Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 mootorivahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Tere

Sooviks teadjamate arvamust.

Hetkel on minu W126 (SE) peal W123 3.0 r5 diiselmootor. Plaan on aga auto ilusti-kenasti korralikult taastada ning selle käigus ka korralik V8 vahele panna.
Kas keegi teab äkki W126 V8-te pluss ja miinuseid? Millist soovitate, kas 5.0 või 5.6? Tahan tõesti võimsat asja, seega 4.2 jääb ilmselt veidi lahjaks. Ning samuti, mis hinnaklassi võivad korralikud mootorid jääda? Ning mis minu vana kap. remondiga 3.0 r5 väärt oleks? Smile

Ning jah, mulle on korduvalt öeldud, et see mootorivahetus on mõttetu ja läheb kalliks, kuid ma teen seda siiski, seega selleteemaliste postitustega pole mõtet seda teemat risustada. Kui sellist autot taastada, siis ikka korralikult.
Kas peab originaal mootor olema? Sellesmõttes, et kui mahub oleks kasulikum paigaldada minumellest mõni uuem, laia kaanega MB V8
Väga südantsoojendav näha, et keegi tahab W126-le diisli asemel originaalse bensiinimootori tagasi panna, mitte vastupidi... Aga kui tahta "tõesti võimsat asja", siis ei ole kardetavasti vastus ei 5,0 ega 5,6. Need mootorid olid võimsad ikkagi 80-ndate kontekstis. Aga kui tahta võimsat asja R-5 diiselmootoriga võrreldes, peaks 5,0 olema võimsuse/sõiduomaduste/kütusekulu suhtelt kõige mõistlikumat variant. Peaülekanne peab siis muidugi kah õige olema.
(17-09-2011, 07:56 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kas peab originaal mootor olema? Sellesmõttes, et kui mahub oleks kasulikum paigaldada minumellest mõni uuem, laia kaanega MB V8

Jah, olen ka seda mõelnud, pelgasin natuke, et läheb väga keeruliseks. Või mis?
Oskad mõnda soovitada, mis sinna sobib ja on ka hea mootor?
(17-09-2011, 08:29 PM)Ruusakas Kirjutas: [ -> ]Väga südantsoojendav näha, et keegi tahab W126-le diisli asemel originaalse bensiinimootori tagasi panna, mitte vastupidi... Aga kui tahta "tõesti võimsat asja", siis ei ole kardetavasti vastus ei 5,0 ega 5,6. Need mootorid olid võimsad ikkagi 80-ndate kontekstis. Aga kui tahta võimsat asja R-5 diiselmootoriga võrreldes, peaks 5,0 olema võimsuse/sõiduomaduste/kütusekulu suhtelt kõige mõistlikumat variant. Peaülekanne peab siis muidugi kah õige olema.

Võrreldes selle R5 diisliga on kõik mootorid ilmselt võimsad. See mootor ei ole kindlalt loodud W126 liigutamiseks.
Tundub, et peabki pöörama pilgu tulevikku, hilisemate mudelite poole.
Kas on ideid, häid, millist vaadata?
Kõigepealt küsiks huvi pärast, mis konditsioonis on hetkeauto. Mis aasta, varustus jne.

Kuigi minu postitus on sinu kriteeriumide järgi risustamine, siis soovitaks osta kohe tõupuhta V8 mootoriga 2-gen W126. Võin tunduda idioodina, et seda soovitan, aga mis seal ikka, võin sellega elada.

Edu sulle!
(17-09-2011, 10:19 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Kõigepealt küsiks huvi pärast, mis konditsioonis on hetkeauto. Mis aasta, varustus jne.

Kuigi minu postitus on sinu kriteeriumide järgi risustamine, siis soovitaks osta kohe tõupuhta V8 mootoriga 2-gen W126. Võin tunduda idioodina, et seda soovitan, aga mis seal ikka, võin sellega elada.

Edu sulle!

