Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB W210 E290TD universaal 1996a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Terekest!

Sai ka siis peale eksirännakuid tagasi algtõdede juurde, ehk siis uuesti MB omanik.

Seekord siis sai valitud liikuriks E 290 TD universaal Avantgarde varustusega ( kaubalift ) .
Auto on pärit saksast ja sain siis eestis selle esimeseks õnnelikuks ( heas lootuses) omanikuks.


Natuke infot siis sellest mida räägib vin-kood:


Code
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
273 TELEPHONE PRE-INSTALLATION D-NET MOBILE
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
659 LIGHT ALLOY WHEELS, 5-HOLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES
807 AEJ 06/1/M/X
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
200A LEATHER
189 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
201A LEATHER BLACK

Lisan ka siis mõned pildid:

[Pilt: IMG_8482.jpg]

[Pilt: IMG_8484.jpg]

[Pilt: IMG_8483.jpg]

[Pilt: IMG_8481.jpg]

Eks siisedaspidine info siin loodan hakkab täienema vastavalt tehtule !
Veojõukontroll, kliima ja el. süütevõti võiks ka veel olla. Samas on el. mäludega istmed ja peeglid (Y)
Üldiselt väga kena.
Väliselt sama mis mul Smile
Seda ju ilma ETSita ei saanudki. Ning erinevalt ASRst seda juba välja ei lülita (legaalselt siis).Crybaby

Huvitav eksemplar. Kui Saksast, siis vist ühevärviline veel?

Mis asi see strg.col on, mis kah lektriga liigub ja mäletab? Seatav roolisammas?

Muide, see külmamasin oskab üsna kenasti temperatuuri hoida. Selles mõttes me isegi ei tunne kliimaautomaadist puudust (meil ju sama mootor, sama aasta, kuid Elegance)... Ei toimeta küll nii märkamatult, kui kliimaautomaat, kuid ega seda näppida ka vaja ei ole. Ainsaks puuduseks on temprullikutel kraadide puudumine. 124l ju on (ning üllataval kombel peavad isegi paika). Huvitav, miks järglasel see ära kaotati.
El.süütevõtmest puudust ei tunne Smile sõbral läks se vidinas uus tellides maksma vist mingi 4k krooni kanti .....
ETS on peal aga jah kui hea halb se on eks seda näitab talv.

"Mis asi see strg.col on, mis kah lektriga liigub ja mäletab? Seatav roolisammas?"
Tõenäoliselt jah seda saab liigutada elektriga igas suunas.

Kere on jah ühte värvi ja isegi roostet pole veel väljaspoolt näha Smile Tundub korralik isend olema.

Hea leid oli veel webasto esimeses rattakoopas, siit küsimus kuidas selle töökorda saaks proovida ??

humax
(02-09-2011, 11:50 AM)humax Kirjutas: [ -> ]...
Hea leid oli veel webasto esimeses rattakoopas, siit küsimus kuidas selle töökorda saaks proovida ??

Otsid kusagilt STARiga tegelase (näiteks WDB240 siit foorumist) ja korraldad autole ülekuulamise, mille käigus muu hulgas lasete ka katla õh....käima. Tehase arvates see katel mingit eraldi käivitamist ei vaja ja töötab ainult mootorile lisasooja toomiseks.


Mis aga puutub elektrivõti vs tavaline, siis arvestades pulkvõtmega masinate vanust, ei ole siin hõisata midagi.Crybaby Immo on ka seal olemas ja mehhaaniline lukk kulub samuti vääramatult. Tõsi, võiks loota, et mehh. lukk hoiatab enne lõplikku surma varem, kuid kindel selles olla ei saa...
(02-09-2011, 12:29 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(02-09-2011, 11:50 AM)humax Kirjutas: [ -> ]...
Hea leid oli veel webasto esimeses rattakoopas, siit küsimus kuidas selle töökorda saaks proovida ??

Otsid kusagilt STARiga tegelase (näiteks WDB240 siit foorumist) ja korraldad autole ülekuulamise, mille käigus muu hulgas lasete ka katla õh....käima. Tehase arvates see katel mingit eraldi käivitamist ei vaja ja töötab ainult mootorile lisasooja toomiseks.


Mis aga puutub elektrivõti vs tavaline, siis arvestades pulkvõtmega masinate vanust, ei ole siin hõisata midagi.Crybaby Immo on ka seal olemas ja mehhaaniline lukk kulub samuti vääramatult. Tõsi, võiks loota, et mehh. lukk hoiatab enne lõplikku surma varem, kuid kindel selles olla ei saa...

selles sul tuline õigus, oman ise kogemus ühe oma autodega et õhtul kojutulles oli kõik nagu ok hommikul võtmest autot enam käima ei saanud ja seda põhjusel et võti lihtsalt enam ei keranud ..... Akutrell ja 12mm puur lahendas selle probleemi Smile
Nüüdseks siis mõned kilomeetrid autoga läbitud ja siiani suht edukalt. Kütusekulu on üllatanud positiivselt keskmiseks andes 6,7km/100km kohta ja seda siis linn/maantee pooleks. Tänaseks siis vahetatud ka pihustite ülevoolu voolikud, sõidust tulles oli tunda kütuse lõhna ja oli ka näha märgamis mootori küljepealt. Mis puutub vanadesse voolikutesse olid need kivikõvad ja murdusid kui makaroonid kui neid natuke liigutatud sai.

Üks mure on ka äkki oskab keegi nõu anda, nimelt on selline hulkuv ( tiks/kolks) tekkinud, külmalt nagu ei ole, mingi aeg sõites 10-15km tekib selline kummaline tiks/kolks mis samas jälle kaob mingi hetk minema, samas jälle ilmub tagasi ühesõnaga on ja ei ole ..... Mootor ei suitse, käivitub poolest pöördest, et millest seline heli võiks olla põhjustatud ???.

Tänud ette !!