Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: c124 230 keeb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kuna ise pole suurem asi autoinimene sis selline küsimus et miks 124 230 ce keema läheb? ventikas nagu töötab aga keema läheb ikkagi, mootor kotis?
Kui kaua keeva mootoriga sõidad siis kindlasti.
Natuke vähe infot et midagi arvata.
Vent võib keerelda aga kas ka piisavalt? Sellel peaks ka viskoga vent olema. Keeruta käega kui üle poole pöörde teeb ära siis peaks visko läbi olema.
Kunagi sõitsin ajutiselt autoga, millel tiivikut ees polnudki, terve suve. Ei õnnestunud ka kordagi keema ajada, tõsi, sõitsin enamasti ka maanteedel ja ummikutesse ei trüginud.

Kui mootor käib, siis paisupaagis vedeliku pind on rahulik või tuleb mulle?
Veepump korras?
Termostaat korras?
(30-09-2011, 09:17 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Vent võib keerelda aga kas ka piisavalt? Sellel peaks ka viskoga vent olema. Keeruta käega kui üle poole pöörde teeb ära siis peaks visko läbi olema.



hakkasin nüüd vaatama ja kuidagi kehvalt käib jah, ja ringi käib ka täiesti vabalt kui keerutada
Minu teada on nendel mootoritel el. magnetiga vent, mis rakendub kuskil 110 kraadi juures. Muul ajal käib niisama mootoriga kaasa.
Siis my bad jah, kui täiesti vabalt käib siis peaks jah ikka magnetiga olema. Andurit/pistikut võid ka veel kontrollida.
Praeguste ilmadega ei tohiks üks heas toitumuses veepump küll mootorit keema lasta.

Kui teemaalgataja tahab iuse asja korda saada, peaks ta hulga rohkem infot panema. Mis asjaoludel ja kui kiiresti keema läheb? Kas alati? Kas paisupaagist vedelikku välja viskab? Kas paisupaagis mootori töötamisel mulle näha on? Paisupaagi kork ikka peab? Kas vedelik on õline? Kas mootoriõlis on jahutusvedelikku? Kas termostaat ikka toimib (läheb kiirelt soojaks)? Kas soojendus töötab kenasti ka mootori tühikäigul?

Kui on tahtmine kiiresti korda saada, siis tasub minna lähimasse heaks kiidetud remondikohta (meil on siin üks teema selle jaoks, otsing abiks). Tallinnas - Lesven.
ilusti läheb soojaks ja soendus töötab ilusti koguaeg jah, ja jahutusvedelik on ka täiesti olemas (nii juhm päris pole). noo keema läheb seistes jah, mingi 15-20 minti vb käib, siis tahab minna. viskasin pilgu peale ka, et paagis mulle näha aga ei näinud, ja see 1 kord kui päris keema läks siis hakkas paisukast vedelikku välja ajama küll.
a see ventikas käib kuidagi kahtlaselt aeglaselt ringi.
no ei taha olla tujurikkuja, aga pakun et viskosidur on väsinud ja tahab vahetamist ning ilmselt poleks paha ka jahutusradikas ära vahetada (koos termostaadiga). Alusta odavamast Wink
sellest vendijutust saan aru, et võiks nagu selle asja välja vahetada, aga miks termostaat ja radikas ka?
Kui ventikas siis ka lahjalt käib, kui jahutusvedeliku temperatuur on üle 80+ kraadi Celsiust, siis vaheta ära - seda teooriat toetab veidikenegi siis ka see, et just SEISTES see auto keema läheb ja sõites ei lähe... Kuigi, miks peaks 20 minti autol tuksuda laskma, sellest ma veidi aru ei saa, aga pole ka minu asi sellest aru saada.

Kui läheb ka sõites keema praeguste ilmadega ja normaalsel sõidul, siis omatud autode põhjal analoogiat tuues ei usu ma, et viga on ventilaatoris.
(04-10-2011, 10:11 PM)Blue Chip Kirjutas: [ -> ]no ei taha olla tujurikkuja, aga pakun et viskosidur on väsinud ja tahab vahetamist ning ilmselt poleks paha ka jahutusradikas ära vahetada (koos termostaadiga). Alusta odavamast Wink

Sellel mootoril ei ole mingit visko venti, on el. magnetiline. Rakendub ta nats üle 100 kraadi.
Peaks neil kõigil M102 mootoritel 1.8, 2.0 ja 2.3 liitristel olema magnetklapiga rakenduv vent.
Kas väike radikas sobib sinna selle mootoriga 2.3 1992 (97kw)? Või ainult suur saab hästi jahutada? Autol automaat kast, kui see tähtis on.
Kui on automaat pead vaatama et radika küljel oleks kohad kuhu automaat kasti õlitorud ühendada.
Ahoi,

M102. Tõenäoliselt ventikasiduri (ehk elektromagnetmuhvi) temperatuuriandur tuksis. Neid on ikka läinud ja on kõige nõrgem lüli.

Edu!

Tauno
ühel sõbral oli sama mootoriga sama jama ,ta lasi teha vahestutsi ja pani Lada anduri.Nüüd hakkab 90 kraadi peal tööle.Praeguste ilmadega ei´tohiks ikkagi keema minna.Kas termostaat või paisupaagi kork
kõige lihtsam, kiirem ja töökindlam lahendus on ventiks ja rihmaratas kahe keevitus punktiga kinni lasta. enda masinal töötab selline variant juba 2 aastat.

Inz