Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 diisel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi oskab rääkida w210 2000.a diiselmootorite vastupidavusest, modifikatsioonidest, kütusekulust ja minekust ning missugune tunduks kõige mõistlikum mootorivalik antud isendile. Lisaks kui määrav on mercedese puhul üldse läbisõit kui selline mootori kulumise aspektist lähtudes?

asjalikke kommentaare oodates,

klassikute austaja
270 ja 320 CDI mootorid on väga head kui nad korras on. aga mina pole veel eestis müügis korralikku näinud. lihtne on vahet teha korralikul motol ja nässus:

keera käima - kui käiama peab siis on kutu ja jookse eemale. kui läheb paari-kolme pöörde pealt siis on ok. turbo ei tohi mingit häält teha ja w210 universaali peal peaks 2.7 minema 10sek sajanu (tehaseandmetes allapoolegi. kui testid, siis stardis võta veojõukontroll maha ja hoia pidurit all startides 1800rpm pealt). 3.2 cdi peaks minema 8,4 tehaseandmete järgi.

st väga head motod aga.. raske korralikku leida.

2.0 ja 2.2 cdi on ka head ökod aga veidi nõrgad niis uure auto jaoks.


kasuta otsingus märksõnadena CDI ja vaata diislifoorumisse meil siin. kohe asi selge.
Sinust kui autoostjast jääb muidugi väga hea mulje, lähed autot vaatama istud sisse, keerad käima, hoiad pidurit all, lased pöördesse ja kohe kiirendama...icc....muid aspekte ja võimalusi on ikka ka, mitte ainult kiirendamine.....
Andres kirjutas:
keera käima - kui käiama peab siis on kutu ja jookse eemale.

Nii lihtne see ongi? Et kui näiteks küünal kutu või mõni muu väiksem viga pole mõtet osta?
irw.. mootor soojaks enne. mingit talda ma ei anna Big Grin siiamaani kõik mis sõbrale vaadatud on on soojad olnud. mõni üksik vajanud enne sõitu ka.

mis sa selle eelsoojendusküünlaga teed kui kapoti all +25C? uutel mootoritel on eelsoojendusküünlad väidetavalt hoopis mootori soojendamiseks, et vähendada külmast mootorist tingitud kütusekulu kasvu. muidugi kui kõvad miinused on siis vaja natuke rohkem seal asju soojendada, et paremini ringi liiguks...
Küünlad tõin lihtsalt näiteks,võib ka muu pisem odavalt remonditav viga olla.

P.S. Ega autosi ka ainult suvel ei osteta,et +25C kapoti all.
Rahu homme näema kellel mitmest pöördest käima läheb ja kelle autost me eemale jookseme:evil:
Tänan peaaegu, et asjalike vastuste eest.
Eks homme saab siis loodetavasti pikemalt ka diisliteemasid arutada.
tegelikul on tohutult palju rohkem asju mida mina vaatan

turbo hääl, rullikute hääl, istmepolster, istmepadjad, palju tulesid süttib süüdet keerates, rooliratas (eriti hea on nahka lugeda), käigukang, ukse liikumine, kõik hoovad jms, käigukast, vedrud-amordid, komplektsus, puhtus, väidetav ajalugu jne.
Kui juba norimsieks läks (:
Zorro kirjutas -  Kas keegi oskab rääkida w210 2000.a diiselmootorite vastupidavusest, modifikatsioonidest, kütusekulust ja minekust....
Anc - istmepolster, istmepadjad, palju tulesid süttib süüdet keerates, rooliratas (eriti hea on nahka lugeda), käigukang, ukse liikumine, kõik hoovad jms, käigukast, vedrud-amordid, komplektsus, puhtus..

Kohvipakus pealt ka ennustad kuidas MB diislid töötavad?
No offence...
270CDI ja 320CDI mootorite elueaks pakutakse mingi 7-800.000 km. Kõige õrnemad asjad on pihustid. Pihusti otse pidi juba remontima Karla diislikeskus. Tegu on elektroonilste pihustitega ning enne ostu tuleks soovitatavalt käia mõnes kohas kus saab kompuutriga kontrollida pihustite tööd ja muid auto veakoode. Üks koht on silber, kuid pidi saama ka mujal kontrollida.
Mõtekas on vaadata/otsida kontrollitava ajalooga autot, siis ei satu mingi rootsi takso otsa. Kunstnahast sisu räägib juba ise auto eelmisest kasutusalastConfusedmash:.