Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB klubi Mercedes-Benz W123 200D 1981
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere kõik klubilised ja huvilised.

Siin juba sai mainitud, et klubil on nüüd ka olemas klubiauto, mis muidugi hoolsat kätt ja rahakotti algatuseks vajab. Suured tänud Katile ja Vaidole, kelle kaudu see klubile kingitusena tuli.

Seega:

Mudel: 200D
Kere: W123
Aastaarv: 1981
Registreeimine Eestis: 1997
Mootor: 2,4 D
Kast: Manuaal 4 käiku

Hetkeseisuga on olukord natuke kurb, kuid samas ei midagi võimatut. Vaja on palju uusi keredetaile ja siinkohal ootamegi ka klubiliste abi taastamisel.

Alla paneme kirja, mida peaks vaja minema.

Aga mootor ja kast on head, sidur toimib kenasti, ehk vajab survelaagri vahetust. Mootor nurrub kenasti ja auto isegi liigub. Sisu on beezi värvi, aga eks selle peab üle vaatama, kas hakkame seda taastama, või leiab kusagilt korralikuma asemele.

Auto eesmärk. Kunagi plaanisime klubile soetada w2101 rallika eesmärgil, aga jõuab, see pill tuleb puhtalt väga silmapaistev, korralik klubi reklaamauto. Üldjuhul on alati kuskil klubi üritusel väljas, aga kokkuleppes liikmetega võiks ta ka linnapeal ju rahvale näha olla. Ehk siis mõtleme välja kuidas see oma eesmärki täitma hakab. Alati saab ka klubi liikmele asendusautoks laenata, kui häda käes ja isiklik hoolduses on.

Pildid:

[Pilt: 83675-13082011479.jpg]

[Pilt: 94834-13082011481.jpg]

[Pilt: 45984-13082011482.jpg]

[Pilt: 54888-13082011485.jpg]

[Pilt: 35979-13082011487.jpg]

Plaanid:

Esimesena oleks vaja saada kere ja auto ka tehniliselt nii heaks, et läbib ka ülevaatuse probleemideta. W123 on ses osas ikka väga muhe auto, et kõik on üsna soodne. Värvimise kulu võtan kõik enda kaela, eks värvi üle saab veel mõtiskleda.

Kuldar pidi annetama originaalveljed, mis pidid ideaalses korras olema ja muidugi esiklaasi proovib ka talle uue leida.

Kui välimus hea ja tehnika super, siis saab hakata ka sisu peale mõtlema.


Vajaminevad asjad :

Kõik neli ust, kui kellegil on teada, kust saab, siis oleme tänulikud. esitiivad, tagatiivakaared, jupoolne peaks olema terve tagatiib. küljekarbid, esipõll.

Kui need olemas, siis läheb suuremaks keevitamiseks, kõik, mis roostes, tuleb välja lõigata ja asendada, põhi tugevaks, mastiksiga üle.

Edasi peab vaatama ka veermiku ja pidurid, kindlasti tahaks kõik uud vedrud, amordid, kettad klotsid, piduri ja kütusetorud. Usun, et suportid pole probleemiks, maha võtta ja puhtaks teha ja hakkavad toimima.

Seega, kõik huvitavad ideed nüüd siia teemasse, samuti pakkumised varuosadele ja teenustele.

Jääme ootama

.................................................
Mercedes-Benz Eesti klubi
www.clubmb.ee
Pimpimine on algamas Big Grin
Härra Ruzitšid aitavad hädast raudselt välja, neil mingit kraami leidub Smile
Poldid/mutrid/seibid, mis juppide vahetuseks küljest võetakse, kindlasti vahepeal uuesti lasta tsinkida.
Tere

Pean oma kuurialused üle vaatama ehk midagi leidub. Tean et peegleid vedeleb terve hunnik. Aga mul üks laepealne veel sinna pole ammu vaadanud äkki mõni uks seal isegi vedeleb.
Nu ex vana omanik kes meile sellise kingi tegi saab ka panustada omapoolsete leidudega mis tal garaazis oma autole kunagi soetas. Ajajooksul leiab ta kindlasti midagi mootorile ja sildadele omal üles.
Kuid hetkel on teadmata mis avastused seal poolt tulemas on Icon_smile
(13-08-2011, 10:23 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Poldid/mutrid/seibid, mis juppide vahetuseks küljest võetakse, kindlasti vahepeal uuesti lasta tsinkida.

Äkki siis soovitad ka kus ? Ei ole kursis, et siinmail korraliku pinnakatet saab.
(14-08-2011, 11:05 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]
(13-08-2011, 10:23 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Poldid/mutrid/seibid, mis juppide vahetuseks küljest võetakse, kindlasti vahepeal uuesti lasta tsinkida.

Äkki siis soovitad ka kus ? Ei ole kursis, et siinmail korraliku pinnakatet saab.

Mina olen lasknud teha Võru galvaanikas - http://www.vg.ee/

Aga Tallinna kandis on ka mõned ettevõtted, kes pakuvad soodsamalt paremat teenust, minule on aga Võru veidike lähemal.


Edit: Kui huvi on, siis mul oleks anda 4x W123 14" originaal valuveljed. Seisukorra pean üle vaatama.
Lahe tank, Perpetum Mobile Icon_biggrin
Esmamulje......liigub.."natuke" kõpitsemist ja sõidab veel järgmised 30 aastat.
Nii, täna siis grillimise ja muude tööde käigus tekkis mõte auto ka altpoolt üle vaadata - ehk siis sõit kvartali jagu edasi ja tõstuki peale. Tagakolisemist põhjustas peaaegu olematu stabikavarda kont ja tagaamort. Katki on mõlemad tagavedrud ja turvalisusele rõhudes oleks kaval ka taga õõtsad vahetada.

