Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300CE-24 '90 -põhh
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Kui keegi tunneb huvi kupee vastu, siis pakkumised on oodatud postkasti. Võib pakkuda vahetust ka W210 sedaani vastu +komp.
Mis siis nüüd juhtus?
Ei ole kupeest ikka töölooma mulle, vaja vähemalt klapitavat tagaistet.
Auto ilus ja puha. Kuid hetkel uut autot enam ei vaata- plaanid muutusid natukeSmile Edu müügiga, kahju et sa seda edasi ei ehitanud muidugi.
Kuna mitte keegi ei pakkunud auto eest minu soovitule isegi ligilähedast hinda ning vahetusvariandid olid imelikud, siis võtsin kupee müügist maha.
Lisaks hakkas ta üle terve kere päris hirmsasti värisema tühikäigul ja sõites kuni 10-15km/h. Viisin remonti, ehk saab terveks. Tänasest Mercedes-Benz enam lund ei näe, jääb talveunne. Lume tarbeks ostsin Corsa, las roostetab. Rolleyes
Ei tea kas tasub hakkata Corsa klubi tegemaConfused
Täna tuli auto diagnostist - 2 silindris surve 3atm väiksem, kui teistes. ja käigukasti-mootori vaheline "jupp" (manuaalil oleks see sidur, ei tea kuidas automaadil eesti keeles nimetatakse) tahavad vahetust saada. Kevadel mõtleb, kas otsin uue kasti või remondin seda.

Kuna garaazi ei tahaks sel aastal mersuga hõivata, siis mida arvab siinne seltskond - kas oleks mõttekas auto jätta talveks lumehangeks maja ette? Mingite pukkide peale näiteks. On kellelgi kogemusi või soovitusi, mida ette valmistada või kuidas autot hanges säilitada? Big Grin
Lund pole vaja pealt ajada talvel, pigem kaitseb,
paak täis (kui vargaid ei pelga)
Kui pikemat tiiru plaanis pole siis ka EI KÄIVITA!!!
Kasulik oleks piduriklotsid lõpuni supordisse lükata.
Aku juhe maha, aku soovitavalt keldrisse, enne kontrolli kas võtmega saad uksed kinni-lahti.
Kuna ma talvepäevadele ei jõudnud, mõtlesin aega sisustada Mercedes-Benz hangest väljakaevamise ja tiiruga mööda kodumaad.
Kupee viimasest käivitamisest oli möödas täpselt 87 päeva (minuti täpsusega kusjuures). Viskasime aku peale ja esimesest pöördest tõmbas mootor end käima. Õlid on värsked, vedelikud alles - esimese proovisõiduga tundus, et kõik toimis. Eusa_clap Salongis on küll niiske, aga hallitama pole õnneks midagi läinud. Viskasime kuhja ajalehti sisse, ehk tõmbab natuke kuivemaks.
Linnas oli kõik tiptop, ka maantee esimesed 50 km olid lihtsalt suurepärased, aga mõne aja möödudes suri auto lihtsalt välja ja enam käima ei läinud. Arvatavasti on paagis vesi vms praht. Kuna enesetunne oli juba heaks sõidetud, ei hakanud me täna probleemi otsima ega pead sellega vaevama, eks esmaspäeval selgub.

Talveunest ärkamine:


87 päeva seismist 2 minutiga: http://www.youtube.com/watch?v=W8N-67CZc_4
Hea video! Smile
Very nice!
Oijah.. Vanose (või kuidas iganes seda mersul nimetatakse) hammasrattad lendasid laiali silindritesse (?) ja nüüd on mootoriga asi suhteliselt ühel pool. Täna-homme vaadatakse asi veel täpsemalt üle, aga tundub, et pean hakkama uut mootorit otsima.
Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kellel oleks pakkuda mingit bensiinisüdant mu raudhobusele, siis oleksin igasuguse info eest tänulik.
Mõtted liiguvad FL 2.2 110kw ja 3.2 162kw suunas, vanema tüübi omasid väga ei taha enam endale Big Grin
2.2 mata mõte maha, paned peale ja hakkad 3.0/3.2 otsima.
Auto müüdud, paneme selle teema puhkama ära.
Lehti: 1 2 3 4