Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB Klubi vajab võimsat el. mootorit
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Kuna meie garaazis on plaanis natuke ventilatsioonisüsteemi parendada, on selle tarvis vaja võimsamat elektrimootorit.

Minimaalne võimsus võiks olla 7-8 kw, maksimaalne 11 kw ja kindlasti siis kolme faasiline.

Kui kellegil midagi sellist üle vedeleb ja klubile loovutaks oleksime äärmiselt tänulikud. Uut kohe mitte ei taha ostma hakata.

Kui keegi teab kedagi, kellel vedeleb ja oleks mõistliku hinna eest nõus loovutama, siis võib kontakte jagada.
Kas hakkate tuulekanalit tegema või mis ?
Ma olen ka erinevaid vente näinud aga üle 1 kw pole nagu kohanud ja imevad küll.
Pigem kontrollige üle vendi õige pöörlemise suund, kui tegu 3 faasilisega tsentrifugaalvendiga.
Sigalates on päris võimasd vendid. Osades on venditoru läbimõõt üle meetri ja otse üles, kuid kui sülitada sinna siis võib julgelt all seista, sest alla ei tule tagasi midagiSmile Võimsust ikka paari kw ringis(täpselt ei mäleta)
[Pilt: 483717_179fb557eb3a6594989b9a55227088ed.jpg]
See on kanala versioon.
Veel üks lahe kanala piltSmile

[Pilt: Cone_poultry_farm_ventilation_fans.jpg]
(11-06-2011, 11:07 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Kas hakkate tuulekanalit tegema või mis ?
Ma olen ka erinevaid vente näinud aga üle 1 kw pole nagu kohanud ja imevad küll.
Pigem kontrollige üle vendi õige pöörlemise suund, kui tegu 3 faasilisega tsentrifugaalvendiga.

Smile Tuulekanalit päris mitte, ehki jah, saaks hakata klubiliste autode aredünaamikat mõõtma. Pigem küll proovime tekitada värvimiseks paremaid tingimusi ja sissepuhke ventilaator ise on olemas. Mul oli ka 4 KW mootor, kuid see jõudis seda venti paarkümmend sekundit liigutada ja seejärel lõi 16 amprise kaitsme välja, olles ise tulikuum.

Selline ventseade nõuam minimaalselt 8 kw mootorit. Ei hakka uut venti ka otsima, kuna need ilge hinnaga.
Kui neljap. kodu saan,siis vaatan.Mul peaks olema mõned mootorid.
Oleks te varem öelnud. Mul seisis kasutuna tutikas soojusvaheti, mis mõeldud ca 250m2 jaoks. Mõni aeg tagasi sai oma väiksesse garaazi installitud ja isegi mõned torud veetud. Enam aga pole tahtmist seda alla kiskuda, varem oleks aga mõelnud oma panuse andmise peale.
ja et siis värvimiseks vaja ikka rohkem sisse ja vähem välja. ehk siis kerge ülerõhk.
(12-06-2011, 11:41 PM)punnsilm Kirjutas: [ -> ]ja et siis värvimiseks vaja ikka rohkem sisse ja vähem välja. ehk siis kerge ülerõhk.

No ikka ikka, kambri hingeelu täitsa selge, kõik vajalik ka enamvähem olemas, ainult üks mootor veel puudu. Muidugi võiks veel sagedusmuunduri ka saada, aga see maksab rämedalt juba.

Loomulikult ise head kambrit ei ehita, aga sai ka täitsa ilma paar autot üle värvitud ja ka miskit hullu polnud. Kui kamber 30% gi kvaliteeti mul tõstab, siis võib rahule jääda.
(12-06-2011, 11:53 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]
(12-06-2011, 11:41 PM)punnsilm Kirjutas: [ -> ]ja et siis värvimiseks vaja ikka rohkem sisse ja vähem välja. ehk siis kerge ülerõhk.

Muidugi võiks veel sagedusmuunduri ka saada, aga see maksab rämedalt juba.

Üks tuttav just pakkus sagedusmuundurit, uurin, mis hinnaga saaks kui huvi on?
(13-06-2011, 09:35 AM)meego Kirjutas: [ -> ]
(12-06-2011, 11:53 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]
(12-06-2011, 11:41 PM)punnsilm Kirjutas: [ -> ]ja et siis värvimiseks vaja ikka rohkem sisse ja vähem välja. ehk siis kerge ülerõhk.

Muidugi võiks veel sagedusmuunduri ka saada, aga see maksab rämedalt juba.

Üks tuttav just pakkus sagedusmuundurit, uurin, mis hinnaga saaks kui huvi on?

Uuri ja kolme faasi oma siis
Mnjaah...ei ole mul nii võimsat mootorit kahjuks.
Mootor olemas juba garaazis. Thumbsup
Nii mootor olemas jah ja ventikas toimib ja puhub karmilt. Järgmisena oleks vaja 315 ventilatsioonitoru u. 10-15 m. Kellel vedeleb, võiks jagada
Paar pilti ka valmimisest:

[Pilt: 68667-laepakett.JPG]

[Pilt: 32368-laepakett1.JPG]