga. Lõpuks saime reaalselt müüjal eksisteeriva auto siiski kätte, praeguse turuhinnaga võrreldes valusalt kõrge hinnaga.
Aga üldiselt jah - kui see tundub, et on liiga hea, et tõsi olla, siis ta tõenäoliselt seda ka on.

Väiksemate automaksude kohta teistes EL riikides pole ka kuulnud.
Tänud selgituse eest.

Eks ta nii vist ole jah. Kuid mis teha kui Eestis soovitud hinnaklassis (must pikk G400CDI kuni 25.000.-) järjest ära müüdud-viimastel nädalatel koguni 3:

1) Silberauto 2001 26.000.- kusjuures jälgisin seda terve aasta ja kui otsustati hinda vist meeletu inflatsiooni tõttu 25.000.- pealt 26.000.- peale tõsta läks paari päevaga ära.

2) Ühe Eestis elava soomlase 2002 orig. 18" AMG velgedega 21.500.- kusjuures enne oli hind 29.500.-, Vana-Narva mnt Hot Lips erootikapoe omanik, ka Võsapetsi saatest läbi käinud kui üritas mingit toidulisandit maale tuua. Sellest oli kõige rohkem kahju kuna kõik hooldused Silberis ja viimane "A" hooldus. Omanikul raha jagus-soovis asemele uut S-klassi osta.

3) Viimasena ühe Soomes töötava eestlanna 2001 tumeroheline millel hindamisakt 19.000eur ja mille hind langes juba 17.000.- peale aga mis lõpuks siiski 19.000.- ära olevat läinud-ei jõudnud isegi proovisõidule minna kui lõunaks juba auto müüdud oli.

Nii et mingist masust küll Eesti puhul rääkida ei saa.

Hetkel ongi jälle üks kahtlane vana kuulutus ülesse pandud (väga pikalt müügis olnud sama hinnaga, väidetavalt küll hooldusraamat kuid Eestis ei näita see midagi kui absoluutselt kõike võltsitakse ja vassitakse):

2001 24.500.-

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=793201

2001 hõbedane 23.008,19.- (pole viitsinud isegi hooldusraamatut turult osta, tagavararatta kaitse vakstust õmmeldud, lisaks pandud originaali 7-ribalise asemel uuema tüübi 3-ribaline esivõre ja uuemad ovaalsed udukad)

http://www.auto24.ee/used/777332

Et Eestist korralikku ikka üsna nutune leida-samas Saksast ostmise kogemus puudub ja tundub samuti riskantne-müüjaks võib osutuda türklane jne.
Ega seal Saksas suur osa autokaupmehi ongi türklased.
Tuleb lihtsalt auto enne müüki üle vaadata, et tehniliselt korras oleks.
Odomeeter on 90% keritud, sellega võid kohe arvestada. Vähemalt nende Türgi kaupmeeste puhul.
Kuigi lugesin ajalehest, et Saksas on keritud autode müük keelatud (erinevalt Eestist) ja nende politsei teeb autoturgudele kõvasti haaranguid nende autode avastamiseks.
Niimoodi on tõesti raske - et otsid kuulutuse ja lähed ja selle võtadki. Seal ei saa enne kindel olla, et on õige asi, kui enda silmaga näinud. Esimest korda Saksas läksimegi kuulutuse peale W163 ostma. Mobile.de-s oli auto must ja täitsa prillikivi, kõik tundus liiga hea. Kohale jõudes tuldi ilusti raudteejaama vastu, aga tumesinisega. Kohapeal inspekteerides midagi ei avastanud. Ja no mis sa seal teed - võõral maal, lennuki- ja laevapiletid ostetud, ei ole arvestanud ka, et pikemaks ajaks jääda, et teist autot otsida.
Eestisse tulles saime teada järgmist - avariiline auto, halvasti remonditud, veermik läbi ja odomeeter keritud.
Selleks, et seal õiget ja head asja leida odavalt peab kas olema tutvusi või kõvasti aega, et Saksamaa risti-rästi läbi sõita ja erinevaid autoturge/kaupmehi külastada.
Siis läks küll "hästi". Eks ta nii ole et piltide põhjal ei saa otsustada aga välisriigist ostes ju alguses muud varianti pole.
Hey,

Ega tõesti mobile.de on solki täis ja piltide põhjal ei saa iialgi adekvaatselt hinnata auto korrasolekut. Aga miks mitte teha väike kahenädalane puhkus saksas või pransusmaal. Lennud odavad kui mingit reisipaketti ei võta, hotellid ja hostelid on võimalik kah mõistliku hinnaga leida. Siis pole ka seda probleemi, et "ma nüüd lähen saksa ja ilma autota tagasi ei tule". Kahe nädalaga on ikka võimalik päris palju läbi sõita Icon_razz. Tuttavad tegid näiteks nii, et rentisid tallinnas endale autosuvila kaheks nädalaks, polnud küll odav ja sõitsid rõõmsalt terve saksa ja austria läbi boonuseks jäi üks auto kah silma ja sai ka see kaasa haugatud kuigi polnud sellist plaani, lihtsalt kui plats sattus teele mindi pere isa palvel uudistama Nod.
See jah juba vähe mõistlikum variant aga selleks peab jälle aega olema ehk siis alles järgmine suvi.
tõin ise enda prantsusmaalt marseillest. mootor oli rikkis, lasin ära tuua. lasin transa firmal ära tuua, suht norm hind (julgen soovitada http://www.etslogistika.ee/)
mul oli ka müüjaks türklane, aga petta vist ei saanud, aga petta vist ei ole saanud, sest auto nagu püstol Icon_razz

sõbrad kui tahate autot saksast või kuskilt andke aga julgelt teada,partner istub koguaeg lõuna saksas šveitsi ja prantsuse piiri lähedal ja kui auto just 1000km kaugusel pole saab alati läbi käia ja üle vaadata auto.kuid samas ise ei soovita prantsuse/itaalia autosi osta kui kontrollitud pole,sest si..ks on seal petukaupa,liisingu ja kindlustus pettused jne.julgelt soovitan šveitsi autosi kuna enamuse toon ise sealt ja autod on kordades korralikumad ning paremini hooldatud kui saksa jne.autod. !

allar@aitab alati auto ostule kaasa.ee Smile
56291000 allar
arautod@gmail.com