Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w 124 2,5 d kütusekulu 91 aasta 69 kw
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Palju on norm kütuse kulu linnas, kas 12-13 l sajale on norm. Maanteel suht õko aga linnas võtab kuskil 12-13 l sajale
no krt linnas max 9 kui raske jalaga oled. Seda siis kevad-suvi-sügis. Talvel saaks veel aru. Mul 3,0atm võtab linnas kuskil 10 kanti, kui just ummikutes ei tiksu kogu aeg.
mul manuaal. leket ka ei paista olevat, pidureid peal pole ?
Mida peaks hakkama jälgima?
Et veale järele saada?
W124 250 D


Antall sylindre 5 (rekke)
Antall ventiler 10
Boring/slaglengde 87,0 / 84,0 mm
Slagvolum 2497 cm3
Kompresjon 22,0
Effekt 94 HK ved 4600 o./min.
med kat.: 90 HK ved 4600 o./min.
Dreiemoment 158 Nm ved 2600-3100 o./min.
Drivstofftank 70 liter
Felger 6 1/2 J x 15 H 2; med sportsunderstell: 7 J x 15 H 2
Dekk 195/65 R 15 91 T; med sportsunderstell: 205/60 R 15 91 H
Topphastighet manuelt gir: 175 km/t
automatgir: 170 km/t
Akselerasjon 0-100 km/t manuelt gir: 16,5 sekunder
automatgir: 17,0 sekunder
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t 5-tr. manuelt: 0,54 liter
4-tr. automat: 0,59 liter
-ved 120 km/t 5-tr. manuelt: 0,70 liter
4-tr. automat: 0,77 liter
-ved bykjøring 5-tr. manuelt: 0,89 liter
4-tr. automat: 0,88 liter
Transmisjon 5-trinns manuelt gir, 4-trinns automatgir

Akselavstand
280,0 cm
Sporvidde foran / bak 150,1 / 149,1 cm; Sportline: 151,8 / 150,9 cm
Lengde 474,0 cm
Bredde 174,0 cm
Høyde 142,8 cm; Sportline: 141,1 cm
Snudiameter 11,27 meter
Totalvekt 1910 kg; fra 02/1992: 1960 kg; fra 10/1992: 1970 kg
Egenvekt 1390 kg; fra 10/1992: 1400 kg
iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy)

Copyright © Michael Nielsen
Alustuseks siis õhufilter
Siis pidurid
Seejärel mõõdaks huvipärast silindrite surved ära
Vahetaks kasti - ja difriõlid moodsate vastu. Mul teist marki põkal andis see pea 0,5l kokkuhoidu 100km kohta. Vedelam õli, väiksem takistus külmalt. Ühtlasi difri ülekandearvu kontroll.
Siis vahetaks pihustiotsad uute vastu
Ja siis roniks pumba kallale
leidsin ikkagi ühe vooliku mis oli kergel repetanud, seda painutades lekkis ehk ka sellest kütuse kulu
(21-09-2011, 12:35 PM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]leidsin ikkagi ühe vooliku mis oli kergel repetanud, seda painutades lekkis ehk ka sellest kütuse kulu

Kahjuks ikkagi 12,5 l sajale linnas. Aga ka ainult väiksed otsad nii 2km hommikul ja õhtul. Mootor ei jõua õietigi soojaks minna.
Pidureid peal pole, praegu pole ka lekkeid enam avastanud, õhufilter uus?
Kui tihti peaks vahetama pihusti otsi ja kui suure aja tagant regullitakse pumbal pritsenurka?
Peab ühe 500 km reisi maantel tegema , tavaliselt läheb 6-6,5 sajale.
Tavaliselt maanteel ei rüüpa aga siin teiste juttu vaadates ei anna rahu kuidas ikkagi mul 12 sajale linnas
Kui sa sõidad kahekildist otsa ja kurdad, et 12 sajale, siis ma imestan, et ta üldse nii vähesega toime tuleb.
Mine maanteel üks 500km-i ja siis vaatame edasi.

Ja, sellise liikumisgraafiku puhul (2km korraga), tuleks umbes 2000km-i tagant mootoriõli vahetada, sest pmtslt on see auto lõhkumine.
Veerand tundi jalutamist mõjub tervisele ka hästi Eusa_whistle
Elektri auto oleks ideaalneWink
sai maanteel proovitud


6,6 sajale kuskil 110 sõites
njaa, 2 km diisel autoga Eusa_think
Kahe kilomeetrise otsa korral ei saa üldse rääkidagi diisli vastupidavusest ega küttekulust. Küsimus, et kui tihedalt pihusti otsi vahetada võib saada vastuseks et iga kuu kuna pihustinõela ja korpuse vaheline omavaheline ist saavutatakse alles 80 C temperatuuri juures.
(02-12-2011, 01:03 PM)taadu Kirjutas: [ -> ]Kahe kilomeetrise otsa korral ei saa üldse rääkidagi diisli vastupidavusest ega küttekulust. Küsimus, et kui tihedalt pihusti otsi vahetada võib saada vastuseks et iga kuu kuna pihustinõela ja korpuse vaheline omavaheline ist saavutatakse alles 80 C temperatuuri juures.

ega ta jah ei jõuagi 2 km sõidu juures töötemp saavutadagi.
Samas termostaat toimib norm. Aga tahab kuskil 4 km sõitu et saavutada norm temp