Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 250D käigukasti teema.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto aastast 1985. Ühel päeval järsku viskas 5. käigu välja. Algul harva , aga nyyd on nii , et peab koguaeg 6rnalt kinni hoidma , muidu käik tuleb kohe välja. Kiirusel 70kmh aga püsib käik sees ilusti, ning kui isegi proovida käiku ilma sidurit lahutamatta välja t6mmata , siis ta ei tule.

Teine anomaalia on selles , et spidomeeter näitab kiirust umbes 15-20 kmh rohkem , kui tegelikult ja ka odomeeter valetab umbes 25km-t 100km kohta.

Tekkis m6te vahetada ära käigukast. Kasti kohta tekib küsimus , et kas on vahet mitme käiguline see on? (eelmisel oli 4 , üle 100 olid veel pöörded madalad ja samas ei pidanud nii tihti käiku vahetama.)
Ning teine küsimus kas 2,0D kast v õi m6ni muu kast ka sinna otsa istub.

Samas aga küsimus , et mispärast spidomeeter valetab? Äkki oleks kasulikum hoopis ära vahetada tagareduktor ? Saaks spidomeetri korda ja võibolla kannataks hoopis 4. käiguga sõita.
Võimalik, et keegi on difrit vahetanud ja vale ülekande paigaldanud, sellest spido viga.

Aga käiguosas soovitaks üle vaadata käiguhoovastiku. Kuliss võib olla kulunud puksidega ja lõdva.
Teine probleem võib olla lahti tulnud hoobadest, mis on kasti küljes, kuhu kinnituvad käiguhoovad.
Neljasel kastil on neljas otseülekanne, viiesel aga aeglustav. Selles mõttes on neljane vast parem... Minu teada on kõigil R-mootoritel sarnased kastid (väikesi erinevusi on, kuid ilmselt pole väike ülekandearvu muutus 2. või 3. käigul Sulle eriti oluline).

Käigu väljaviskamist ei tohiks kulissid ja hoovastik põhjustada. Kulunud laagrid aga küll.

Kui nii spido kui odod valetavad, on autol all vale differ. Ülekannet "pikendades" võid saada küll praeguse kasti neljandaga sõita, kuid niigi kehva kiirendus muutub olematuks.
No ma ei tea , mul oli w201 ja w124 2.0 diisel 4jase kastki otsas ja s6idud said k6ik tehtud.

Kui ma kiirendada tahaks , siis ma ostaks yldse bensuka omale. Praegugi tundub mulle , et 1. käik v6iks natukene raskem olla.