Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 3,0d 81kw automaat linnasõidul sooja ilmaga viskab paisupaagist vee välja ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline et linnasõidul kui vähe hooksamalt sõites läheb temp seier valge kriipsu peale mis on 80 kraadi peal ja viskab vee paisupaagist välja on juhtunud ka korra maanteel sõites suurema kiirusega jäin seisma ja jälle oli loik all.muidu kui ilmad on jahedamad siis probleemi pole ja nagu silmaga vaadataes käib ventikas ka normaalselt ringi.kas võib olla viga termostaadis või veepumbas.hetkel ka jahutus süsteemis vesi.
Tervitades Vana-lõõts!
Alustaks radiaatori sise ja välipesust.
80 kraadi juures ei tohiks kindlasti miskit kuskilt välja visata. ei tea kus see temp andur asub?
äkki on tegelik temp kõrgem kui 80 kraadi?
Vaata ega paisupaaki mulle ei tule,kui paisupaaki tulevad mullid siis ilmselt viga plokikaanes.
(20-08-2011, 11:50 AM)aqu77 Kirjutas: [ -> ]Vaata ega paisupaaki mulle ei tule,kui paisupaaki tulevad mullid siis ilmselt viga plokikaanes.

minul oli sama viga! soojad ilmad saabusid ja hakkas vett välja ajama! hakkasin uurima tühikäigul kohapeal seistes mitte midagi .aga kui mootor sai kuumaks siis hakkas õrnalt mullitama ja kui andsin gaasi siis viskas korraga hulga vett välja! võtsin mootori lahti ja plokkikaanes oli 4 mõra sees!!!aga mootor iseenesest toimis veel kenasti!
(28-09-2011, 11:15 PM)tauntss Kirjutas: [ -> ]
(20-08-2011, 11:50 AM)aqu77 Kirjutas: [ -> ]Vaata ega paisupaaki mulle ei tule,kui paisupaaki tulevad mullid siis ilmselt viga plokikaanes.

minul oli sama viga! soojad ilmad saabusid ja hakkas vett välja ajama! hakkasin uurima tühikäigul kohapeal seistes mitte midagi .aga kui mootor sai kuumaks siis hakkas õrnalt mullitama ja kui andsin gaasi siis viskas korraga hulga vett välja! võtsin mootori lahti ja plokkikaanes oli 4 mõra sees!!!aga mootor iseenesest toimis veel kenasti!

Mul toimis kaa muidu ilusti,ainuke asi et jah kuumast peast tükkis paisupaagist tosooli välja ajama ja temp tükkis kah ülesse minema kui soendus maha oli keeratud. Minu auto rikke põhjuseks oli ebatasaselt lihvitud plokikaas-siiamaani juurdlen kes küll niimodi kaant lihvib et pihustipesasid välja ei võta Icon_sad
(29-09-2011, 12:45 AM)aqu77 Kirjutas: [ -> ]
(28-09-2011, 11:15 PM)tauntss Kirjutas: [ -> ]
(20-08-2011, 11:50 AM)aqu77 Kirjutas: [ -> ]Vaata ega paisupaaki mulle ei tule,kui paisupaaki tulevad mullid siis ilmselt viga plokikaanes.

minul oli sama viga! soojad ilmad saabusid ja hakkas vett välja ajama! hakkasin uurima tühikäigul kohapeal seistes mitte midagi .aga kui mootor sai kuumaks siis hakkas õrnalt mullitama ja kui andsin gaasi siis viskas korraga hulga vett välja! võtsin mootori lahti ja plokkikaanes oli 4 mõra sees!!!aga mootor iseenesest toimis veel kenasti!

Mul toimis kaa muidu ilusti,ainuke asi et jah kuumast peast tükkis paisupaagist tosooli välja ajama ja temp tükkis kah ülesse minema kui soendus maha oli keeratud. Minu auto rikke põhjuseks oli ebatasaselt lihvitud plokikaas-siiamaani juurdlen kes küll niimodi kaant lihvib et pihustipesasid välja ei võta Icon_sad

Minu mure oli selles et,paisupaagikork oli õhtal ja oli sama efekt nagu ilma korgita sõita. nüüd uus kork peal ja asi korras.