Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W220 320CDI 2002 käigukang lukus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Käigukang on P peal kinni ja autol pidurid peal. Väidetavalt viga pidurianduris või kaitses, kõige hullem, et ei saa isegi remonti viia. Kas kellelgi sarnast kogemust või häid soovitusi?
Pidurid peal??? Et siis piduri tuled põlevad pidevalt või?
Tavaliselt, kui P asendist maha ei tule, siis just pidurdamisel piduri tuled ei põle. Arvan, et see pidur on pidem Parkingu lukk mis ei lase autot liigutada.
Vaja kontrollida nüüd, kas piduri tuled ikka süttivad taga, kui pedaali vajutada: 1) kui ei, siis viga ilmselt pedaali lülitis ,mis ei ütle, et vaja P lukk vabastada.
2) kui süttivad ja vajutusel on kosta õrnalt häält käigukangi moodulist, siis viga käigukangis. Seal murdub üks plastmass hoob ära, mis peaks laskma lukku lahti. Kunagi olen näinud, et HIINLASED neid hoobasi ka eraldi müüvad, MB aga vahetab terve mooduli välja. Lammutusest teise auto oma panna ei saa, sest seal moodulis on auto võtme rajad kirjas ja kere kood teine. Ühekordselt õpetataav detail.
Tänud, hetkel arvuti taga, kui targemaks saan annan teda.
wdb240 teine versioon oli õige. Muud varianti ei ole, kui terve käigukangi moodul välja vahetada. Hind 800EUR (
Tere,mul sama jama ei ole veel vahetusi jõudnud,kas teil on vahetatud uurin et kas sellega kaasneb veel miskit näiteks õlivahetus jne et mis see teile maksma läks koos tööga v läheb?
Kas täiesti kindel, et moodul (käigukang) läbi? Võimalik ka Wdb240 poolt pakutud esimene versioon ehk siis pedaalilüliti, mis on kordades odavam. Silberautos mooduli letihihd oli 830EUR (ametlik hind) + tööraha. Iseenesest suur töö ei ole, salongis keskkonsool lahti lammutada ja kang ära vahetada nii et muid kulusid ei tohiks olla. Mooduli saab tellida ainult Silberautost ja soovitan ka töö sealsamas teha, et vältida hilisemaid arusaamatusi. Ise pidin nädala ootama, et tehasest jupp saabuks, pidi olema üsna minev kaup. PS. tellimisel oluline, et auto tegelik omanik oleks tuvastatav. Sama teema nagu võtmete tellimine.
jah mulle ka õeldi et üle 800 on selle jubina maksumus,mul parkingu pealt tuleb jõuga ära ja siis edasi teised köigud norm lähevad niikui taas seisma jään ja et uuetsi liikuma siis kiilub kinni.
ma olen auto kasutaja aa ise koguaeg autoga esinduses käinud jne kas selleks on vaja omanikku?et tema selle tellib vms
aitähh
Mis ma ikka oletan, helista Silberautosse, kus saad täpsed vastused
Tere foorumlased! Ostsin ka omale suvel s-klassi. Teadsin, et lähen riski peale välja ja praeguseks olen investeerinud autosse umbes 2200 euri. Vahetanud olen jooksvaid osi esisillas, aku panin uue ja veel nipet-näpet asju. Suurim väljaminek enne praegust oli uus genekas, mis maksis 700 euri+tööraha.
Otsustasin seda teemat veidi värskendada, kuna ise olen nüüd sama probleemi ees. Kõikide tunnusmärkide järgi on mul lennanud seesama plastikdetail, millest eespool juttu. Silberist öeldi, et peaks vahetama kogu käigukasti mooduli, hinnaks tuleb umbes 900 euri+tööraha Crybaby
Nüüd tahakski seda plastikhooba netist tellida kusagilt, aga kuidas selle ametlik nimi võiks olla eesti või inglise keeles?
ebaycom Mercedes Benz W215 W220 Park Lock Lever Repair Kit
ebayde Reparatur-KIT Automatikgetriebe passend für Mercedes W220
Suured tänud vastuse eest!Thumbsup
Enim levinud parandusviis on see, et purunenud jupp võetakse lihtsalt välja. Sellega saab iga veidi osavam inimene ise ka hakkama ja rahaline kulu on null. Samas peab tulevikus ettevaatlik olema, et kangi näiteks sõidu ajal valesse asendisse ei lükka, kuna kangil puudub lukustus.
(10-01-2014, 12:48 PM)virgo Kirjutas: [ -> ]Enim levinud parandusviis on see, et purunenud jupp võetakse lihtsalt välja. Sellega saab iga veidi osavam inimene ise ka hakkama ja rahaline kulu on null. Samas peab tulevikus ettevaatlik olema, et kangi näiteks sõidu ajal valesse asendisse ei lükka, kuna kangil puudub lukustus.

