Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w201 odomeeter
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
küsimus kas w201 odomeeter on elektrooniline või mehaaniline.
Mure selles, et odomeeter ei tööta eelmine omanik on kindlasti tagasi kerimisega ära lõhkunud vms. Kas seda on võimalik parandada või lihtsam uus kellaplokk osta?
Mehaaniline, parandmaine sõltub suuresti veast ja parandaja oskustest.
On olnud lihtsalt numbrit võlli otsa pesast väljas.
(30-09-2011, 10:45 AM)rasmus.kuusemets Kirjutas: [ -> ]küsimus kas w201 odomeeter on elektrooniline või mehaaniline.
Mure selles, et odomeeter ei tööta eelmine omanik on kindlasti tagasi kerimisega ära lõhkunud vms. Kas seda on võimalik parandada või lihtsam uus kellaplokk osta?

Mehaaniline ikka. Tee lahti ja vaata, siis saad ka teada, kus viga on jne.
Kas spidomeeter töötab?

Mul seisab üks w201 kelladeblokk kusagil riiulil ka. Kui huvi, anna teada nädalavahetuse jooksul, pühapäev-esmaspäev liigun Tallinnasse.
tross ikka käigukasti küljes ikka? Minu w201 ostes juba oli spidoka tross lahti (ilmselgelt tagasi keritud).
Tross ikka kaigukasti kuljes, spidomeeter ka tootab. aga eks ma siis vota lahti ja vaata. aga ega seal mingeid vedrusi ei ole mis laiali voiks lennata??
Seal tõenäoliselt üx plasthammakas võlli otsas eemale nihkunud ja ei ole enam hambumuses. Kui kellade ploki lahti võtad, näed seda kohe. Lükkad selle näpuga oma kohale tagasi ja probleem lahendatud. Minu kutsikal oli sama jama ja see üsna tüüpiline viga. Millest see eemale nihkumine täpselt tingitud on ei oska öelda, kuna kui hammaka näpuga oma kohale tagasi lükkad on ta üsna kõvasti võlli otsas.
(03-10-2011, 03:59 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Seal tõenäoliselt üx plasthammakas võlli otsas eemale nihkunud ja ei ole enam hambumuses. Kui kellade ploki lahti võtad, näed seda kohe. Lükkad selle näpuga oma kohale tagasi ja probleem lahendatud. Minu kutsikal oli sama jama ja see üsna tüüpiline viga. Millest see eemale nihkumine täpselt tingitud on ei oska öelda, kuna kui hammaka näpuga oma kohale tagasi lükkad on ta üsna kõvasti võlli otsas.

Üheks põhjuseks võib olla sõidu ajal päevase läbisõidu nullimine.
selge. eks ma siis võtan selle lahti seal. aitäh vastuste eest.