Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w203 270CDI 2003 tossab ja uimane.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Otsin siis esimese diisel auto ja esimese MB.
Auto tossas juba ennem, kuid märkasin alles siis kui ära ostsin.
Vahetasin õhufiltri ära ja ikka tossas, ainult siis kui gaasi põhja panen äkitselt. Mõned ütlevad et see on normaalne, kuid ei usu.

Eile kadus minek ära, vajutan gaasi põhja ja no ei liigu. Pöörded üle 3 tuhande ei lähe. Vahepeal hakkab jälle liikuma ja siis uuesti ei toimi.
Kas viga turbos ? Ilmselgelt lähen diagnostikasse, kuid kuna Mersut pole varem omanud, siis tahaks teada mis kulutused võivad ees oodata.

Tänud
Kui mootor üle 3k rpm ei lähe siis ta on avarii reziimis. Ega siin midagi arvata polegi, juhe külge ja saad täpsemalt teada, mis viga.
mul lasi turborõhuanduri alune tihend läbi, sama viga oli, üle 3000 rpm ei läinud aegajalt
ja see tossamine on normaalne.
Tossamist küll ei ole aga selline jõu ära kadumine ja et pöörded üles ei lähe ...selline asi on ühe korra ette tulnud.

1. alati esimese asjana arvuti sappa, pole mõtet ennatlikke järeldusi teha.
2. mina pääsesin õhulugeja vahtusega. jäi sinna 1000 eeki ligi.

Parimat,
Kui asi õhulugejas, siis peaks seda ka veateatena näitama.
Just vahetasin õhulugejat, mingi 89€ oli vist.

Nii palju kui ma näinud ja kuulnud olen siis tossab kõigil. MB töökojast üks rääkis, et hobi korras vahetas kõik ära mis vahetada sai ja ikka tossas kui gaasi vajutas.

Kerge must lont vabakiirenduse või ülekoormuse režiimil on heas toitumuses diiselmootori tunnusBadgrin - kütust antakse peale nii palju, et kogu õhk (hapnik) kasutatakse ära ja natuke jääb puudugi.Thumbsup

Samas pidevalt suitseda (ei musta, sinist, valget) ka ei tohi.
(25-09-2011, 04:22 PM)Dismar Kirjutas: [ -> ]Tere,

Otsin siis esimese diisel auto ja esimese MB.
Auto tossas juba ennem, kuid märkasin alles siis kui ära ostsin.
Vahetasin õhufiltri ära ja ikka tossas, ainult siis kui gaasi põhja panen äkitselt. Mõned ütlevad et see on normaalne, kuid ei usu.

Eile kadus minek ära, vajutan gaasi põhja ja no ei liigu. Pöörded üle 3 tuhande ei lähe. Vahepeal hakkab jälle liikuma ja siis uuesti ei toimi.
Kas viga turbos ? Ilmselgelt lähen diagnostikasse, kuid kuna Mersut pole varem omanud, siis tahaks teada mis kulutused võivad ees oodata.

Tänud

Oleks hea kui postitaksid siia ka mis diagnost näitas ja kas leidsid lahenduse!
(26-10-2011, 10:09 AM)Magic Kirjutas: [ -> ]Kui asi õhulugejas, siis peaks seda ka veateatena näitama.
Just vahetasin õhulugejat, mingi 89€ oli vist.

Nii palju kui ma näinud ja kuulnud olen siis tossab kõigil. MB töökojast üks rääkis, et hobi korras vahetas kõik ära mis vahetada sai ja ikka tossas kui gaasi vajutas.

Mis sümptonid olid, et õhulugejat vahetasid? Õhulugeja ülduhul otse veateadet ei anna, tuleb tema signaali mõõta. Tavaliselt on keegi pistiku küljest võtnud ja siis on õhulugeja viga sees ja öeldakse, et õhulugeja rikkis. Kas peale lugeja vahetust muutus ka midagi?

(26-10-2011, 10:42 PM)meego Kirjutas: [ -> ]
(26-10-2011, 10:09 AM)Magic Kirjutas: [ -> ]Kui asi õhulugejas, siis peaks seda ka veateatena näitama.
Just vahetasin õhulugejat, mingi 89€ oli vist.

Nii palju kui ma näinud ja kuulnud olen siis tossab kõigil. MB töökojast üks rääkis, et hobi korras vahetas kõik ära mis vahetada sai ja ikka tossas kui gaasi vajutas.

Mis sümptonid olid, et õhulugejat vahetasid? Õhulugeja ülduhul otse veateadet ei anna, tuleb tema signaali mõõta. Tavaliselt on keegi pistiku küljest võtnud ja siis on õhulugeja viga sees ja öeldakse, et õhulugeja rikkis. Kas peale lugeja vahetust muutus ka midagi?


Täpsustan - vahetasin õhulugeja anduri ära. Armatuuril lõi tule põlema ja kompuuter näitas, et anduri temperatuur on madal. Hoiatati, et mingi aeg võib jõud ära kaduda ning selle vältimiseks vahetasin ära ning armatuurilt tuli kustus.