Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 radikas lekib/ auto ei liigu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, radikas lekib kuskilt keskelt. Olen otsinud mõistliku hinnaga radiaatorit 92a w124 2,3l automaadile(kondiga) aga ei ole leidnud. Radika eripära on see, et automaatkäigukasti õli käib ka radikast läbi. Kuskilt sellist radikat leida ei ole. Tuli mõte panna manuaalkastiga 124 radikas, kus õli ringlust pole ja õli voolikud ühendaks lihtsalt omavahel muhviga ära. Tekib aga küsimus, kas keegi on nii teinud, tasub ära? Sobib manuaali radikas 1:1 automaadi külge?

Igasugune abi selles valdkonnas on teretulnud!

Uus probleem allpool.->>>>
(30-05-2011, 03:34 PM)in4r3k Kirjutas: [ -> ]Tere, radikas lekib kuskilt keskelt. Olen otsinud mõistliku hinnaga radiaatorit 92a w124 2,3l automaadile(kondiga) aga ei ole leidnud. Radika eripära on see, et automaatkäigukasti õli käib ka radikast läbi. Kuskilt sellist radikat leida ei ole. Tuli mõte panna manuaalkastiga 124 radikas, kus õli ringlust pole ja õli voolikud ühendaks lihtsalt omavahel muhviga ära. Tekib aga küsimus, kas keegi on nii teinud, tasub ära? Sobib manuaali radikas 1:1 automaadi külge?

Igasugune abi selles valdkonnas on teretulnud!

Külge sobib. Kui kasti jahutuse elimineerid, siis suure tõenäosusega küpsetad kasti mõnel pikemal ukerdamisel ära. Aga Sinu risk.

Mina ostsin oma säästukale sügisel ikkagi uue, maksis miskised <200 uut rubla.

Tasuvuse pead ise välja arvutama. Minu jaoks oli võimalik käigukasti kõrbemine piisavalt tõenäoline, et mitte riskida.
Selge, uue hind oleks praegu miski 107 uut rubla aga see selleks. Sai räägitud ka ühe teise klutiga, tal samuti automaat aga seda õli jahutus süsteemi tal polnudki. Icon_surprised

Aga huvitab mind nüüd selline asi, et paneks õli jaoks eraldi pisikese radika kui ruumi jätkub. Et misssugune radikas sinna õli jaoks sobib, mingi tavaline väike (mopeedi) jahutusradikas selleks ilmselt ei kõlba?
(30-05-2011, 05:49 PM)in4r3k Kirjutas: [ -> ]Selge, uue hind oleks praegu miski 107 uut rubla aga see selleks. Sai räägitud ka ühe teise klutiga, tal samuti automaat aga seda õli jahutus süsteemi tal polnudki. Icon_surprised

Nonii. Ning me kõik ju teame, et automaatkast on õrn ja läheb kiiresti katki...
Nod

(30-05-2011, 05:49 PM)in4r3k Kirjutas: [ -> ]Aga huvitab mind nüüd selline asi, et paneks õli jaoks eraldi pisikese radika kui ruumi jätkub. Et misssugune radikas sinna õli jaoks sobib, mingi tavaline väike (mopeedi) jahutusradikas selleks ilmselt ei kõlba?

Teoorias võiks sobida. Vooluhulk ei ole suur ja kuna radikas eluneb tagasivoolus, siis pole ka rõhk enam kuigi hirmus.

Aga tasuvus tekitab küll küsimust - aretamise aeg maksab ju ka midagi. Isegi siis, kui radika tasuta saab.Icon_rolleyes

Aga Sinu masin, anna tuld.
mõni aeg tagasi sai atm kastiga opelile panna tavaline radikas ja siis käikari jaoks veel teine väike radikas, siiani pole probleeme olnud, mina paneks endale ka sama süsteemiga kui peaks õige radikaga midagi juhtuma. ma kaldun arvama et lada salongi soojendus radikast on sinna maa ja ilm, mõne papi käest saad selle radika kindlasti ühe kange õlle eest kätte. Icon_biggrin Edu meisterdamisel!
Pmst on võimalik aretada w140 käigukasti radikas koos vurriga, parajalt väike vidin teine Icon_lol
Radikas radikaks. Sai nüüd see 2 a. seisnud auto käima aetud. Käivitus koheselt, probleemivabalt. Ainult ei saa liikuma nüüd :S. Algul arvasin, et pidurid on kinni, üks ratas vedas aga auto ei liikunud. Puhastasin ja kolkisin supporte nüüd käivad rattad ringi peale ühe. Tagumine parem ratas ei liigu, käib ainult 10cm ühele ja teisele poole. Ei oska väga oletada mis seal teha tuleks, viga äkki reduktoris midagi vms.

