08-06-2011, 04:16 PM
Tere W123 huvilised,
Vajadus ise W123 esisilda reguleerida.
Otsin infot W123 esisilla reguleerimise parameetrite kohta, kalle (camber angle) ja kokkujooks (toe/tracking).
Kas kellelgi infot.
Plaanin reguleerida meetodil:
kalle
loodis põrandal, valuvelgede kalle loodida ning nurk määrata malliga
kokkujooks
loodis põrandal, valuvelje siserandilt mõõt mõõtelindiga, esi ja tagakülg ning võrdlemine erinevus
Olemasolev info (Keila kava auto/Marguse nõu ja kogemus, kes juba antud silda reguleeris)
kalle/camber
negative, ülalt natuke kokku 1-2 kraadi
kokkujooks/toe
toe-in, tagavedu natuke jookseb kokku. 1-2 cm
Hetkel silla seis
silmaga hinnates parameetrid üsna korras
kuni 70 km/h hea sõita
100 km/h juures
raskevõitu rooli keerata, ja raske suunda muuta
suunda hoiab hästi
tundub et kulutab rehvi välis servi
Lisan üldise skeemi
Pilt 1 (auto esisild parameetrid)
Tänan tähelepanu eest,
Vajadus ise W123 esisilda reguleerida.
Otsin infot W123 esisilla reguleerimise parameetrite kohta, kalle (camber angle) ja kokkujooks (toe/tracking).
Kas kellelgi infot.
Plaanin reguleerida meetodil:
kalle
loodis põrandal, valuvelgede kalle loodida ning nurk määrata malliga
kokkujooks
loodis põrandal, valuvelje siserandilt mõõt mõõtelindiga, esi ja tagakülg ning võrdlemine erinevus
Olemasolev info (Keila kava auto/Marguse nõu ja kogemus, kes juba antud silda reguleeris)
kalle/camber
negative, ülalt natuke kokku 1-2 kraadi
kokkujooks/toe
toe-in, tagavedu natuke jookseb kokku. 1-2 cm
Hetkel silla seis
silmaga hinnates parameetrid üsna korras
kuni 70 km/h hea sõita
100 km/h juures
raskevõitu rooli keerata, ja raske suunda muuta
suunda hoiab hästi
tundub et kulutab rehvi välis servi
Lisan üldise skeemi
Pilt 1 (auto esisild parameetrid)
Tänan tähelepanu eest,