13-08-2011, 02:11 PM
Tere kõik klubilised ja huvilised.
Siin juba sai mainitud, et klubil on nüüd ka olemas klubiauto, mis muidugi hoolsat kätt ja rahakotti algatuseks vajab. Suured tänud Katile ja Vaidole, kelle kaudu see klubile kingitusena tuli.
Seega:
Mudel: 200D
Kere: W123
Aastaarv: 1981
Registreeimine Eestis: 1997
Mootor: 2,4 D
Kast: Manuaal 4 käiku
Hetkeseisuga on olukord natuke kurb, kuid samas ei midagi võimatut. Vaja on palju uusi keredetaile ja siinkohal ootamegi ka klubiliste abi taastamisel.
Alla paneme kirja, mida peaks vaja minema.
Aga mootor ja kast on head, sidur toimib kenasti, ehk vajab survelaagri vahetust. Mootor nurrub kenasti ja auto isegi liigub. Sisu on beezi värvi, aga eks selle peab üle vaatama, kas hakkame seda taastama, või leiab kusagilt korralikuma asemele.
Auto eesmärk. Kunagi plaanisime klubile soetada w2101 rallika eesmärgil, aga jõuab, see pill tuleb puhtalt väga silmapaistev, korralik klubi reklaamauto. Üldjuhul on alati kuskil klubi üritusel väljas, aga kokkuleppes liikmetega võiks ta ka linnapeal ju rahvale näha olla. Ehk siis mõtleme välja kuidas see oma eesmärki täitma hakab. Alati saab ka klubi liikmele asendusautoks laenata, kui häda käes ja isiklik hoolduses on.
Pildid:
Plaanid:
Esimesena oleks vaja saada kere ja auto ka tehniliselt nii heaks, et läbib ka ülevaatuse probleemideta. W123 on ses osas ikka väga muhe auto, et kõik on üsna soodne. Värvimise kulu võtan kõik enda kaela, eks värvi üle saab veel mõtiskleda.
Kuldar pidi annetama originaalveljed, mis pidid ideaalses korras olema ja muidugi esiklaasi proovib ka talle uue leida.
Kui välimus hea ja tehnika super, siis saab hakata ka sisu peale mõtlema.
Vajaminevad asjad :
Kõik neli ust, kui kellegil on teada, kust saab, siis oleme tänulikud. esitiivad, tagatiivakaared, jupoolne peaks olema terve tagatiib. küljekarbid, esipõll.
Kui need olemas, siis läheb suuremaks keevitamiseks, kõik, mis roostes, tuleb välja lõigata ja asendada, põhi tugevaks, mastiksiga üle.
Edasi peab vaatama ka veermiku ja pidurid, kindlasti tahaks kõik uud vedrud, amordid, kettad klotsid, piduri ja kütusetorud. Usun, et suportid pole probleemiks, maha võtta ja puhtaks teha ja hakkavad toimima.
Seega, kõik huvitavad ideed nüüd siia teemasse, samuti pakkumised varuosadele ja teenustele.
Jääme ootama
.................................................
Mercedes-Benz Eesti klubi
www.clubmb.ee
Siin juba sai mainitud, et klubil on nüüd ka olemas klubiauto, mis muidugi hoolsat kätt ja rahakotti algatuseks vajab. Suured tänud Katile ja Vaidole, kelle kaudu see klubile kingitusena tuli.
Seega:
Mudel: 200D
Kere: W123
Aastaarv: 1981
Registreeimine Eestis: 1997
Mootor: 2,4 D
Kast: Manuaal 4 käiku
Hetkeseisuga on olukord natuke kurb, kuid samas ei midagi võimatut. Vaja on palju uusi keredetaile ja siinkohal ootamegi ka klubiliste abi taastamisel.
Alla paneme kirja, mida peaks vaja minema.
Aga mootor ja kast on head, sidur toimib kenasti, ehk vajab survelaagri vahetust. Mootor nurrub kenasti ja auto isegi liigub. Sisu on beezi värvi, aga eks selle peab üle vaatama, kas hakkame seda taastama, või leiab kusagilt korralikuma asemele.
Auto eesmärk. Kunagi plaanisime klubile soetada w2101 rallika eesmärgil, aga jõuab, see pill tuleb puhtalt väga silmapaistev, korralik klubi reklaamauto. Üldjuhul on alati kuskil klubi üritusel väljas, aga kokkuleppes liikmetega võiks ta ka linnapeal ju rahvale näha olla. Ehk siis mõtleme välja kuidas see oma eesmärki täitma hakab. Alati saab ka klubi liikmele asendusautoks laenata, kui häda käes ja isiklik hoolduses on.
Pildid:
Plaanid:
Esimesena oleks vaja saada kere ja auto ka tehniliselt nii heaks, et läbib ka ülevaatuse probleemideta. W123 on ses osas ikka väga muhe auto, et kõik on üsna soodne. Värvimise kulu võtan kõik enda kaela, eks värvi üle saab veel mõtiskleda.
Kuldar pidi annetama originaalveljed, mis pidid ideaalses korras olema ja muidugi esiklaasi proovib ka talle uue leida.
Kui välimus hea ja tehnika super, siis saab hakata ka sisu peale mõtlema.
Vajaminevad asjad :
Kõik neli ust, kui kellegil on teada, kust saab, siis oleme tänulikud. esitiivad, tagatiivakaared, jupoolne peaks olema terve tagatiib. küljekarbid, esipõll.
Kui need olemas, siis läheb suuremaks keevitamiseks, kõik, mis roostes, tuleb välja lõigata ja asendada, põhi tugevaks, mastiksiga üle.
Edasi peab vaatama ka veermiku ja pidurid, kindlasti tahaks kõik uud vedrud, amordid, kettad klotsid, piduri ja kütusetorud. Usun, et suportid pole probleemiks, maha võtta ja puhtaks teha ja hakkavad toimima.
Seega, kõik huvitavad ideed nüüd siia teemasse, samuti pakkumised varuosadele ja teenustele.
Jääme ootama
.................................................
Mercedes-Benz Eesti klubi
www.clubmb.ee