Teine naljakas juhtum on see, et ei saa võtit enam süütelukust kätte. Ei tea miks kinni jäi, keerasin võtme rooli poole välja ja välja ei tulegi enam.
Võti tuleb välja ainult käigukangi P asendis.
Haha, tänud, sain võtme kätte. Üks mure vähem.
(03-06-2011, 08:34 PM)in4r3k Kirjutas: [ -> ]...
Tagumine parem ratas ei liigu, käib ainult 10cm ühele ja teisele poole.
...

Kas seisupidur on ikka maas? Selle trummelpiduri klotsid on piduriketta rummuosas sees. Võid proovida haamriga koputada tagumise piduriketta rummuosale... Muidugi võib see ka puruneda, kuid reeglina tuleb selline pragudega ketast niikuinii vahetada.
Seisupidur on maas, 2 a pole peal olnud. Aga ma nüüd ei saa täpselt aru, mida ma koputan seal. Tuleb support maha võtta, 2 poldiga ja siis rummu peal kuuskant lahti keerata ja saab selle seisupidurisüsteemini nii? Või saab kuidagi lihtsamalt, sest neid 2 suppordi polti on suht raske maha saada, tuleb autot tõsta ja siis teiseltpoolt annab kuidagi keerata vms.

Proovisin veel omal jõul ratas lahti sõita, kuid ei õnnestu, proovisime ka traktoriga autot edasi tagasi tirida kuid ei midagi.
Ega rattaid pole vahetanud hiljuti ja liiga pikkasid polte taha kruvinud?
Kui liig pikad poldid panna tõmbad sellega seisupiduri süsteemi kinni.
Enne seisma jäämist olid samad rattad all ja liikus. Aga seisupiduri süsteemini saamiseks tuleb ikka support maha võtta? Seal pole erilist ruumi, et neid 2 polti lahti keerata.
Seisupiduri osa tuleb nähtavale kui ketas ära võtta.
Mina kahtlustaks ikkagi liiga pikki polte.
Kui pikalt polt veljest väljas on? Kui üle 1cm siis on päris tõenäoline et viga põhjustavad poldid, või ehk pandud 1 erinev polt (pikem).
Auto tagaosa õhku, kinnine ratas alt ära ja proovi keera käsitsi.
Ma jah ei täpsustanud enne, et olen juba ratta paar korda alt ära võtnud ja käsitsi piduriketast liigutanud. Ketas liigub paar senti ühele poole ja jääb kinni, teisele poole ja jääb kinni. Proovisin lahti sõita aga sama pull, võtab loha järgi ainult.
Siis ketas maha ja vaata mis seal all toimub.
(04-06-2011, 01:52 PM)in4r3k Kirjutas: [ -> ]Enne seisma jäämist olid samad rattad all ja liikus. Aga seisupiduri süsteemini saamiseks tuleb ikka support maha võtta? Seal pole erilist ruumi, et neid 2 polti lahti keerata.
Tavaline 17mm silmusvõti, seal pole mingit raketiteadust. Kaua pole lahti tehtud siis vast nats raskelt tuleb.
Tegelt kahtlustaks pooltelge või diffrit. Nende võtete peale mida siin kirjeldatud oleks seisupiduri värk ammu pulbriks ja ratas siiski ringi käinud.
Sain asja korda, terve päev läks ära. Trummelpidur oli tõesti rummu sees kinni. Kunagi ammu onu unustas seisupiduri peale ja sõitis nii pool päeva, selle tulemusena oli klots ennast trummlisse söönud ja rant jäi ka väljapoole, sp ei saanud kergelt ketastki algul kätte. Ringi ei käinud sellepärast, et oli ka kole roostes jms. Lihvisin relaka ja liivakaga mõlemad tagumised kettad ära, ja sõitsin esimesed meetritki selle autoga ära. (Mulle sobis suppordi lahtivõtmiseks 16 padrun, võtme keevitasin ise kokku hästi peenikese, et vahele ära mahuks)

Aga tänud kõigile abilistele, eriti v6sale.
Kui kellelgi on 124 tagumist pidurisupporti pakkuda siis ära ei ütleks.