Oled sa selles 100% kindel, et käigukast peale seda veel toimib? Vb on loll küsimus, aga ma ei väidagi, et tark inimene olen Smirk

Toimib-toimib. See lukustuskonks on vaid üks füüsiline tükk/junn, mis purunedes kangi vabaks ei lase. Kui seda pole, siis kang vaba. Millegi muuga ta seotud pole ja tema puudumine midagi muud ei mõjuta.

NB! oht seisneb selles, et lukusti puudumisel võid näiteks kogemata sõidu pealt kangi R peale tõmmata - siis on natuke jama... Smile
Võtsin endalgi selle ära, peale purunemist. Sõitsin 3 aastat ja probleemideta. Peab mainima et nainegi kasutas autot Smile
Kui mõistus peas ei juhtu midagi.
(19-01-2014, 02:30 PM)evilman Kirjutas: [ -> ]Võtsin endalgi selle ära, peale purunemist. Sõitsin 3 aastat ja probleemideta. Peab mainima et nainegi kasutas autot Smile
Kui mõistus peas ei juhtu midagi.

Nojah, aga ma tellisin juba uue jupi USAst, kõik kokku maksis 60 euri. Nädala pärast peaks kohale jõudma. Igatahes odavam, kui see 900 mis alguses ähvardas minna. Eusa_dance

(19-01-2014, 06:50 PM)s320 Kirjutas: [ -> ]
(19-01-2014, 02:30 PM)evilman Kirjutas: [ -> ]Võtsin endalgi selle ära, peale purunemist. Sõitsin 3 aastat ja probleemideta. Peab mainima et nainegi kasutas autot Smile
Kui mõistus peas ei juhtu midagi.

Nojah, aga ma tellisin juba uue jupi USAst, kõik kokku maksis 60 euri. Nädala pärast peaks kohale jõudma. Igatahes odavam, kui see 900 mis alguses ähvardas minna. Eusa_dance

Tere, tellisid jupi ära, kas sobis, said selle vahetatud ja kõik toimib?
Keegi siin kirjutas, et lammarist ei saa valida, kuna kere numbrid jne peavad ühtima, kas tellides ei olnud see küsimuseks?
kas keegi leiaks sama jubina s320 CDI-le? ebays ma ei leia selelle mudelile sobivaid pakkumisi hetkel
Kui läheb ainult selle väikse plastikust jupi vahetuseks, siis kerenumber ei mängi rolli, kui tahad kogu käigukasti moodulit vahetada, siis pead tellima originaalosa, mis maksab u. 900.

Ausalt öeldes oli sellega päris keberniit. Alguses tellisin alumiiniumist jupi, arvates, et see sobib sinna ja kestab kauem, kui plastik, aga loomulikult tuli välja, et ei sobi. Mehaanik üritas küll viilida ja painutada seda igatepidi, aga ei läinud vahele. Viskasin selle prügikasti.
Selline junn oli kui ma ei eksi:

http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz-Tr...03&vxp=mtr

Siis võtsin selle pooleks läinud originaaljupi, pildistasin iga külje alt, võrdlesin e-bays pakutavatega ja tellisin plastikust jupi, mis tundus olevat samasugune. Kusjuures ka mul on s320 CDI ja kirjade järgi ei peaks see sinna sobima, aga läksin riski peale välja ja tellisin ära ja praeguse hetkeni toimib ilusti. Sa ainult pead vaatama, kas sul on see 13 või 5 mm.
Tellisin lõpuks selline asjanduse:

http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Shifter...7e&vxp=mtr