Hmm no mis ma oskan välja tuua (ei tea täpselt, mis oli standard ja mis lisavarustus, aga toon mõned asjad välja siis) - täisnahk (musta värvi, viletsas seisus), roostet väga palju ei esine, 4x el aknad, el antenn (ei tööta), el peegel, el katuseluuk (ei tööta), pidurid tegin korda, vedrustuse ka, püsikiirusehoidja (ei tööta), kindlasti midagi veel, mis praegu meelde ei tule.
Mootoriruumi kaas käis tuuleklaasis, seega see on tagasi väänatud sirgeks ja tuleb vahetada millaski.
Aasta on 87 (2 gen seega), originaalis oli 420SE.

Seda nimekirja vaadates on auto tõesti üsna halvas seisundis, aga olen juba teinud ka päris palju ning üritan järjest kõik ette võtta (senikaua, kuni rahakott ütleb, et "kuule, pea hoogu veidi"). Kere ja mootor üsna heas korras, elekter üsna halvas korras.

Sinu soovitus ei ole kindlasti idiootne, olen seda ise ka mõelnud. Aga kahju on kuidagi see kere hüljata. Vanarauda ei taha viia, sest siis jälle üks W126 vähem ringi liikumas ning maha ei taha müüa, sest siis jõuab ta üsna varsti vanarauda (ei ole ilmselt palju inimesi, kes viitsib (või jaksab) nii palju parandada ja rassida).
Point on vist selles, et tahan rimakast teha tip-top korras auto ja siis uhkust selle üle tunda Big Grin (läheb ilmselt miljoneid maksma).

Olen autot omanud umbes 4 kuud ja siiamaani pole olnud veel ilmselt hetke, kus ma täiskuu saan temaga sõita, ilma, et tee äärde jääks. Aga nüüd peaks mootor olema täiesti remonditud, seega jään huviga ootama, mis järgmisena katkeb Big Grin
v12 m120 siis juba peale istutada Icon_smile
ei noh, kui inimese soov tõsine, siis kõige õigem on panna parim, mis saab, st 5.6 Smile Mul oleks ka üks selline kapremonditud müüa Wink
(18-09-2011, 11:56 AM)Blue Chip Kirjutas: [ -> ]ei noh, kui inimese soov tõsine, siis kõige õigem on panna parim, mis saab, st 5.6 Smile Mul oleks ka üks selline kapremonditud müüa Wink

Kas sul on ka kast ja juhtmestik?
Aga üks siin foorumis ju müüb varuosadeks 1987 aasat 420 se Smoky oli vist kasutaja. Osta see lappa tehnika ümber ja võibolla ka elektri osad ning ongi asi olemas. Ilma peavaluta. Või osta kohe valmis ja sõidukorras V8.
(18-09-2011, 01:36 PM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Aga üks siin foorumis ju müüb varuosadeks 1987 aasat 420 se Smoky oli vist kasutaja. Osta see lappa tehnika ümber ja võibolla ka elektri osad ning ongi asi olemas. Ilma peavaluta. Või osta kohe valmis ja sõidukorras V8.

Ma juba rääkisin temaga kah - ta rääkis mingit sellist juttu, et tal hetkel mootor rikkis ja kui korda saab, siis ei taha enam müüa.
Siis kül jah. Aga kaalu seda asja ikka tõsiselt. Sest kaldun igate pidi arvama et sul tasub osta ennem komplektne auto kui ehitama hakata. Äkki leiad mõne teise räämas komplektse V8 siis on ainult juppide tõstmine. Muidu jäädki ehitama seda autot.
Nii nende projektidega kipub olema, et kui asja läbi ja lõhki ei tunne, siis jääbki venima ja venima ning lõppeb kõik varuosade rubriigis või halvemal juhul Kuusakoskis.
Loen sellest teemast välja, et sa ikka päris täpselt ise ka ei tea mida kõike selleks ümberehituseks on vaja. Näiteks soetad mootori, aga kust saad summuti süsteemi, mis on ikka väga kallis sellele autole jne. Kui teist autot kõrval pole, siis mina ei usus et su plaanist asja saab!

Kusjuures on väga võimalik, et mõni 126-e omanik tahaks oma bensakat sinu diisli vastu vahetada.
(18-09-2011, 12:37 PM)Iphica Kirjutas: [ -> ]
(18-09-2011, 11:56 AM)Blue Chip Kirjutas: [ -> ]ei noh, kui inimese soov tõsine, siis kõige õigem on panna parim, mis saab, st 5.6 Smile Mul oleks ka üks selline kapremonditud müüa Wink

Kas sul on ka kast ja juhtmestik?

