Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W140, kui tihti peaks vahetama automaat käigukasti õli?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

tahaks teada, et mis kilometraazi tagant peaks vahetama W140 S500, automaat käigukastis õli ja filtri?
100 000 esimene vahetus ja siis iga ca iga 80 000 tagant. Aga 4 L õlivahetust ei ole "õli vahetus".
(05-08-2011, 03:45 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]100 000 esimene vahetus ja siis iga ca iga 80 000 tagant. Aga 4 L õlivahetust ei ole "õli vahetus".

Okei, aitäh sulle.

Siis mul on sinna maani veel küll ja küll aega. Alles 14 tuhat tagasi sai vahetatud käigukastis õli.
Ise mõtlesin, et iga 20-30 tuhande tagant, et nagu oleks kusagilt kuuld, siis sellepärast küsisingi üle igakjuhuks.
Kuidas käigukastiõli siis täielikult saab vahetada?
2x järjest tuleb siis õlivahetust teha?
Pigem 5X. Aga ee on suht kallis.

Osavamad teevad nii, et võtavad eest jahutusradika juurest voolikud lahti ja mootori tühikäigul töötades vahetavad kogu õli.
Vähemalt niikaua valatakse sisseminevale torule peale, kui väljatulevast hakkab värske ja punane ollus välja tulema.
Uue õli kulu on tavaliselt 10 - 20L, sõltuvalt kastist.

Pärast juba filter + tihend tavameetodil...
Stihl, selleks ju targad masinad ka olemas, nn dünaamiline õlivahetus, näiteks audihooldusel http://www.autohooldus.ee/?mis=kaigukastid
(22-08-2011, 08:09 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]Pigem 5X. Aga ee on suht kallis.

Osavamad teevad nii, et võtavad eest jahutusradika juurest voolikud lahti ja mootori tühikäigul töötades vahetavad kogu õli.
Vähemalt niikaua valatakse sisseminevale torule peale, kui väljatulevast hakkab värske ja punane ollus välja tulema.
Uue õli kulu on tavaliselt 10 - 20L, sõltuvalt kastist.

Pärast juba filter + tihend tavameetodil...

Hm, äkki ikka nii, et enne vana sodi läbi toru kasti enda pumbaga välja, seejärel kastipõhi maha ja filtrivahetus, seejärel alles läbiloputus uuega? Kadrinas tehakse MB kastidele vist ~10 l ära. Ning isegi minusugune värvipime saab aru, et ühel hetkel muutub väljuv õli uueks...

Kui teha Sinu kirjeldet viisil, siis tuleb ju kastist uut õli jälle välja lasta...Icon_rolleyes

Flameko tsüdeem on ka hea. Kui see ikak nii toimib, kui seal kirjas on...
(23-08-2011, 10:14 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kui teha Sinu kirjeldet viisil, siis tuleb ju kastist uut õli jälle välja lasta...Icon_rolleyes

Noh, selle annab ka puhtasse nõusse kinni püüda ja pärast tagasi valada, kui üliökonoomselt asjale läheneda...
Ja eks ta selline kokkuhoidliku (aga see-eest põhjaliku) kodaniku meetod rohkem ongi.

Kel võimalusi rohkem, laseb, muidugi, automaadiga ja teeninduses seda asja teha...Iseasi, mida flamenko selle eest küsib.
Automaadiraha on ju paari aastaga vaja tasa teha...Icon_razz
(23-08-2011, 01:19 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]Noh, selle annab ka puhtasse nõusse kinni püüda ja pärast tagasi valada, ...

See eeldab autoremondihügieeni kõrgemat taset. Mitte igaüks ei suuda seda jälgidaIcon_redface