Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w201 MB 190e 1.8 1992 pöörded poovad kinni
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii, mõni nädal tagasi soetasin endale tuttavalt mb 190e, mis oli ostetud umbes viis aastat tagasi ning selle aja jooksul oli see vaid sõitnud 2-3k km ehk see põhimõtteliselt seisis terve aeg.
Ja nüüd siiamaani on probleemiks see, et peale 4k rpm hakkavad pöörded pooma ning gaasipedaali kasutusulatus on ka umbes 3/5, ehk täiesti põhja vajutamine teeb kiirenduse vaid halvemaks kui see näiteks poole peal on.
Minu käes on see auto nüüdseks sõitnud peaaegu 3k km, aga see samune probleem on siiamaani alles. Ise vahetanud/olen vahetanud lasta 1)küünlad+küünlajuhtmed 2) bensufilter, mõlemate ära vahetamine on olukorda parandanud aga mitte täiesti. Ise natuke netist uurides hakkasin kahtlustama, et ehk probleem võib ka kütusepumbas olla. Mis te arvate?
Muidu käima läheb väga hästi, isegi siis läks kui sellega ei oldud viis aastat põhimõtteliselt sõidetud ning mootor töötab madalamate pöörete juures sujuvalt ning on vaikne.
AitähIcon_smile
Kus juures minu w201 on sama problem aga mul pole ta nii kaua seisnud.Olen sama moodi igasugu asju temaga teinud aga ikka ei midagi .Minul siis 1986 aasta 2.0 77kw.
ei oska siis keegi midagi välja pakkuda? homme saan termostaadi kätte ning vahetan selle ära ning lähiajal plaanis ka mootori kui ka käigukasti õli vahetused, ahjaa õhufiltri tahaks ka ära vahetada kuigi see pidi remondimehe sõnul heas korras olema aga see siiski ikka päris kaua seisnud.Icon_lol
ma pole küll remondimees, aga kas nt sisselaskekolleka tihend ei võiks olla?? suurtel pööretel tõmbab liialt õhku sealt...
Probleem lõhnab,kas pihustites v pritsungipeas.Kuskil on mingi sodi ees,madalamate pööretega laseb kütuse läbi,aga suuremat kogust lihtsalt läbi ei lase.Tuleks mõnel spetsialistil pritsungi pea läbi puhuda ja pihustid üle lasta vaadata.
Enda 190-l paaril korral sama probleem ja eelnev tegevus tegi hoopis parema hingamise autole.Minu probleemi allikas oli väsinud ja lärmi tegev bensiinipump,mis ummistas pritsungipead.
bensufiltrit vahetades avastasime, et bensufilter on veel kahe seadme keskel, üks neist arvatavasti bensupump (?), ei tea ka päris täpselt kuna ikkagi esimene auto ja pole varem selliste asjadega absoluutselt ise kokku puutunud.

[Pilt: 07072011025.jpg]

bensufilter oli kindlasti umbes sest sellest läbi puhuda oli kõvasti raskem kui uuest, mis me ära ka vahetasime. Et kas neid kõrval olevaid seadmeid saab kuidagi ise ka puhastada või noh, kui ehk saaks natuke täpsemad juhised, et mida vaadata ja kus kohas need pritsungipead asuvad. Smile
muidu suured tänud eelmise vastuse eest RaidoonIcon_razz
Alumine on bensiinipump,seda lahti võtta ei saa,kui pump töötab vaikselt siis sellega ei ole mingit muret.Ülemine peaks olema tagasivoolu filter,kui ma ei eksi,see ei mõjuta kiirendust,ega pöördeid.
Pritsungipea asub õhufiltri kopsiku all,aga seda ise ei maksaks lammutama ja puhastama hakata,sest ära rikkuda on lihtsam,kui asja paremaks muuta.