Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 260 E, 1991, W124 Ambulance - Fredy.ee
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Mark: Mercedes-Benz 260 E Ambulance
Väljalaskeaasta: 1991
Läbisõit: 1 500 000km (vähemalt)
Võimsus: 118 kw
Mootori valem: 2,6 R6

[Pilt: 1e3a2b1b8b83b49f1efc5806bb131ee3.jpg]

[Pilt: 064547fd3df7a1878142ef2cad6d145d.jpg]

[Pilt: 43b235ff80fd441c997ed506b79694cf.jpg]

Lisavarustus: konditsioneer, ABS pidurid, 2x istmesoojendused, esimesed tulede pesurid.
Muud: Tegemist Kiirabi versiooniga kus on pikendatud kere ja kõrge kuut peal, lisaks vilkurid, sireen ja terve ports muid tulesid küljes.

Ostsin auto kohila vallavalitsusest enampakkumiselt oktoober 2010.

Eesmärk on ehitada reklaam auto (Harley-Davidson Ambulance) suurte kirjade ja piltidega, millega on üli mugav ringi sõita + lisaks saan veel sisse panna näiteks 2 sellist tsiklit:

[Pilt: d53b2a62ae2c0efb34d36ac729c7e5ef.JPG]

[Pilt: 93de7992346ff9f868fa48d5cbd1de58.jpg]

Tänaseks on auto keretöödes ja peaks saama lähinädalatel üleni värvitud:

[Pilt: 308561529ebdf2e00883102b1a602328.jpg]

[Pilt: c3497b11a07ab603aa6ee177cd4d067b.jpg]

Disaini poolest peaks hakkama auto välja nägema sarnane bussile:

[Pilt: 724ddb2c69a78a1893b08aaab4657301.jpg]

Talveks ostsin alla esialgu suure hurraaga sellised 16" veljed, mis mulle täna enam ei meeldigi väga:

[Pilt: 3ed5b2e30707f31c0ae1b262966c4fd5.jpg]

Plaanis on lähiajal osta USA'st doonor E 320 Mercedes-Benz u. 100 000km läbisõiduga, kust tõstaks ümber kogu tehnika koos sildadega salongi esi osa, armatuuri, uksepolstrid ja istmed.

Järgmisena on vaja ehitada valmis kogu tagumine kuut, otsida ilusad AMG suveveljed, lasta ehitada sisse tõsine helisüsteem jne.

Velgedega on paras peavalu, ei suuda otsustada, milline disain ja suurus alla panna - kui kellegil on häid ideid, siis oleksin tänulik.

Rohkem pilte autost: http://fredy.ee/?act=project&id=40

Fredy
Väga äge auto sellest tulemas. Thumbsup
Väga kõva asi tuleb kui valmis saab.Eusa_dance Veljed ka ilusad ja imho sobivad alla kyll.
Tore näha, et oled leidnud aega ka siia foorumisse postitada.

See doonorauto toomise plaan on sul täitsa hea. Sildade poole pealt soovitan sul aga uurida, ega MB ambulace versioonidel mingeid suuremaid tükke, jäigemaid puxe ei kasutanud. Võib olla, et on täiesti tavalised sillad, kuid võib ka olla, et neil on näitex jäigemad puxid kasutusel, kuna tegu suurema raskema autoga.

Velgede koha pealt on mingid laiad 16 või 17 tollised tõenäoliselt kõige parem valik. 18 peax olema ka võimalik alla panna, kuid siis hakkab sõidumugavus juba kannatama. Velgede disaini koha pealt pead otsutama, kas soovid tagasihoidlikku ja viisakat välimust või siis, kuna tegu reklaamautoga midagi väga ekstravagantset, kuid siiski hea maitse piiridesse jäävat.

Esimesel juhul soovitax näitex MB 190 Evo 1-el ja SL-il kasutatud 16x8 "Kaevukaasi" või MB 190 Evo 2 stiilis velgi nagu näitex Hentsi kaubaliftil all on. Evo 2-el kasutati 17x8,25 ET34 velgi (haruldased ja kallid) ja Hentsi autol on all 17x7 (levinumad ja odavamad kui 17x8,25). Või siis mingid vanemad AMG veljed sobivad ka tavaliselt MB-le hästi.

16x8 "kaevukaaned"
[Pilt: IMG_0390.jpg]
[Pilt: attachment.php?attachmentid=2368&d=1276920275]

17x7 ja 17x8,25 Evo 2-e veljed. Päriselus näevad need veljed veel paremad välja kui pildil.

[Pilt: 58367-Foto0170.jpg]
[Pilt: img1223oq4.jpg]
[Pilt: kimg0271ka1.jpg]

3-e osalised AMG veljed
[Pilt: picture433i.jpg]

Teisel juhul, kuna sa tellid niikuinii USA-st kaupa, siis võid uurida sealseid netipoode, neil on igasugu omapäraseid velgi, mida Eestis pole nähtudki või disainid ise veljed ja lased mõnel firmal custom veljed valmistada. Ex hind ole ka muidugi määrav faktor. Või paned flantsidega mõnel teist marki autol kasutatud veljed alla, näitex Corvette-i omad.

Corvette "salad shooters" 16x8,5

[Pilt: 207166_204999259530918_122513417779503_6...2738_n.jpg]

Corvette "saw blades" 17x8,5 ees ja 17x9,5 taga ET 56 ees ja taga + flantsid

[Pilt: IMG_0541.jpg]

Ülal piltidel on enamjaolt tegemist W201 kerega autodega, kuid nende veljed on enamvähem sama offsetiga mis W124-jal seega sobivad alla mõlemaile mudeleile.
seda pilli olen näid kärutamas küll! kui ma ei eksi siis kas see mitte pole abja vana kiirabi auto!?
Minu poolt ka mõni näide. Minu valik oleks esimene.

