Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w203 320 2001a probleem käivitamisel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem selles, et paari nädalaste vahedega keeldub auto käima minemast. Panen süüte sisse, starter aga järgi ei tule. Küll aga hakkab ventilaator täis pööretel tööle.

Arvasin, et äkki on aku läbi. Käisin Hort Autos, lasin aku ära vahetada ja laadimist kontrollida, see oli normis. Viga aga ära ei kadunud. Külastasin uuesti Hort Autot, seal tuvastati, et mootorijuhtbloki juhe on kellegi poolt kunagi lahti võetud ning tagasi pannes oli üks klemm sellel väändunud ja võimalik, et ei andnud korralikult kontakti. Ka pistikul oli ka korrosiooni kahjustus, mis puhastati. Juhtblokk ise niiskust saanud ei olnud.

Umbes kuu toimis kõik hästi, kui nüüd eile ja täna sama viga jälle. Keeran süüte sisse ja midagi muud, peale täis pööretel venitlaatori, ei juhtu. Viga ilmub väga ebaregulaarselt. Käivitamiseks on ainuke võimalus, et ühendan täkujuhtmed külge, siis läheb kohe.

Kas on kellelgi kogemust, kust peaks viga otsima?
Tänud!
Ventilaator hakkab alati 100% võimsusega tööle kui mootori juhtplokilt pole tulnud infot, kui kiiresti vaja ventilaatorit käitada. Miks sul aga mootori juhtplokk ülesse ei ärka ????? Siit foorumist sa ilmselt vastust ei saa, sest seda vastust ei oska sulle enamus tööökodasigi ütelda. Väga spetsiifiline teema.
Kas siis jääb mõni toide ühenduse tõttu tulemata või juhtplokk ei lülita ise omale voolusi peale.
Aga lihtsalt soovituseks - Kui võimalik ja viitsimist/aega on, siis proovi vea ilmnemisel ühendada auto enda aku pealt + sinna otsale kuhu sa täkku annad. Ja mass siis mootorisse või keresse...

Oli kunagi ühe uuema BMW-ga sarnane jama, kus siis ei võtnud starterit järgi. Tegi ainult klõpsu. Viga peituski sellessamas aku ja täkuandmise klemmi vahelises juhtmes.

Kuna sul täkujuhtmete külge ühendamise auto käivitub kohe, siis mina otsiks viga aku ja täkuandmise klemmi vahelt. Minu loogika ütleb, et miski asi jääb kehva ühenduse korral aeg-ajalt ilma vooluta....

Minu jutt muidugi ei pretendeeri absoluutsele tõele, aga proovida tasub.
Vahepeal avastasin, et uue aku vahetusega on happe aurud kõvasti tööd teinud ja massi klemm valget sodi täis, puhastasin nüüd selle kõik ära. Mis arvate kas see võis ka üks probleemi põhjustaja olla?