Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 universaal ujumine teel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks tore kuulda soovitusi milles teema võiks olla. Tundub et ujub teel, sirgelt sõiteski, esistapika raamipoolsed on läbi kolksuvad, ehk siis stabikas ja kummist vididinad ei ole tihedad enam. vasak pool ratast on on rohkem koopas kui parem ( ratas) , esiots nii madal et jääb kinni igale poole. Tagumine ots õõtsub kui on lohud teel , eriti parem pool. Kõik see jutt just ostetud ja ka ylevaatuse läbind autol. TYV oli ok, kõik, isegi käsipidur mis hyppas pingi pealt minema lausa kui tegelinski seda puutus. yks kysimus oleks veel. Kas tartust leiduks inimest kes need vead kõrvaldaks????
Ai, sellega on hetkel palju tegemist olnud. See et üks ratas veidi rohkem koopas on, on kas väga väga halb viga või vaatasid silmaga valesti.

Minu auto istus ka väga madalal, peale esivedrude vahetust tõusis auto realselt 4-5cm. Mis mudel sul täpsemalt on? Mul on avantgarde, mis üldiselt ka väga madal juba tehasest. Kui auto tõsiselt ujuma hakkas, läksin töökotta ja tuli välja et puksid olid väga läbi. Peale seda läks asi märksa paremaks, kuid hetkel on väikesed probleemid.. mis tulenevad rooliotstest, mis millegi pärast vahetamata jäid.

Kõige parem soovitus oleks minna silastendi näiteks Mart Pere juurde, kes kindlasti räägib sulle kohe ära, mis valesti on. Võid täpsemalt küsida enda rataste paiknemise kohta.. kuna ta saab kindlasti enda aparaatidega täpselt selle ära mõõta. Peale seda, lase vigased osad ära vahetada ja uuesti sillastendi seadistama. Kindlasti aitaks ka kontrollida, kas veljed on ilusti sirged ning kummid vastavad.

Aga üldiselt väikene ujumine on normaalne, arvestades milline vaal su auto on Smile
E-klass ei tohi siledal teel ujuda. Kõigepealt tee otsing foorumist sõnale ujumine ja loe saadud teemad läbi. Kõik, mis kehtib 124, 201 ja 202 kohta, käib ka 210 pihta - sillad on neil sarnased (kuigi mitte identsed).

Pere Mart on küll täpne mees, kuid 210ga ma tema juurde ei läheks. Pigem Lesven, Prorehv, Priit Männikult... Eusa_whistle Aga nemad ei toimeta ju Tartus...

TÜV läbimine ei räägi midagi auto vedrustuse korrasoleku ja pukside tegeliku seisukorra kohta. Neid autosid on küll olnud, mis värskeltläbitud TÜV järel vajavad poolte pukside vahetust.Nod

Kui esiots tundub lääpas olema, siis uuri, ega vedrukann pole kere küljest lahti roostetanud.Icon_eek
Katkine Vedrukandur on 210 puhul tavaline asi. Kandur ise ei maksa suurt midagi, originaal natuke üle 20€. Korralikult tehtud vaetus on tükk tööd. Pildid vahetusest.
Kuigi pole võimatu, et lihtsalt vedrud pooleks.
(27-05-2011, 09:24 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Katkine Vedrukandur on 210 puhul tavaline asi. Kandur ise ei maksa suurt midagi, originaal natuke üle 20€. Korralikult tehtud vaetus on tükk tööd. Pildid vahetusest.
Kuigi pole võimatu, et lihtsalt vedrud pooleks.

ei noh jah, merc on ikka tõsine rooste armastaja kyll see on teada juba varemgi. Kahju et ka ise rooste ussi olen endale soetand. mis nende vedrudega ei tea veel aga kui koju minek siis viin töökotta ja lasen järgi uurida ja korda ajada asjad. Tänan infi eest mis võib olla põhjuseks.