Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: m: mb w124 e500 300 turbo diesel motoriga 4000eur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
muun mercedes w124 300turbo diesel 108 kw e500 optik 1995a.
el.reg. istmed istme soendus, kqik el aknad .vajab iluravi
tel 58225930
2.2turbo@mail.ru
pilte ja auto reg number?
[Pilt: 96738-14965313.jpg]
[Pilt: 52292-14965316.jpg]
010AUI
Minu teada ennem oli see auto hoopiski 2.0 bens mootoriga.
E500 kere peale on tõstetud 300 turbodiisel! Mis siin keerulist on või oli Icon_smile Nod
(13-09-2011, 06:50 PM)MBw140 Kirjutas: [ -> ]
(13-09-2011, 06:36 PM)BlackLady Kirjutas: [ -> ]E500 kere peale on tõstetud 300 turbodiisel! Mis siin keerulist on või oli Icon_smile Nod

Siis ta on nüüd 300D, enam ei ole e500 Badgrin Mis siin keerulist on?

Reg. tunnistusse jääb ikka kirja e500.
Kilovatid ja kütus ainult teine. Tegelt muidugi nonsenss, kuid nii see on.
Endalgi paberite järgi 230TE, mis nüüd võiks siiski olla 200TD Icon_biggrin
Ilmselt see "e500 optik" kuulutuses tähendab, et välja näeb nagu E500 ehk 5 liitrine bensumootoriga auto, aga tegelikult on kapoti all 3 liitrine diiselmootor. Tundub, et tiivakoopad näiteks on "laienditega", mida diiselmootoriga autol tehasest tulles vist ei olnud. Samas ei ole ma kindel, et sellised kaitserauad tehasest tulles E500 küljes olid, ilmselt on need pagan teab kust saadud ning auto külge kruvitud.
Täiesti reaalne E500 kere koos tehasest tulnud kaitseraudadega.
Mul on lihtsalt pigem kahju, et ta endale mitte kuidagi vastava jõuallika saanud on, aga noh, auto on auto, alati on iga auto jaoks huviline, olenemata mootorist ja välimusest.
Jõudu müümisel!
Kas tegemist on algupärase diisliga millele optik külge poogitud või vastupidi?
(14-09-2011, 11:27 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Kas tegemist on algupärase diisliga millele optik külge poogitud või vastupidi?
Pigem vastupidi. Ehk siis lammas hundinahas Smile
Ennem las olla siis 3,0 td, kui see mis enne oli.. 2,0 bens..
arki järgi tegemist järgneva autoga ..
010AUI
Mark: MERCEDES-BENZ
Mudel: 300
Esmane registreerimine: 02.04.1987

Sellisel aastal küll e500 ei tehtud,kas on tegemist äkki väheke "kuuma" autoga millel on dokumentide ja mootori vahetus tehtud.. eks täiendavate kerenumbrite kontrolliga peaks ju tõde selguma.Samuti peaks olema võimalik tuvastada e500 kere ja sillad vs tavaline w124
suht kahtlane teema...andke andeks aga see esistange tjuning küll ei ole originaal e500 oma Eusa_snooty
Tere

Minu mäletamist mööda on see teema juba kunagi foorumis lahkamisel olnud. Ja siis oli järeldus et kõva esiosa pauguga e500 on kuskilt ilma dokideta saadud. Siis kere numbrid vahetatud teine mootor pandud. esiosa remonditud. pandud tava e-klaasi tuled (e500 nats teised). ning lastud plastiku mehel mingi hunjaa ka sinna ette rullida. Ja asi vask. Minu teada on see auto vääga kaua eestis juba eksisteerinud ja see ümber modifitseerimine on toimunud juba väga hallil ajal.(kindlasti siis ei olnud majanduslikult võimalik teda originaal konditsiooni viia) Viimati kui ta oli müügis veel bensu mootoriga. Oli hind palju parem. Käis endalgi korra mingi mõte et oleks pulli pärast võind isegi vaatama minna. Oleks andnul laheda pilli ehk ehitada. Aga ma arvan et kui lähed kohale ja viskad pilgu peale taga koobastele juba saad aru kas on ise keevitaud või originaal. Näiteks see mis oli Kuldaril kunagi e420 laiade koobastega seal oli võrdlemis lihtne aru saada et asi ei olnud originaal. Kui salong on korralik veel ja kere väga mädanenud nede aastatega eesti teedel siis saaks ägeda raja pilli teha ju. Hentsil sinna rida kuus iga sugu lisadega vahele opereerida ja nalja peaks saama palju. Või tõesti teha tast nagu praegu müüakse uusi S-klasse S55 AMG body-kit aga tegelikult 320cdi. Need minu arvamused.

Aga edu ja jaksu müümisel.

Oleks hind poole odavam võiks isegi kaaluda vaatama minemist.
(13-09-2011, 11:17 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]Täiesti reaalne E500 kere koos tehasest tulnud kaitseraudadega.
Mul on lihtsalt pigem kahju, et ta endale mitte kuidagi vastava jõuallika saanud on, aga noh, auto on auto, alati on iga auto jaoks huviline, olenemata mootorist ja välimusest.
Jõudu müümisel!


Vaatasin mobile.de W 124 E500 kuulutusi. Tagumine kaitseraud võib olla originaal, kuid esimene on kindlasti kuskil ise tehtud. Originaali alumine serv ei ole nii kõvasti "esile tungiv" ja külje pealt on samuti teistsugune.
Paar aastat tagasi nähtud parklas seda pilli, oli ikka pilkupüüdev küll.
4000 euriga käesoleval aastal müüa hübriid W124... See peaks olema siis väga vähe sõitnud või ideaalses korras.
Juulis müüdi siin alles ehtne E500 ja hinnaks oli 4000 vist.
Ma saan aru, et müüa sellist autot suvalisele autohuvilisele 4000 euriga aga tulla MB foorumisse, kus inimesed on ikka hindade ja autode ajalooga rohkem kursis... Peaks ikka päris vihane raha peale olema!
Nägin täna seda autot, värvi kahjustusi on ikka päris palju, mõned roostetäpid ka. Hetkel tal mingid väiksemad rattad ka alla.
muidu polegi väga viga.
Ostjal vöib ikka uhke tunne küll pöriseda trakatsimootoriga E500 keres ringiIcon_redfaceIcon_redfaceIcon_redface

Reaalne hind sellisel legol 1-2k eurThumbsup
[Pilt: 83988-PA020384.JPG]

[Pilt: 25385-PA020386.JPG]
Lehti: 1 2