Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 210 2.7D 125kw ei vaheta käike, ehk salongist elektroonika.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist, nimelt mure selline, et sai jogurtit vähe peale aetud ja üle 1 käigu ei vaheta+ armatuuris on käigu indikaator kuidagi imelik, ainult valged ruudud.

Kuna selle auto margiga pole väga üldse kokku puutunud siis tean juba seda, et see elektroonika seal all sai viga, nimelt asi juhtus ära, pealt üritasid küll kiirelt jogurti ära tõmmata kuid läks ka kangide vahele, sai siis kõik need kangid ja asjad lahti lammutatud ja ära pestud, klemmid igaks juhuks üle joodetud kui endiselt on see mure, kuid kui enne ei lasknud isegi parking-u pealt ära võtta siis nüüd saab temaga sõita, käigud lähevad nagu küll pauguga sisse ning üle 60km/h asi ei liigu, kuid eks see viga seal peitub, kas keegi oskab öelda kust seda tükki üldse leida võiks, mis romulatesse suunata või veelparem, palju see asi uuena maksab.

kastiks on tal 4 või 5 käiguline automaat kast..

väljast näeb kangi alune selline:
[Pilt: MERCEDESBENZE-Klasse-W210--medium-1374_1.jpg]

Endal asukoht küll saaremaa kuid abi on teretulnud kuna asjaga kahjuks kiire.

Tervitades.
Silver
Ja mootor üle 3 krpm ei lähe...Icon_rolleyes

Ega muu aita, kui auto juhtme otsa ülekuulamisele viia - midagi see jogurt nüüd kokku keeras ja auto suhtub nüüd elusse väga umbusklikult - on avariirežiimis.

Kas Kuressaares keegi seda diagnostida mõistab, ei oska öelda. Tallinnas soovitan Lesvenit.
Jep täpselt nii, Saarel ei saagi hetkel keegi teha, pean homseni ootama, siis silber lahti.

Sai natuke netist uuritud nende uute skeemide hindu, polegi nii kätt varastavalt kallis.

Tervitades
Silver
(26-06-2011, 01:28 PM)RKsilver Kirjutas: [ -> ]Jep täpselt nii, Saarel ei saagi hetkel keegi teha, pean homseni ootama, siis silber lahti.

Sai natuke netist uuritud nende uute skeemide hindu, polegi nii kätt varastavalt kallis.

Tervitades
Silver

Kui elektroonika on korras siis aitab veakoodide nullimine ja hakkab uuesti käike vahetama.
Endal juhtus vesi kangivahelt sisse voolama ja sama teema. Kuivatasin kuumas ja kiskusin kõik lahti ja puhastasin "kuiva" elektroonika puhastusspreiga (Kontakt - PRF 6-68). Lappisin kokku tagasi ja Silberis võeti viga maha arvutiga ja kõik sai korda.
Tööks läks vaja TORX kruvikeeraja otsikuid mida sain Tööriista marketist, Peterburi maanteel.
(27-06-2011, 08:05 AM)junn Kirjutas: [ -> ]
(26-06-2011, 01:28 PM)RKsilver Kirjutas: [ -> ]Jep täpselt nii, Saarel ei saagi hetkel keegi teha, pean homseni ootama, siis silber lahti.

Sai natuke netist uuritud nende uute skeemide hindu, polegi nii kätt varastavalt kallis.

Tervitades
Silver

Kui elektroonika on korras siis aitab veakoodide nullimine ja hakkab uuesti käike vahetama.
Endal juhtus vesi kangivahelt sisse voolama ja sama teema. Kuivatasin kuumas ja kiskusin kõik lahti ja puhastasin "kuiva" elektroonika puhastusspreiga (Kontakt - PRF 6-68). Lappisin kokku tagasi ja Silberis võeti viga maha arvutiga ja kõik sai korda.
Tööks läks vaja TORX kruvikeeraja otsikuid mida sain Tööriista marketist, Peterburi maanteel.

Ise kiskusin need samamoodi lahti, kuna auto oli maantee ääres ja parking peal, ning maha ei saanud.. hiljem muidugi avastasin ka selle, et väike kaan on allapoole lükatav ja saab parkingu maha võtta.. Icon_smile
(27-06-2011, 05:55 PM)RKsilver Kirjutas: [ -> ]
(27-06-2011, 08:05 AM)junn Kirjutas: [ -> ]
(26-06-2011, 01:28 PM)RKsilver Kirjutas: [ -> ]Jep täpselt nii, Saarel ei saagi hetkel keegi teha, pean homseni ootama, siis silber lahti.

Sai natuke netist uuritud nende uute skeemide hindu, polegi nii kätt varastavalt kallis.

Tervitades
Silver

Kui elektroonika on korras siis aitab veakoodide nullimine ja hakkab uuesti käike vahetama.
Endal juhtus vesi kangivahelt sisse voolama ja sama teema. Kuivatasin kuumas ja kiskusin kõik lahti ja puhastasin "kuiva" elektroonika puhastusspreiga (Kontakt - PRF 6-68). Lappisin kokku tagasi ja Silberis võeti viga maha arvutiga ja kõik sai korda.
Tööks läks vaja TORX kruvikeeraja otsikuid mida sain Tööriista marketist, Peterburi maanteel.

Ise kiskusin need samamoodi lahti, kuna auto oli maantee ääres ja parking peal, ning maha ei saanud.. hiljem muidugi avastasin ka selle, et väike kaan on allapoole lükatav ja saab parkingu maha võtta.. Icon_smile

Asi korras, uus plaat küljes.. Tänan vastajaid Smile
Mul läks juhuslikult spritet sinna peale võtsin lahti kuivatasin ära panin kokku tagasi ja tekisa sama probleem nagu sinul üle teise käigu ei kasutanud väike kiirus jne. Lähemal uurimisel selgus ,et elektroonilise näidiku asend oli paigast ära. D asendis ei hakanud D tuli põlema käigu kangi juures jne kangi liigutades hakkas põlema.
Võtsin siis lahti korrigeerisin asendit ja tootas polnud juhet vaja näidata. Muidugi kui sa seal kuivatasid siis võisd ka seda trükki plaati väänata nii ,et klemmid ei saa sealt õieti kontakti.