Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M: 88a. W124 250D varuosad <-- ajutiselt pausitud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Julgemat pakkumist!

Alltoodud hinnad on rohkem orientiiriks- osad asjad olen nõus ka tunduvalt soodsamalt ära andma, vaja elamisse ruumi teha uute projektide jaoks ;)

Läbisõit odomeetri järgi oli ca. 350 tuhat. Viimane sissekanne hooldusraamatusse 2001 a.:
http://album.ee/node/25906005/50290049

Mootor- heas korras, komplektne, 250 EUR (täpsem info järgmise kirja vastuses)
Komplekti kuuluvad starter, generaator, roolivõimendi pump- kõik, mis piltidel näha, välja arvatud käigukast ja mootori padjad, mis on müügis eraldi. Õhufilter ja selle korpus on samuti olemas.
http://album.ee/node/25906015/50290049
http://album.ee/node/25906017/50290049
http://album.ee/node/25906023/50290049
http://album.ee/node/25906029/50290049
http://album.ee/node/25906033/50290049
http://toru.ee/view/de726ecc75ac

Mootori padjad, kasutuskõlblikud, 4 EUR/tk.
Originaalil (ribidega variant, tootekood 124 240 2217) on kummis praod, kõlbab ajutiselt alla panna, kellel padi täiesti läbi ja vaja kiiresti midagi asemele. Teine on paremas seisukorras.
http://album.ee/node/26021115/50290049
http://album.ee/node/26021117/50290049
http://album.ee/node/26021121/50290049

Jahutusvedeliku paisupaak, korgi tihend vajab vahetamist, 4 EUR.
http://album.ee/node/25906035/50290049

Aknapesija paak, koos töötava pumbaga, 8 EUR.
Luugi ümbrus vajab puhastamist. Vesi ja seep ei teinud sellele midagi, pehme terasharjaga saab puhtaks küll.
http://album.ee/node/25906009/50290049
http://album.ee/node/25906011/50290049

Kardaan, tugilaagri kummist hoidik on katki, muidu väga viisakas kardaan, 15 EUR.
Kaasa saab ka pildil näha oleva, käigukasti poolse otsa külge käiva ratta, mille otstarve jäi mulle täiesti arusaamatuks.
http://album.ee/node/25906007/50290049

Tagavedrude kummist padjad 2 EUR/tk.
http://album.ee/node/25906063/50290049

Esiamortide padjad 5 EUR/tk.
Üks on päris korralik, teisel esinevad kummimaterjalis pindmised praod.
Mõlemal on peal järgmised koodid: 124 320 1444 ja 201 323 08 67.
http://album.ee/node/26021335/50290049
http://album.ee/node/26021105/50290049
http://album.ee/node/26021107/50290049

Tagumised amortisaatorid, korralikud, Bilstein, 7 EUR/tk.
http://album.ee/node/25906065/50290049
http://album.ee/node/25906067/50290049

ABS-süsteem 40 EUR
Eelmise omaniku sõnul oli just hiljuti uuena autole peale pandud (praeguse seisuga siis ca 2 a. tagasi)
http://album.ee/node/25905999/50290049
http://album.ee/node/25906001/50290049

ABS-i juhtplokk 15 EUR
http://album.ee/node/25905995/50290049

Pidurivõimendi 50 EUR
Väga korralik, ilmselt on hiljuti vahetatud koos ABS-iga.
http://album.ee/node/25906039/50290049
http://album.ee/node/25906043/50290049
http://album.ee/node/25906047/50290049

Roolireduktor võimendiga 30 EUR.
Korpusel on koodid 124 461 08 01 ja 124 461 04 05.
Töökorras. Käega keerates keskmises asendis loks puudub.
http://album.ee/node/26021131/50290049
http://album.ee/node/26021135/50290049
http://album.ee/node/26021137/50290049

Parem esisuund 5 EUR.
Kood 42704R6.
http://album.ee/node/26021123/50290049
http://album.ee/node/26021125/50290049


Asukoht Tallinn, Lasnamägi. Suuremad asjad saab kokkuleppel Tallinna piires kohale tuua.
vunts.meeter {ät} mail.ee
53662272
kontakt
(17-08-2011, 06:37 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]kontakt

Lisasin kontaktandmed.
Kirjutan siia täiendavat infot mootori kohta: Käivitub probleemideta, starter teeb kergelt kõlisevat häält. Ei ole suur MB asjatundja, seega ei oska öelda, kas tegemist võib olla rikkega.
Üks kindel viga on ka- nimelt on ära murdunud mootori vasakpoolne alumiiniumist kinnituskronstein. Selle mõlemad osad on olemas, võibolla saab kokku keevitada, aga ilmselt on lihtsam uus osta.
Mida veel:
Tühikäigul töötades oli generaatori piirkonnas aegajalt kuulda nõrka metalset heli. Võibolla vajab kett pingutamist.

Enne autole paigaldamist soovitan igal juhul mootori üle kontrollida, tegu on ikkagi vana ja kasutatud asjaga. Vähemalt õlivahetus koos läbipesuga ei teeks paha. Omalt poolt võin öelda, et võetud on mootor sõitva auto pealt, kõik komponendid funktsioneerivad normaalselt (starter, generaator, roolivõimendi pump, jahutusvedeliku pump, ventilaator, kõrgsurvepump, hõõgküünlad ja nende relee jne.)
Läbisõit 350 tuhat vastab ilmselt tegelikkusele- vt. hooldusraamatu viimast kannet; auto toodi Eestisse umbes kahetuhandendate keskel, siin eriti palju sõitnud ei ole, viimased kaks aastat on seisnud, aegajalt on ainult mootorit tööle pandud.
Igasugu küsimused on teretulnud.
Müüdud on:
summuti keskmine ja tagumine osa
klaasipuhastaja mehhanism
klaasipesija pihustid
käigukast
esivedrud
parempoolne esilogar
radiaator
radiaatori õhusuunaja
süütelukk
salongisoojenduse el. klapisüsteem
Keredetaile ning salongi istmeid ja polstreid enam samuti alles ei ole.
Tere

Kas piduri peapumpa on?

mul isendiks ka 2.5d ja 89a.

terv. Siim
Hetkel on kaubad oksjonil ning sellega seoses siin keskkonnas müüki ei toimu.
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=23259672