Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Automaatkasti kang
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas see ära käib?Kas peab nuppu keerama või kuidagi alt poolt lähenema?
Paluks alati panna ka kirja mis autoga tegu,kõikide autosi ei mäleta peast.:burn:

126-el ei saanud ära keerata,pidi altpoolt lähenema.
Sorry,kutsikal ja 124
126-el nupp valatud otsa.Kui nuppu vahetasin oma nüüdseks igavikku kadunud kuuel,siis konkreetselt lõikusin tükkhaaval nupu küljest ära.:evil:
Oma 190 proovisin keerata seda nuppu,aga ei midagi.Siis üks tark ütles,et pidi all pool mingi tihvt olema,mille eemaldamisel tuleb terve kang ära.Mõtlesin,et küsin enne targematelt kui homme lammutama lähen.
Rasmus Kirjutas:Oma 190 proovisin keerata seda nuppu,aga ei midagi.Siis üks tark ütles,et pidi all pool mingi tihvt olema,mille eemaldamisel tuleb terve kang ära.Mõtlesin,et küsin enne targematelt kui homme lammutama lähen.

Julgen arvata,et jutt jumal õige.Tuleb lammutada.
On jah asi keerulisem veic, iccc.... Nimelt nupul all endal vint peal, millega on hoovastiku külgekeeratud, kuid sellel nupul all keermeosas veel üks lisamutter, et kang sulle sõiduajal kätte ei jääks.... Lähene:
1) eemalda puitpaneel käigunupu ümbert
2) kui see ära, näed seda plastik korpust käigukangi küljes, see on nelja 13mm poldiga nurkadest kinni, eemalda see
3) kui see ka eemaldatud, tõuseb see plastik korpus niipalju üles, et saad ligi alumisele mutrile, mis käigukangi keerme osa hoovastikku ära fikseerib, keera see mutter lahti
4) nüüd keerad nuppu koos selle plastikuga kaasa, see teebki imelikke ringi seal kuna, nuppu metallpulga osa ei olegi ju sirge toru, vaid kõver
5) keera niikaua, kui käigukanginupu keerme osa on hoovastikust lahti, kõik
6) pane tagasi ka, mudu ei saa sõita eriti....
Rolz Kirjutas:On jah asi keerulisem veic, iccc.... Nimelt nupul all endal vint peal, millega on hoovastiku külgekeeratud, kuid sellel nupul all keermeosas veel üks lisamutter, et kang sulle sõiduajal kätte ei jääks.... Lähene:
1) eemalda puitpaneel käigunupu ümbert
2) kui see ära, näed seda plastik korpust käigukangi küljes, see on nelja 13mm poldiga nurkadest kinni, eemalda see
3) kui see ka eemaldatud, tõuseb see plastik korpus niipalju üles, et saad ligi alumisele mutrile, mis käigukangi keerme osa hoovastikku ära fikseerib, keera see mutter lahti
4) nüüd keerad nuppu koos selle plastikuga kaasa, see teebki imelikke ringi seal kuna, nuppu metallpulga osa ei olegi ju sirge toru, vaid kõver
5) keera niikaua, kui käigukanginupu keerme osa on hoovastikust lahti, kõik
6) pane tagasi ka, mudu ei saa sõita eriti....

Väike täpsustus: Vint on metsas puu otsas,see on keere!!!:bigsmile::bigsmile: