Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: ok
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
korras
Käik ikka "P"-asendis? Muidu ei keeragi.
Minu 126-l juhtus nii ja tuttava 124-l. Uus süütelukk lahendas probleemi, kuid W140 ei ole W126.
Kusjuures viga ei ole süütelukus. Peaaegu kunagi pole MB puhul viga süütelukus, kuna need on tehtud nii vastupidavad, et kestavad igavesti. Probleem on võtmes. Võti kulub ära ja enam ei taha keerata. Iga kümne aasta tagant tulex lasta uus võti valmistada. Ja seda ei tohix teha vana kulunud võtit kopeerides, vaid on olemas spets masin, mis vana võtme dekodeerib ja selle koodi järgi uue kulumata võtme valmistab. Ei oska öelda, kas Eestis kellelgi sellised masinad olemas on, pole uurinud, kuid näitex Inglismaal tehaxe võtmeid sellise protsessiga.
Näed milline on Mercedese vastupidavus- isegi võtmevalmistajad ei suuda sammu pidadaSmile
(15-06-2011, 09:49 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Kusjuures viga ei ole süütelukus. Peaaegu kunagi pole MB puhul viga süütelukus, kuna need on tehtud nii vastupidavad, et kestavad igavesti. Probleem on võtmes. Võti kulub ära ja enam ei taha keerata. Iga kümne aasta tagant tulex lasta uus võti valmistada. Ja seda ei tohix teha vana kulunud võtit kopeerides, vaid on olemas spets masin, mis vana võtme dekodeerib ja selle koodi järgi uue kulumata võtme valmistab. Ei oska öelda, kas Eestis kellelgi sellised masinad olemas on, pole uurinud, kuid näitex Inglismaal tehaxe võtmeid sellise protsessiga.

selline masin meil - Auto Key Service, Madara 31
Mina keerasin paar nädalit tagasi W124 võtme süütelukku puruks. Hommikul juba paar korda tegi trikke ja pidi mitu sekundit proovima, et keeraks. Õhtul aga proovisin 2 tundi meelitada ja siis keerasin võtme puruks.

Kusjuures, lasin nädal-paar tagasi uue võtme teha ja uue võtmega ei keerand samuti, seega arvatavasti oli ikka asi süütelukus, mitte võtmes. Aga nüüd vähemalt saab teise võtmega uksi lahti.

Luku lahtimurdmiseks kulus ka oma paar tundi. Linnavahel ja MB originaalvõtmetega, mis pagassis on. 8 võtmega sai armatuuri lahti, 10 sai võetud süüteluku klamber ja rattapoldi võtmega sai lukk puruks kangutatud. Jama selles, et rool oli lukus, muidu oleks mõne minutiga asja lahti saanud.


Edu igal juhul, sest seda läheb tarvis!
Mul oli ka lukus. Krt ei mäleta hästi kuidas lahti sain, puurisin mingi difti sealt välja ja siis hakkas hargnema.
http://youtu.be/V5FQEkCflMc

Mercedese süütelukkudest ja miks nad ei keera.
Väga huvitav video. Ma lähengi kohe uut süütelukku paigaldama.
Krt seda lukku on raske katki keerata. Vazil juhtus jah nii, et kogemata keerasid luku puruksSmile
olen proovinud w140 rooliluku puruks keerata ei saanud hakkama.
Võta lukk lahti, saad rooliluku jubinad kätte ja asi ants, mul töötab siiani.
Kui ta sul peldik on, siis mida sa tahad, hoia uks lahti, et hais välja ainult läheks!

NB: Autode ajalugu: peldikud
Sinu sõiduk: peldik!
Kui võti veel keerab siis saab ilma suurema lammutamiseta. Kui ei keera siis läheb puurimiseks ja raiumiseksBig Grin
(19-06-2011, 12:26 AM)MBw140 Kirjutas: [ -> ]
(18-06-2011, 08:56 PM)kaido Kirjutas: [ -> ]olen proovinud w140 rooliluku puruks keerata ei saanud hakkama.
Võta lukk lahti, saad rooliluku jubinad kätte ja asi ants, mul töötab siiani.

ülevalt kellade plokk eemaldatud ja alt polster eemaldatud aga lukku ei oska kuskilt otsast lahti võtta...peab rooli ka maha võtma, või terve armatuuri? Viljandis eri spetsialistidele helistatud...peab esmaspäeva ootama, ehk ikka leidub mõni pädev lukumees kes hakkama saab, mingi nipiga, ilma suurema lammutuseta.

Mina lammutasin alt poolt, rooli ja armatuuri ei puutunud.