Kast on, juhtmestikku pole.
(18-09-2011, 08:31 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Nii nende projektidega kipub olema, et kui asja läbi ja lõhki ei tunne, siis jääbki venima ja venima ning lõppeb kõik varuosade rubriigis või halvemal juhul Kuusakoskis.
Loen sellest teemast välja, et sa ikka päris täpselt ise ka ei tea mida kõike selleks ümberehituseks on vaja. Näiteks soetad mootori, aga kust saad summuti süsteemi, mis on ikka väga kallis sellele autole jne. Kui teist autot kõrval pole, siis mina ei usus et su plaanist asja saab!

Kusjuures on väga võimalik, et mõni 126-e omanik tahaks oma bensakat sinu diisli vastu vanetada.

Tõsi ta on, et ma asjatundja ei ole. Siiski, sõbrad on abiks ja õpin ise tegemise käigus Icon_smile
Kui kalliks võib minna taoline summutisüsteem?
Nalja pärast võin sulle õelda et uurisin koodide järgi palju minu 126 260SE summuti püksid koos katalüsaatoriga maksavad. Siis silberi hinnaks sain 48000.- eesti krooni. Saada on ka erinevaid osasid ebeys. Kuid sealgi hinnad alates 150 euri tükk + pane transport otsa. Ja samas katsuda ei saa mis asi sulle saadteakse. Kuid minu arust on summuti veel väike asi selle juures kui kasti saad ühelt autolt mootori teiselt juhtmestiku kolmandalt ja siis pead saama ülekande ilusti paika erinevatest tükkidest. Siis tegelikult ma parem ei taha teada palju selle kokku ehitamiseks und ja magamata öid hakkab kuluma ning ka seda et tellid mingi jupi ootad jõuab kohale proovid ei istu kuna mingil aastal muudeti mingi kõrv ära tellid järgmise. jne, jne. Kohati mõnda asja enam ei saagi tellida. Ja siis pead selle v8 veel ka tööle saama nagu siidi. Siis põrkud kokku selle kurikuulsa K-jetiga. Ja kui siis mingi vimpka sees on siis on mõistus otsas sest vea allikaid võib olla must miljon. Sellepärast soovitan mina et otsi ikka komplektne v8 mida ehitada või millelt jupid ümber tõsta. Tuleb sulle algajale kinlasti kasulikum ja samas näed ka ise seda et see on päris huvitav kui peenelt on välismaa auto ehitatud.
Ma pole pessimist ega tujurikkuja aga soovitan enne tõsisema tegevuse alustamist teha proovisõit ühe enamvähem korraliku V8 126-ga(mis ei olegi hirmkallis), sest ma vist aiman mis autost praegu jutt käib. Karta on, et odavam;lihtsam;kiirem võimalus saada võimsam auto on näiteks minna keevitaja kursustele, peale seda atesteerimisele, ja siis Soome tööle aastaks ajaksSmile
Endal on 280SE ja peale on pandud 3.0d w124 oma 80kw ja plaan on ka originaalmootor panna. Ise sain originaalmootori koos käigukastiga nii, et leidsin ühe kuulutuse, et müüa oli üks w126 odavalt varuosadeks. Kus asud muidu?
(19-09-2011, 04:29 PM)mopu Kirjutas: [ -> ]Endal on 280SE ja peale on pandud 3.0d w124 oma 80kw ja plaan on ka originaalmootor panna. Ise sain originaalmootori koos käigukastiga nii, et leidsin ühe kuulutuse, et müüa oli üks w126 odavalt varuosadeks. Kus asud muidu?

R6 ja w126 korraga on nagu vanamutt jalgrattaga, kui teema algataja tahab v8 feelingut, siis ei sobi ju võrdluseks r6 bens või diisel Icon_twisted Ühed uimased mõlemad Badgrin
Sorry OT: Kuid tänapäevane diisel on mugavam sõita kui 25a. tagune bensiini V8
Sama või parem kiirendus, ühtlane tõmme praktiliselt tühikäigust, väiksem kütusekulu, puudu jääb ainult V8 hääl, seda ei kompenseeri miski kahjuks.
Lehti: 1 2 3