Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 250D -92a roolivõimu pump vilistab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Minu autol on selline probleem, et roolivõimu pump(või midagi selle juures) vilistab. Tühikäigul vaikselt ning mida kõrgemad pöörded, seda rohkem vilistab. Vilin kaob mõneks ajaks kui lasen WD40 spray-d roolivõimu pumba rihmaratta otsas olevasse avasse. Kuna pole asja lahti võtnud, tekkiski küsimus, et kas seal on mingisugune laager, mida võimalik ära vahetada või tuleb kogu pump ära vahetada?

Margus.
Vilistab rihm. Üldjuhul siis kui mõni rihmaratas on kõver (viskab) harilikult veepumba oma.
Roolivõimu pump võib ainult uriseda rooli pööramise ajal, mis tähendab et tema eluiga hakkab otsa saama.
(15-07-2011, 12:34 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Vilistab rihm. Üldjuhul siis kui mõni rihmaratas on kõver (viskab) harilikult veepumba oma.
Roolivõimu pump võib ainult uriseda rooli pööramise ajal, mis tähendab et tema eluiga hakkab otsa saama.

Mul oli tõesti vale oletus. See spray voolas mööda rihmaratast rihma ja ratta vahele ja seepeale vilin kadus. Nii ongi, et kui suts wd40-t rihma ja ratta vahele lasta, siis vilin kaob mõneks ajaks.

Ise hakkasin ka rihma enda vahetuse peale mõtlema, kuigi sel veel kirjad suht värsked peal ja ei pragune ka kuskilt. Vahetatud on mul rihmapinguti laager ja rihmapingutusrullik.

Roolipump töötab tegelikult korralikult, ei urise ega midagi pööramise ajal. Ainuke asi, et roolipumba kinnituste juurde on millegipärast tekkinud praod.

Kas rihmarattad on esinduse kaup või saab neid ka mujalt kauplustest?
Minu mäletamist mööda on nii kui uus rihm vilistab siis tuleks teda pingutada ja hiljem mõelda alles muudele asjadele aga eks targemad parandavad mind kui ekin.
sellel on ju automaatpinguti. ilmselt oleks vaja vahetada pinguti kahvel, amort ja rullik ehk siis kogu juudas, mis rihma pingutab.