Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 Aku "aux" kapoti alt? KIIRE!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks vaja siis saada akult Positiivset ja Negatiivset (AKU asub pagassis), kuid kuna vaja seda auto etteotsa, siis kust saaks kätte KÕIGE mõistlikumalt Plussi ja Miinuse W202-l kapoti alt. Inglaste foorumis lugesin, et kaitsmekarbist - kas see on mõistlik mõte? Andke ideid.

Vaja oleks siis ühendada LED tuled.

Suurimad-suurimad tänud ette, kes viitsivad sellise palava ilmaga oma tarka pead jagada. NodEusa_prayIcon_rolleyes
Tsiteerin:
"You could take power from the fuse box! Pick one of the outputs and wire it in there with a fusebox type fuse instead, it's the oem way "
Tuled ja muud voolutarvitid ikka mõistlik tuua läbi kaitsmekarbi (kaitse ka loomulikult vahel)
Ilma kaitsmeta lühise korral riskid juhtme põlema minemisega ju.

+ ots on muidu kapoti all eraldi ka: juhipoolses servas väikeses kaanega plastkarbis see kus kahe kruviga plaadike kahte klemmi ühendab

- keresse
Uuri kaitsmekarpi - ehk leiad mõne tühja tarviti, mille kruvi alla oma voolutarbija susata. Või ühendad sobiva toiteskeemiga tarvitile seltsiks. Tõsi, siis pead võimsustega (tarbitav vool) arvestama.

Kas sellel aku plussi eraldi karbiga välja toodud pole? Sealtki kannataks võtta...

Miinuse saad auto kerest.

EDIT: Rein oli vahepeal juba vastanud. Olgu siis topelt.
Tegelikult võiksid proovida ühendada LEDi miinuse pooltule + kaitsme alla, saad nõutele vastavad tuled. Ledid ei tohiks nii palju tarbita, et võtaks pooltule hõõguma.
Selge, suured-suured tänud. Philipsi ametlikus õpetuses on öeldud, et panna otse akule(no seda ma teha ei saa kuna aku taga), seega pean teise variandi leidma. Tal on mingi Module Controller vms ka vahel... äkki on sellel mingi kaitse endal sees. Siis oleks asi eraldi lihtne. Aga uurin-puurin ja annan oma postituses tulemusest peagi teada. =)

veelkord tänud kõigile!
Ehk siis lahendus: Põhimõtteliselt saab tarvilikku voolu ka juhipoolel olevalt X-ga tähistatud "karbikeselt" kuid sellest oli LED-ide ühendamiseks vähe kasu kuna need LED-id hakkavad autom. põlema siis kui auto käivitusel lähevad automaatselt ka sõidutuled põlema mis minu autol ei juhtu, seega sai ühendatud Pos. ots parktulede kaitsmega ning Neg. ots X-karbi kõrval olevasse ühendusse. Nn. Stopper juhe(Oranž) sai ühendatud aga sõidutulede kaitsmega seega süsteem on selline: Kui tuled on keeratud 0 siis ei põle miskit, kui keerata parktuled peale siis põlevad parktuledega ka LEDid ning kui nüüd Sõidutuled peale lülitada siis kustuvad LED-id ja hakkavad põlema sõidutuled. Vot tak.Thumbsup