Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 E300D 95a.,mure atm.kastiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jama siis selline et vahepeal vahetab kast käike jõnksuga,nagu käib kolks kuskil taga,ja noh tuntav jõnks ikka,ja just siis kui rahulikumal sõita ja 1-3 käik.ja kui kiirendada kõvasti,kick down teha siis vahetab ka viimasele käigule jõnksuga.ja tegelt see on kuidas kunagi,vahepeal vahetab jälle kõiki käike jõnksatusega ja siis normaalselt osad käigud,aga probleem ilmneb ikka igal sõidukorral.Mis võib viga olla,õli on kastis täiesti puhas ja läbipaistev ja tundus ka et normis.
Kas on oht et kast läheb pekki või mingi diagnosti minna??
Üks variant on diagnosti minna. Teine variant lasta edasi, nagu seni. Küll varsti teada saame, mis laiali lendas.

Mismoodi seda õli puhtust hindasid? Lasid välja? Varrast selle ei ole ja isegi kui oleks, siis sealt pealt ei näe muud, kui õli olemasolu.

Jõnksuga vahetamine ei ole hea.

Kõige kiirema abi saad R129 käest, temalt saadav on ilmselt ka parima hinna ja kvaliteedi suhtega. Kuigi automaatkast ei ole mingi raketiteadus, peab sellega toimetamiseks olema natuke teadmisi ja kõrge hügieen...
Panin kolmapäevaks juba diagnosti aja kirja,siis vaatavad üle kõik asjad.
Aga nimelt on sellel autol küll käigukasti õlivarras kapotiall,no ja sealt pealt oli näha et õli suht puhas ikka,kui näpuga katsuda.tase tundus ka normis,ja selline tähelepanek ka veel ,peale pikemat sõitu on tunda rõvedad õli haisu,tundub justkui kasti õli haisu moodi.ja seal diagnostis öeldi et kui kastil mingit viga ei näita siis on järelikult viga mehaaniline mitte elektrooniline,näiteks kas mingid kettad seal kulunud või midagi sellist vist.
Aga eks annan teada kui diagnost tehtud.
Niisiis,sai täna diagnostis ära käidud ja arvuti leidis 10 viga,kustutati need ära ja peale väikest proovisõitu näitas aind 1 viga milleks osutus vigane piduripedaali lüliti,ja arvati ka et käigukasti õli vaja vahetada,eks näis mis peale õli vahetust teeb.On see tõsi et see piduripedaali lüliti pidi palju asju mõjutama,mootorit ,käigukasti ja juhtplokki`?
(07-09-2011, 11:46 AM)jaanus27 Kirjutas: [ -> ]Niisiis,sai täna diagnostis ära käidud ja arvuti leidis 10 viga,kustutati need ära ja peale väikest proovisõitu näitas aind 1 viga milleks osutus vigane piduripedaali lüliti,ja arvati ka et käigukasti õli vaja vahetada,eks näis mis peale õli vahetust teeb.On see tõsi et see piduripedaali lüliti pidi palju asju mõjutama,mootorit ,käigukasti ja juhtplokki`?

Kõik asjad selliste elektrooniliste autode puhul on olulised
Kui sa vajutad pidurit aga auto sellest midagi ei tea tekivadki kohe probleemid.
10 viga? Kõik kastiga seotud? Kas viga kadus peale piduripedaali korda tegemist ära?
(08-09-2011, 11:24 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]10 viga? Kõik kastiga seotud? Kas viga kadus peale piduripedaali korda tegemist ära?

ei olnud kõik 10 viga kastiga seotud,üleüldiselt näitas 10 viga ,need kustutati ära ja peale väikest sõitu proovisime uuesti arvutit järgi ja siis näitaski aind 1 viga ja see oligi piduripedaali lüliti,nüüdseks siis see ka vahetatud.
Ja kindlasti tuleb teha käigukasti õli ja filtri vahetus,arvan et asi selles,kuna vahepeal vahetab sujuvamalt käike ja vahepeal jälle jõnksuga,ei tea ju kindlalt palju on viimasest vahetusest möödas.