Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: diisel mootorite ja käigukastide sobivus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere mure selline et soov paigaldada mb 190d 2.0 asemele 2.5 või 3.0 diisel aga ei leidnud sellist teemat kus oleks teada saanud et kas sobivad või ei. kindlasti on see kuskil jutuks olnud. mida peaksin veel arvestama sellise vahetuse puhul? eriti hea oleks 3.0 td!
hetkel 2.0 d, manual 4k
ette tänades heade vastuste eest võib ka pakkuda normaalse hinnaga kui kellegil on!
Kuna teema on ka minul päevakohane, siis ei hakanud uut teemat tegema. Ehk keegi oskab öelda või infot jagada.
Tea kuidas see 5 või 6 pütane sinna kapoti alla ära mahub?
R4 on juba seal nagu silk tünnis ja kusagilt ligi ei pääse.
(27-11-2012, 12:41 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Tea kuidas see 5 või 6 pütane sinna kapoti alla ära mahub?
R4 on juba seal nagu silk tünnis ja kusagilt ligi ei pääse.

R5 kenasti, R6 nõuab ilmselt radikatega majandamist.
R6 puhul tuleb originaalventikas ära kaotada ja elektriventikas radika ette paigaldada (või taha kui ruumi veel on). Võimalik, et ka radikakinnitusi tuleb ümber teha ja radikat ettepoole tuua.

2.5-se diisliga kutsikaid on ka tehasest toodetud, nii et R5-ga ei tohix probleeme olla.

Kui suurema raskema mootori paigaldad, pead ka esivedrud välja vahetama. 2.5-se puhul saad tellida kutsika vedrud, 3.0 puhul pead ilmselt 124-ja omasid kasutama.
(27-11-2012, 01:38 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]R6 puhul tuleb originaalventikas ära kaotada ja elektriventikas radika ette paigaldada (või taha kui ruumi veel on). Võimalik, et ka radikakinnitusi tuleb ümber teha ja radikat ettepoole tuua.

2.5-se diisliga kutsikaid on ka tehasest toodetud, nii et R5-ga ei tohix probleeme olla.

Kui suurema raskema mootori paigaldad, pead ka esivedrud välja vahetama. 2.5-se puhul saad tellida kutsika vedrud, 3.0 puhul pead ilmselt 124-ja omasid kasutama.
See siis ka veel, et R5 -l starter paremal pool, R6 -el vasakul, R4 -l ei tea


(27-11-2012, 03:49 PM)karuanton Kirjutas: [ -> ]See siis ka veel, et R5 -l starter paremal pool, R6 -el vasakul, R4 -l ei tea

Paremal on OM61x starter. OM60x on vasakul. Ma usun, et vana kolmeliitrist malmpada kutsika ninale nüüd vaevalt paigaldama hakatakse.

Kuigi, mine tea...Paranoid

(27-11-2012, 03:57 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(27-11-2012, 03:49 PM)karuanton Kirjutas: [ -> ]See siis ka veel, et R5 -l starter paremal pool, R6 -el vasakul, R4 -l ei tea

Paremal on OM61x starter. OM60x on vasakul. Ma usun, et vana kolmeliitrist malmpada kutsika ninale nüüd vaevalt paigaldama hakatakse.

Kuigi, mine tea...Paranoid
Võibolla eksin aga kas näiteks siin mitte polegi just see 617a malmpada paigaldatud:
http://www.youtube.com/watch?v=XCxU8u3m7...r_embedded
(27-11-2012, 04:24 PM)karuanton Kirjutas: [ -> ]Võibolla eksin aga kas näiteks siin mitte polegi just see 617a malmpada paigaldatud:
http://www.youtube.com/watch?v=XCxU8u3m7...r_embedded

Mille järgi seda arvad? Kuigi, driftiautol ei ole raske nina vist nii suur häda...
(27-11-2012, 05:12 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(27-11-2012, 04:24 PM)karuanton Kirjutas: [ -> ]Võibolla eksin aga kas näiteks siin mitte polegi just see 617a malmpada paigaldatud:
http://www.youtube.com/watch?v=XCxU8u3m7...r_embedded

Mille järgi seda arvad? Kuigi, driftiautol ei ole raske nina vist nii suur häda...
Kunagi jäi ühest foormist bookmarki see link, ega ma 100% mäletagi aga ta mul 617 mootori kataloogis see link Eusa_think