Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kommenteeri pilti.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis jäädvustatud selline pilt....
"Maitse asi":ütles Muri ja lakkus mune.
Sedasorti pildikesed on enamasti veokatel ,kus siis "dushi" alla jääb rivaalitsev automark.
ma oleks ka kade kui mul ei oleks mersutWink
Kusepidamatus on suur probleemSad
võtku prostomol unot siis
(11-07-2011, 02:34 PM)rahu Kirjutas: [ -> ]ma oleks ka kade kui mul ei oleks mersutWink


Jahh... tal on mersusi lausa 2tk-i. Icon_cool

Tegu siis minu enda bussiga, millele "sõbrad" lisasid antud klepsu. Momendil enam seda seal ei ole, kuigi Mercedes-Benz kvaliteeti vaadates, siis oleks see aktuaalne küll.

Ajab ikka närvi küll, kui tood värske auto ja see sul 3a.pärast käes mädanema hakkab. 05a auto sai toodud 08a USA-st(TEXAS) ja läbinud oli 88tkm. Pill oli alt nagu tutikas ja vigadeta, sai kõik põhjatõrjed tehtud ja puha. Kuid kerel hakkab roostet välja imbuma(karp, tag.luugi serv, e.kapott ja täpike katusel).

Momendi on ls 136tkm ja müügi plaanid on juba mõttes, kuigi prouale meeldib sellega hullult kulgeda ja ta ise sooviks uuema kerega ML-i... Icon_sad Mulle see mõte eriti ei meeldi, sest saad ju samasuguse s..ta asemele.

Nukker Mercedes-Benz fänn
Ok. Ma nüüd võtan enda sõnad julgelt tagasiBig Grin SorryIcon_redface

Ei oska kommenteerida veel, natuke värskema auto omamist, kuid masendav on küll kuulata neid jutte uutest mersudest. Kui mingi uuem mudel välja tuleb, on juttu palju, kuidas järjekordne kannapööre on tehtud ja NÜÜD on autod vastupidavad, nagu "vanasti". Kuid omanike jutu järgi on just vastupidi- mida uuem Mercedes-Benz, seda rohkem peavalu.

Eks kõik on ilmselt kinni ka konkreetses autos muidugi. Et nii uus ML juba roostetab.. Võibolla uppunud kunagi?
See vist sõltub ikka suuresti jah.. Keegi kurat ei tea neid masinaid. Isa sattus ka 2007 aastal Itaaliast toodud W211 E-klassi otsa, mis sai ostetud Autonovast - asus ta tol ajal Sõpaka teel. Paistis vägagi ilus ja varustust oli ka.. Aasta pärast aga ilmnesid esimesed vead, miskipärast hakkasid uued rehvid kuluma, sai siis viidud sillastendi - üllatus, üllatus - Üks külg oli korraliku paugu Itaalias saanud, hakkasime siis veelkord lähemalt uurima ja nüüd nägime ka just selle poole pealt vigu (Toon sobis jne, aga ustevahed olid paigast, vähe, aga olid). Ning justnimelt see samune pool roostetas ka. Muid vigu nagu ei olnudki, aga jah... nüüd see on minevik.
Kas see uuemate MB-de kvaliteedilangus mitte omanikuvahetusega seotud pole-nimelt 12.11.1998 ostis Wikipedia andmetel MB enamusosaluse Chrysler ja nii disain kui kvaliteet tegi üsna olulise kannapöörde-autosid hakati (rohkem) ka arenguriikides (Mehhiko jne) tootma? Omanik vahetus vist uuesti 2007 et ehk peale seda siis kvaliteet jälle paranenud? Vähemalt disain küll.

Et 1999-2006 nö MB madalseis?
Roosteprobleemid tekkisid varem, 93a. lõpus, siis kui W124 sai mudeli nimetuse ette E tähe.
Aga muidu olekski liiga hea auto.
(16-08-2011, 10:40 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Kas see uuemate MB-de kvaliteedilangus mitte omanikuvahetusega seotud pole-nimelt 12.11.1998 ostis Wikipedia andmetel MB enamusosaluse Chrysler ja nii disain kui kvaliteet tegi üsna olulise kannapöörde-autosid hakati (rohkem) ka arenguriikides (Mehhiko jne) tootma? Omanik vahetus vist uuesti 2007 et ehk peale seda siis kvaliteet jälle paranenud? Vähemalt disain küll.

Et 1999-2006 nö MB madalseis?

Daimler AG ja Chrysler ühinesid ja hiljem müüdi Chrysler.