[Pilt: 63656-3860479620_b5420e1dd0.jpg]

[Pilt: 52429-amg_hammer_wagon_ebay.jpg]

[Pilt: 43458-amg497t.jpg]

[Pilt: 53482-3868949798_5cfcdc3b9d.jpg]

[Pilt: 27555-w124t37kj6.jpg]
Lihtsalt vahemärkuseks, et minu "EVO II" veljed on 7.5" laiad, tegelikult on nad SL (või siiski SLK ?) originaalveljed.

Aga W124`le ja enamus mersudele sobivad vanad AMG Monoblock II veljed (nagu cornah postitatud 1. pildil) . See oleks nagu kindlapeale minek.
Väga viis projekt. Kas "vanad" AMG veljed jäävad üle Smile ?
Werewolf - Pakutud valikust mulle kohe üldse ei meeldi EVO veljed (näevad kuidagi odavad välja), Vette veljed on liiga sportlikud, AMG on ülikõva agasee jääb liiga bling ja üle võlli keeratud Ambulance'i all, samas on Kaevukaaned stiilsed ja tagasihoidlikud aga samas kardan, et jäävad lahjaks selle suure kuudi alla.

cornah - Sinu valikust pani kõrvad liikuma just see esimene variant - kõigi teistega on jälle mingi häda Smile

Fredy.
(27-07-2011, 11:46 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Väga viis projekt. Kas "vanad" AMG veljed jäävad üle Smile ?

Ei ole välistatud - plaanisin küll algselt hakata talvel kasutama, samas kui keegi raha maksab, siis miks mitte 16x7 oli mõõt kui ei eksi - hind u. 300€ komplekt - uued pakendis - ühel veljel oli kusagil väike kriim.

Fredy
18" puhul pane ette 225/40, vahet pole kas velje laius on 8 või 8,5". Siis rool ei lähe väga raskeks ja ei hakka kiskuma.
Väga hea teada, mis tal taha peaks sellisel juhul panema ja kas 18" 8,5 / 9,5 veljed jäävad laiuse poolest viisakaks 124 kere all?

Fredy
Taga võiks olla 255/35. Ma arvan et on küll viisakas, aga jah ette üle 225 ja taha üle 255 ei tasu panna. Ja rehvi kõrgus peaks ka olema võimalikult madal. Mul endal on ees 8" ja taga 9" ET on 30 ja 35, rehvimõõdud on 225/40 ja 265/35. Kui tagumised ära kuluvad, siis panen 255/35, sest praegused käivad täisautoga sõites suurematel kiirustel ebatasasel teel natuke vastu koopaserva.
Tubli ettevõtmine ja tulemus on väärt klubile näitamaks ka reaalsena Smile
(26-07-2011, 06:37 PM)Cusmu Kirjutas: [ -> ]seda pilli olen näid kärutamas küll! kui ma ei eksi siis kas see mitte pole abja vana kiirabi auto!?

ei ole abja vana kiirabi. sellel kere ammu emex.
Koopa servad võiks kah seest ära rullida, mul endal 124'ja all 18"/8.5" et35 ja 225/45 rehv ning tõmbas selle flantsi välja.

Kuigi veljed ära valitud ja need peaks ära tüütama siis võiks veel kaaluda MAE'si.
[Pilt: 4953824154_0b789788c3_b.jpg]
(29-07-2011, 12:46 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Koopa servad võiks kah seest ära rullida, mul endal 124'ja all 18"/8.5" et35 ja 225/45 rehv ning tõmbas selle flantsi välja.

Ole kena ja räägi lähemalt, kes/kus koopa servasid rullib ja mis flantsi ta välja tõmbas?

Oskab keegi soovitada korraliku vedrustuse madaldus sarja?

Kust võiks leida vähe edevama esistange?

Vabandan - palju lolle küsimusi - kahjuks pole kunagi Mersudega tegelenud tõsisemalt - Põhiline valdkond siiani autodest Corvette.

Fredy
(30-07-2011, 02:52 PM)Fredy.ee Kirjutas: [ -> ]
(29-07-2011, 12:46 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Koopa servad võiks kah seest ära rullida, mul endal 124'ja all 18"/8.5" et35 ja 225/45 rehv ning tõmbas selle flantsi välja.

Ole kena ja räägi lähemalt, kes/kus koopa servasid rullib ja mis flantsi ta välja tõmbas?

Oskab keegi soovitada korraliku vedrustuse madaldus sarja?

Kust võiks leida vähe edevama esistange?

Vabandan - palju lolle küsimusi - kahjuks pole kunagi Mersudega tegelenud tõsisemalt - Põhiline valdkond siiani autodest Corvette.

Fredy

Servasid rullib STL-Auto.
Madalduse kohta uuri Madaldus-Allanilt elik Allan1 siin keskkonnas.
Esistange leiab ebayst. Kunagi sai sealt niisama vaadatud, mingi USA firma toodab 124-le kite, tundusid suht roogitavad.
Noh... see serv, mis sinna tiiva sissepoole keeratud, selle tõmbas välja.

Madalduse sain kasutaja hentsi käest.
Mis velgi USAst osta?
Vanasti ja praegugi on silma jäänd kuidas tiivääri rullitakse kurikaga ei ole küll lõpp tulemust näind aga kiidavad küll
Lehti: 1 2 3