Aga positiivne oli see, et esiots oli üsnagi tihe ja põhjas midagi kohutavad ei ole. Aga summutaja on kogu täiega tutikas - algusest kuni lõpuni uus ja walkeri pütid.

Seega igati positiivne.

Saaga jätkub ...
Nuh esisillas sai ka avastatud väikesed loksud roolisüsteemis ning kindlasti vajavad vahetust "veidi" roostes sarniirid. Aga ikkagi vaatame tulevikku ja näeme kõrvitsast tõlda sirgumas.
Tere

Vaatasin oma tagavarasid. Pakkuda oleks peegleid, ühed esituled paistsid, tagatule klaas paistis, hunnik erinevaid salongi detaile. See üks katuse pealne kus lambiga uurisin seal all võib ka midagi huvitavat olla kuid siis peab kaevama hakkama. Kui aega saan uurin veel. Plekkidest on tühjaks jäänud minu varud.


Tervitades Siim
Nii, korralikud kasutatud uksed saan täna kätte, neil roostet väga minimaalselt.

Aga hädasti oleks lähitulevikus vaja uusi tagumis õõtsasid, tagavedrusid ja amorte. Muidugi suures plaanis ka kõik pidurikettad ja klotsid ning uued torud.

Aga kere poolest siis vaja veel parempoolset tervet tagatiiba, vasakpoolset koopaäärt, küljekarpe, esitiivad. Esipülle on ka vaja.

Siis asi endamvähem sealmaal, et saab keretöödega tegelema hakata.
Täna hakkas siis vaikselt ka asi pihta. Joonas viskas sisu puhtaks, klaasid eest. Midagi väga kohutavat välja ei tulnudki
Mootor jääb sama ja nii nagu ta on?
(18-08-2011, 09:22 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Mootor jääb sama ja nii nagu ta on?

JAh, kuna tiksus väga muhedalt ja liigutas autot ka üsna kergelt.
(13-08-2011, 02:11 PM)MBKlubi Kirjutas: [ -> ]Tere kõik klubilised ja huvilised.

Siin juba sai mainitud, et klubil on nüüd ka olemas klubiauto, mis muidugi hoolsat kätt ja rahakotti algatuseks vajab. Suured tänud Katile ja Vaidole, kelle kaudu see klubile kingitusena tuli.

Seega:

Mudel: 200D
Kere: W123
Aastaarv: 1981
Registreeimine Eestis: 1997
Mootor: 2,4 D
Kast: Manuaal 4 käiku

Hetkeseisuga on olukord natuke kurb, kuid samas ei midagi võimatut. Vaja on palju uusi keredetaile ja siinkohal ootamegi ka klubiliste abi taastamisel.

Alla paneme kirja, mida peaks vaja minema.

Aga mootor ja kast on head, sidur toimib kenasti, ehk vajab survelaagri vahetust. Mootor nurrub kenasti ja auto isegi liigub. Sisu on beezi värvi, aga eks selle peab üle vaatama, kas hakkame seda taastama, või leiab kusagilt korralikuma asemele.

Auto eesmärk. Kunagi plaanisime klubile soetada w2101 rallika eesmärgil, aga jõuab, see pill tuleb puhtalt väga silmapaistev, korralik klubi reklaamauto. Üldjuhul on alati kuskil klubi üritusel väljas, aga kokkuleppes liikmetega võiks ta ka linnapeal ju rahvale näha olla. Ehk siis mõtleme välja kuidas see oma eesmärki täitma hakab. Alati saab ka klubi liikmele asendusautoks laenata, kui häda käes ja isiklik hoolduses on.

Pildid:

[Pilt: 83675-13082011479.jpg]

[Pilt: 94834-13082011481.jpg]

[Pilt: 45984-13082011482.jpg]

[Pilt: 54888-13082011485.jpg]

[Pilt: 35979-13082011487.jpg]

Plaanid:

Esimesena oleks vaja saada kere ja auto ka tehniliselt nii heaks, et läbib ka ülevaatuse probleemideta. W123 on ses osas ikka väga muhe auto, et kõik on üsna soodne. Värvimise kulu võtan kõik enda kaela, eks värvi üle saab veel mõtiskleda.

Kuldar pidi annetama originaalveljed, mis pidid ideaalses korras olema ja muidugi esiklaasi proovib ka talle uue leida.

Kui välimus hea ja tehnika super, siis saab hakata ka sisu peale mõtlema.


Vajaminevad asjad :

Kõik neli ust, kui kellegil on teada, kust saab, siis oleme tänulikud. esitiivad, tagatiivakaared, jupoolne peaks olema terve tagatiib. küljekarbid, esipõll.

Kui need olemas, siis läheb suuremaks keevitamiseks, kõik, mis roostes, tuleb välja lõigata ja asendada, põhi tugevaks, mastiksiga üle.

Edasi peab vaatama ka veermiku ja pidurid, kindlasti tahaks kõik uud vedrud, amordid, kettad klotsid, piduri ja kütusetorud. Usun, et suportid pole probleemiks, maha võtta ja puhtaks teha ja hakkavad toimima.

Seega, kõik huvitavad ideed nüüd siia teemasse, samuti pakkumised varuosadele ja teenustele.

Jääme ootama

.................................................
Mercedes-Benz Eesti klubi
www.clubmb.ee

tean kus seisab selline mb millel peaks olema uksed terved se on seal seisnud aastaid 2 tuleb minna lihtsalt küsima äkkin saab terve auto kuna pillil puudub osaliselt mootor
Teema lukku, kuna antud isend on asendunud W201 ga, millest saab Klubi rallikas.