Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 kliima annab suvepäeval kuuma
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline, et W210 99' kliima või ma ei teagi mis asi täpsemalt annab suvepäeval vahelduva eduga külma, vahepeal ka täiesti kuuma õhku. Mõlemad temperatuuri märgistavad rullid on küll sinise peal, aga kui puhur taha keerata siis lööb klaasi uduseks ja külje kanalitest tuleb sooja õhku, vahest ka erinevalt, et ühelt poolt sooja, teiselt külma. EC nupp on isegi maas, tuli ei põle, aga ikka teeb lollusi, kui EC viimane kord sisse lülitasin siis puhkus ainult kuuma ja ei kannatanud enam autos sõita. Kas võib olla, et jahutusvedelat ainet on vähe või on välja jooksnud? Või on elektroonikas mingi kamm sees. Diagnostika näiteks aitab sellistel puhkudel või saab seda kuidagi eirata ja mööda pääseda sellisest kulutusest.

Auto läheb nüüd lähitulevikus külgede ülevärvi ja omanikule oleks vaja auto tip-top korda teha, teine asi on ka see, et parema tagumise el.akna tõstuk toimida ei taha, aga kaitset ma veel kontrollinud pole. Juhi oma igatahes toimetab ilusti (kuskilt kuulnud et pidid ühe all olema), ainult juhi confort, ehk klaasi ühe nupuvajutuse peale üles minemine ei tööta, kõrvalistmel töötab.
Nii palju oskan aidata, et EC tähendab Economy ehk kliima pump on välja lülitatud. Kui EC punane tuluke EI PÕLE, siis on kliima pump sisse lülitatud.
Külmaseadme rike ei tohiks küll kütmist põhjustada... Küll aga soojendusklapi kinnikiilumine avatud asendisse või voolu puudumine. Uuri, kas soojenduse klapid ikka liiguvad ja kas neil vool on. Külma näikse tegevat, kui klaasid kord uduseks tõmbab
Akende koha pealt ei julge väga kommentaarida, kuid kas neil akendel mitte ühine kaitse ei ole? Küll aga on punni liftid kurikuulsad oma äkksurmade poolest - uuri, mis pilt uksest avaneb.
Milles võib olla viga kui kliima on EC reziimis, ehk pump ei tööta. Kaitsmed korras, kliima täidetud. Sooja puhub, pöördeid saab reguleerida. Automaatne reziim samuti töötab:S
(09-05-2012, 07:37 PM)Rendilimu Kirjutas: [ -> ]Milles võib olla viga kui kliima on EC reziimis, ehk pump ei tööta. Kaitsmed korras, kliima täidetud. Sooja puhub, pöördeid saab reguleerida. Automaatne reziim samuti töötab:S

Kliima oli tühi ja vead on kustutamata.


Õpetus: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid164393


Kliima töötab, piisas vigade kustutamisest. Tänud!

(09-07-2011, 12:41 AM)canyondrift Kirjutas: [ -> ]Mure selline, et W210 99' kliima või ma ei teagi mis asi täpsemalt annab suvepäeval vahelduva eduga külma, vahepeal ka täiesti kuuma õhku. Mõlemad temperatuuri märgistavad rullid on küll sinise peal, aga kui puhur taha keerata siis lööb klaasi uduseks ja külje kanalitest tuleb sooja õhku, vahest ka erinevalt, et ühelt poolt sooja, teiselt külma. EC nupp on isegi maas, tuli ei põle, aga ikka teeb lollusi, kui EC viimane kord sisse lülitasin siis puhkus ainult kuuma ja ei kannatanud enam autos sõita. Kas võib olla, et jahutusvedelat ainet on vähe või on välja jooksnud? Või on elektroonikas mingi kamm sees. Diagnostika näiteks aitab sellistel puhkudel või saab seda kuidagi eirata ja mööda pääseda sellisest kulutusest.

Auto läheb nüüd lähitulevikus külgede ülevärvi ja omanikule oleks vaja auto tip-top korda teha, teine asi on ka see, et parema tagumise el.akna tõstuk toimida ei taha, aga kaitset ma veel kontrollinud pole. Juhi oma igatahes toimetab ilusti (kuskilt kuulnud et pidid ühe all olema), ainult juhi confort, ehk klaasi ühe nupuvajutuse peale üles minemine ei tööta, kõrvalistmel töötab.

Mul sama auto, sama aasta ja kliimaga sama jama. Ehk et külma puhub ainul keskmistest esimestest avadest. Kui konti kasutada sii on vaja äärmised ja tagumine kinni panna, kuna sealt puhub kuuma.
Mida soovitate vaadata ja kontrollida? Endale tundub et kusagil mõni õhuvoolude suunamis klapp ei liigu või seda ei liigutata.
Esmalt tuleks kontrollida kas kapoti all olevad ventiilid töötavad. Need kipuvad kinni jääma.
Asuvad paremal pool salongi poolses otsas. Vahest on ka vaid neid koputades abi saanud. Siiski tasub need lahti võtta ja seal olev tihend välja vahetada või veidike modifitseerida.