Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Automaatkastiga W202 pukseerimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegemist 1994 aasta vanema automaatkastiga C280-ga. Vaja on pukseerida ca 30 km. Kas see kast kannatab pukseerimist või peab treileri tellima?
Saab pukseerida küll
Kastis ei toimu õli pumpamist. See tähendab, et tagumised laagrid ja ülekanded saavad määret ainult nii palju kui sinna esialgu külge jäi. Väga väikese kiirusega ja mitte üle paarikümne kilomeetri.
Minu V-220-l piisas 5km-st, et kasti laagrid kotti lasta. Tõmbas rattad loha ja oligi korras.
(26-07-2011, 11:02 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Kastis ei toimu õli pumpamist. See tähendab, et tagumised laagrid ja ülekanded saavad määret ainult nii palju kui sinna esialgu külge jäi. Väga väikese kiirusega ja mitte üle paarikümne kilomeetri.

Oled kindel, et sel on viiekäiguline kast? Neljakäigulisel on sekundaarpump olemas...

Palju Sa selleks Väga Väikeseks kiiruseks pakud? 30 km/h? Meil on ju vaid 50 lubatudki...
(26-07-2011, 10:30 PM)Volts Kirjutas: [ -> ]Minu V-220-l piisas 5km-st, et kasti laagrid kotti lasta. Tõmbas rattad loha ja oligi korras.

Kui nii kiiresti läks, siis õli viga ei saanud olla - ilmselt kastis ringleval ollusel määrimisvõimet enam ei esinenud.
Teiseks tapab sihukest sundmäärimiseta ülekanne soojus. Palju seda kiirust ka oli?
Sellest on enne ka siin juttu olnud, et MB kasutusjuhendites on kirjas kuni 50km ja kuni 50km/h.

Tsitaat:Mercedes-Benz recommends that the vehicle be transported with all wheels off the ground using flatbed or appropriate wheel lift/dolly equipment. This method is preferable to other types of towing.

When towing the vehicle with all wheels on the ground or the front axle raised, the vehicle may be towed only for distances up to 30 miles (50 km) and at a speed not to exceed 30 mph (50 km/h).
(26-07-2011, 10:40 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kui nii kiiresti läks, siis õli viga ei saanud olla - ilmselt kastis ringleval ollusel määrimisvõimet enam ei esinenud.
Teiseks tapab sihukest sundmäärimiseta ülekanne soojus. Palju seda kiirust ka oli?

Kiirust polnud palju, oli libe aeg ka veel. Miski 40 pakuksin. Samas võisid laagrid lihtsalt mineku peal olla, pukseerimine andis viimase matsu.
(26-07-2011, 10:40 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(26-07-2011, 11:02 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Kastis ei toimu õli pumpamist. See tähendab, et tagumised laagrid ja ülekanded saavad määret ainult nii palju kui sinna esialgu külge jäi. Väga väikese kiirusega ja mitte üle paarikümne kilomeetri.

Oled kindel, et sel on viiekäiguline kast? Neljakäigulisel on sekundaarpump olemas...

V6sa, see on neljane, mul sama aasta c280 automaaat.
Tänud vastuste eest. Kast on jah neljakäiguline. Sellest kuni 50 kmh ja 50 km kaugusele olin varem ka kuulnud aga tahtsin igaks juhuks üle küsida.

V220-l on vist juba uuem käigukast ja teised soovitused pukseerimiseks.
Ma ei ole kindel kas kõikidel IV käigulistel on sekundaarpump - suurtemate mootorite omadel küll mitte. Võibolla väiksematel. Piltidelt olen näinud, päris elus mitte.
Auto pukseeritud ja seni mingeid kõrvalnähte ei ole ilmnenud.