Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 3.0D spidoka juhtmestikuga probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.

Selline asi et sai spidokas välja võetud pesast. Sama viga oli et võll tuli välja ja läbisõitu ei näitanud....lükkasin teda tagasiEusa_whistle
Ja kogemata sai lahti võetud see ümargune pistik.....ja juhtmed kukkusid väljaEusa_doh

Seal on numbrid peal ja spidoka trükiplaadi peal kaa numbrid olemas....kuid mis järjekorras nad sinna lähevad? Icon_surprised

Ehk keegi saab aidata?
Sain juba kordaIcon_smile Sõber käis oma 2.5D ja sai pandud nagu tal oli.....kõik toimib jälleThumbsupIcon_razz


Äkki kellegile läheks vajaIcon_rolleyes


1-pruun
2-roheline
3-must-sinine
4-sinine-roheline
5-pruun-must
6-punane-must
7-valge
8-roosa-punane
9-sinine
10-pruun-punane
11-pruun valge
12-pruun-kollane
13-hall-lilla
14-must-valge
15-must roheline
Milline neist on temperatuuri oma?
Sain teada, 2 on temp juhe ja nr 6 tuli vool. Kui kellad on oma pistikuga küljes, siis temp näidik hüppab. Tõime otsejuhtme anduri pealt ja panime nr 2 külge ja nr 6st voolu- näidik hüppas põhja.
Kas see tähendab et kell on läbi?
On olemas ka teine kell ja tuues otse anduri pealt juhe siis hakkas ka hüppama aga mitte närviliselt , vaid taktis ja tõusis 110, siis panin mootori kinni aga mootor oli jahe. Lisaks õli tuli põles kergelt ja läks nõrgemaks samas taktis mis seier tiksus.
Ühesõnaga massi viga ei saa olla, kus siis?
Confused ?
(17-10-2011, 03:05 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Ühesõnaga massi viga ei saa olla, kus siis?

Massi viga ei saanud tõesti olla, sest massi (pistikus nr. 1, ehk pruun) sa ju ei ühendanudki, kui juhtmeid otse tõmbasid....[Pilt: hahaha.gif]