Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 teisaldatav konks: Kuidas??
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

On tarvis ära võtta käru konks.
Ja tee mis tahad kätte ei saa.
Manualist vaadates ja ka konksu enda pealt uurides näidatakse noolega et liiguta paremale ja keera ülesse.
Asi aga liigub kaunis vähe (ka koputades) ja otsast ära ei tule.
Kas keegi oskab konkreetselt öelda kuidas sellisel vagunil see täpselt ära peab tulema?

ette tänades,
Teadmata konkreetse konksu mehhaanika eripära, kahtlustaks kasutamatusest kinnijäänud hoobi-kange. Ehk aitab roosteehmatajaga leotamine...

Kopsides vali mõni selline pind, mille läheduses ühtegi hooba ega kangi pole - olen ühe nelja konksupea niimoodi lahti kopsides taaspaigaldumatuks muutnud, lüües ühe võlli kõveraks.Crybaby
Kiskusin enda 124`l kah tükk aega. Liikus natuke, aga ära ei tulnud. Joonis näitab, et keera nuppu ja tõsta üles. Tegelikult tuleb nupule vajutada, lahti laskmata järjest pool ringi keerata ja siis üles tõsta. Mingit jõudu rakendada pole vaja.
Sul on vist süsteem tiba teine, kuid tee täpselt nii nagu kirjas, küll tuleb ära!


(27-02-2011, 10:45 AM)kentq Kirjutas: [ -> ]Tere

On tarvis ära võtta käru konks.
Ja tee mis tahad kätte ei saa.
Manualist vaadates ja ka konksu enda pealt uurides näidatakse noolega et liiguta paremale ja keera ülesse.
Asi aga liigub kaunis vähe (ka koputades) ja otsast ära ei tule.
Kas keegi oskab konkreetselt öelda kuidas sellisel vagunil see täpselt ära peab tulema?

ette tänades,
sai nüüd seda nuputagust liutatud WD40-ga, aga endiselt ei miskit, see osa mis liigub liigub kergelt aga kummalegi poole rohkem ei liigu ja ära ei tule.
Konks veidi loksuma hakkab aga see on ka kõik.
Ma jamasin ka 124 omaga hullult, lootus oli vahepeal täiesti kadunud. Kätte sain ikkagi raisa...
Tervist,

Toomaz kunagi küsis mu teisaldatava konksu kohta, kuid jäingi kokkuvõttes vastuse võlgu. Ma endiselt ei saa aru, kuidas ta sealt lahti peaks teisaldama. Vaatasin ka õppevideo selle kohta, kuid asi endiselt ei toimi.. Kas äkki kinni roostetanud?

Kalle
Võti on? Ilma selleta ei irdu...Eusa_whistle

Keerad võtit veerand pööret, tõmbad lukustuskäepidet välja ja keerad päripäeva lõpuni. Nüüd peaks konks olema varbale kukkunud.Icon_eek

Kuigi pole välistatud, et konksu vargakindlaks muutmiseks on kasutatud vahendit "Korrosioon Maxx".
v6sa kirjeldus täitsa õige, täpsustan vaid, et hädapärast on võimalik eemaldada ka ilma võtmeta, kuid see ei mõju ilmselt konksu tervisele kuigi hästi.

Muide, olen kohtunud ühe konksuga, millel puudus too lukuaugu kate ning enne netist õpetusvideo vaatamist ei osanud arvatagi, et seal võiks lukuauk olla, kuna see oli lihtsalt nii suure mustuse kihi all.

Kordamine on tarkuse ema:
http://www.youtube.com/watch?v=Td3ssLD55PA

Kui ikka ei saa konksu kätte, siis täpsusta millise etapi juures jänni jääd. Soovi korral võid minu konksuga harjutada Badgrin

Kui kedagi huvitab, siis saksast tellides maksis kasutatud haagisekonks koos transpordiga alla 300.00 € (tellisin mitu asja korraga, pakkumine tehti kõigele kokku, seega päris täpset hinda ei tea). Komplektis olid kõik vajalikud mutrid/poldid, talad, konks, võti ning ilusti küsides anti kaasa ka plastmassist konksuhoidik, mis käib varuratta sisse.

Modedele: minu meelest võiks antud teema liita selle teemaga: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22035
Aga ühendame siis.

Pm saan ma nüüd aru, et punane julla on võti. See on seal sees hetkel.. ja see nö. kraan liigub õrnalt, aga võti kui selline ise ei keera.. Vb keegi kunagi proovis seda keerata, aga süsteem kiilus kinni.. Nüüd tuleks vist võti välja meelitada ning lukuõli täis lasta Eusa_dance
(11-06-2011, 01:23 PM)Harry Kirjutas: [ -> ]Pm saan ma nüüd aru, et punane julla on võti. See on seal sees hetkel.. ja see nö. kraan liigub õrnalt, aga võti kui selline ise ei keera.. Vb keegi kunagi proovis seda keerata, aga süsteem kiilus kinni.. Nüüd tuleks vist võti välja meelitada ning lukuõli täis lasta Eusa_dance

Just, see punane julla on võti. Minul on Oris'e konks, selle võti on sinine ja veidike erineva kujuga, muus osas pasitab konks Westfalia omaga identne.

Seega suurim viga (võtme puudumine) on välistatud Thumbsup.

Ilmselt on see seal all sul piisavalt kaua tolmu ja igasugu muud solki korjanud, et kinni kiiluda. Tuleb mõne vedelikuga lahti leotada.

Tegelikult peaks võtme eemaldama kui konks all on ning lukuaugule asetama vastava plastkatte, et vältida praegust olukorda.